Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فعالیت
سلام اقای دکتر ، ببخشید پسر من امروز ۱۱ ماه شده ولی هنوز نه چهاردست و پا میره نه سینه خیز وقتی رو حالت شکم میزارم خیلی بدش میاد و گریه میکنه و شروع میکنه به کمک دستاش عقبی میره ،فقط خیلی خوب میشینه یا در حالت نشسته میچرخه و خیلی دوست داره دست و مارو بگیره و راه بره و یا به کمک ما بایسته و دستش و یجا بگیره و خودش و نگه داره میخواستم بدونم اینکه چهاردست و پا نمیره مشکلی نداره من نگران هستم چون فعالیتش نصبت به بچه هایی که چهاردست و پا میرن کمتره خوب پس کمتر هم گشنش میشه ؟واینکه عادیه وقتی دستش و رها میکنیم میترسه به تنهایی راه بره و گریه میکنه یه ۱۰ ثانیه تنها می ایسته ولی بعد خودش میشینه زمین ؟
- سلام پسر من ۶سالشه ۵روز پیش بردم دکتر تب وسرفه شدید داشت اموکسی سیلین ۲۵۰،استامینوفن و دیفن هیدرامین براش دادتا ۳روز تبش خوب نشد دکتر دیگه بردم بروفن و سیتریزین داده.داروهای دکتر قبلی رو هم بهش بدم؟
- سلام پسرم 3سال نیم خیلی سرفه میکنه وسینشم چرکی فقط دکترازیترومایسین بهش داده برای سرفه چه شربتی بهش بدم
- سرفه نوزاد 15روزه
سلام وقت بخیر نوزادم 15روزشه ک فقط کاهی وقتا در شبانه روز چند بار سرفه میکنه هر بارم دویا سه بار سرفه میکنه ولی ابریزش بیتی یا علائم سرماخوردگی ندارد فقط سرفه میکند خرخر یا چیزه دیگه ای ندارد.
- واکنش نوزاد
سلام من دخترم ۲ماه دارم بهش شیر خودم و جدیدن شیر خشک کمکی میدم /چند روز ه صبح که بیدار میشم شیر بدم وقتی سینه سمت راستم تو دهنش میزارم صداش کاملا کیپ میشه و ننیتونه گریه کنه و بعد تیکه تیکه گریه میکنه تا کم کم خوب میشه لطفآ بفرمایید علتش چی هست خیلی میترسم ممنون (ببخشید گفتین قطره بینی بریزم یعنی مشکل سرماخوردگی داره چون اصلن هیچ صدای نمیده انگار چیزی تو گلوش گیر میکنه)
- سلام دختر ۹ساله تب شدید داره سه روز ه عفونت داره لطفا زود جواب دهید ممنون
لطفا تب شدید بچه ۹ساله چطوری پایین بیاریم
- به شکن خوابیدن
دکتر نوزادم نوزده ماهس و برای خواب همیشه به شکم میخوابد، هرچقد به پهلوش میکنم باز میره به شکم، ایرادی نداره؟سرفه هم میکنه معمولا وقتی به شکم میخوابه
- مخلوط شیرخشک کودکان باشیرپاستوریزه
سلام خوب هستید.من پسرم سه سال وده ماهشه میخوام شیرخشک کودکان بهش بدم منتها نمیخوره خواستم بدونم میشه باشیر پاستوریزه قاطی کنم یا عسل بریزم تو شیر?
- تب کودک
سلام آقای دکتر دخترم دو سال و پنج ماهشه سه روزه هی بدنش گرم میشه تا ۳۷/۸با تب سنج دیجیتال میرسه بی حال هستش و کم اشتها دکتر بردم بهش آمپول زد بیمار شما هستش بخاطر کار همسرم نتونستم تا رشت بیارمش امروز مجدد بدنش گرم میشه دیروز ۳۸/۴بود ک بردمش دکتر صلاح میبینید چ دارویی بدم سلین بخشی زاده
- قطره ی مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر . میگن نوزادی که با شیرخشک تغذیه میشه نیازی به قطره ی مولتی ویتامین نداره و ضرره براش. درسته؟
- سرماخوردگی
پسرم سه ماه و ۴روزشه ازیکهفته پیش سرفه و یکم ابریزش بینی داشت دکتر شربت سیتریزین دادن ۳-۴روز دادم سرفه خوب شد ولی ابریزش بینی با خلط سبز از بینی میاد سرفه عم در روز سه چهار بار میکنه دکتر کفت حساسیته خوب میشه ولی از دیشب تب داره اولشرو۳۸:۵بود بعد قطره استامینوفن دادم اومد پایینتر هر۴ساعت قطره میدم بین ۳۶ونیم تا۳۷ونیم میره ولی داغه سرش و بیحاله انتی بیوتیک یاجیزی لازمه بدم؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۶ماهشه ی.هفته هستش که سرماخورده که فقط آبریزش بینی داشت ولی از دیروز سرف وعطسه میکن چه دارویی مناسب که بدم دکتر هم نبردم
- تب واسهال
سلام خسته نباشید کودک ۱۰ماهه ای دارم که از دیشب دچار تب و اسهال شده بهش قطره استامینوفن و وقطره بایو لاکت دادم
- دخترم ۶ ماهس سرفه های خشک میکنه ۳ روزه امروز بد تر شده چی بهش بدم تورو خدا جوااب بدین
- تفسیر ازمایش خون دخترم؟
با سلام خدمت آقای دکتر دخترم چهارسالشه بردیم چکاپ با کمی پا درد داشت مقدار ارکالین فسفاتازش بالاست ،درصد نتوروفیلش پایین26%،مقدار گلوبول قرمزش یکم بالاست ,فاویسم هم دارد،اهنش هشت تا بالاست درضمن عکس از لگن و پاهاش ،سونو کامل شکم ،پاراتیرویید ،ggtهم نرمال بوده خیلی نگرانیم یه دکتر بهمون گفت با تزریق ویتامین دی الکالین فسفاتازش پایین میاد ایا درسته؟چی میفرمایید؟با تشکر از شما
- تغذیه
سلام پسرم ۵سالشه ۱۵ کیلوهست اصلا غذا نمیخوره لطفا یه شربت اشتها آور معرفی کنید خارجی هم باشه اشکالی نداره هرکدوم که خوبه شما بگین لطفا
- یبوست نوزاد
سلام من نوزادم شکمش خوب کار میکرد به خاطر ویروسی که گرفته بود اسهالرشده بود که بهش پدی لاکت دادم بهش دو سه روز دیگه یبوست شد ازاون موقع بهذبعد بهش گلیسیرین تزریق میکردم ودفع میکرد متخصص بهش لاکتولوز داد که تاثیری نداشت بعد دیسیکلومین ۸ساعت یکبار به مدت دو هفته استفادهدکردم که ازهمون روز اول خودش هر روز دفع کرد بعد اینکه داروقط کردم خودش یه ماه بدون دارو دفع میکرد که سرما خورد یه هفته بهش خیلی دارو دادم که دوباره یبوستش شروع شد میتونم دوباره از دیسیکلومین استفادهدکنم ضرر که نداره اینو متخصص تو دوران کولیک داده بود که خیلی تاثیر داشت درکنار اینها به شدت بیقرارو بدخلقه
- یبوست کودک ۱۱ ماهه
سلام پسرم اا ماهشه الان یهفته ۱۰ روزه یبوست داره یعنی روزی سه یا چهار بار مدفوع دفع میکنه به مقدار کم و با گریه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- مقدار دوز سوسپانسیون ۱۲۵ آموکسی سیلین
سلام وقت بخیر دخترم ۱۵ ماه با وزن ۱۱ کیلو میباشد سوسپانسیون اموکسی سیلین ۱۲۵ دوز مصرفی را دکتر روی جعبه نوشته بود و دور انداخته شد مقدار مصرف چگونه باشد
- غذا
سلام آقای دکتردخترم رفته تو۶ماهگی چه غذای کمکی بهش بدم سیرنمیشه

