Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه نوزادسه ماهه
با سلام ببخشین نوزاد ۳ ماه و ۱۰ روزه ای دارم که چند روز پیش تب و سرفه داشتن با مراجعه به دکتر و بیمارستان و استفاده از شیاف و استامینوفن و امپول خداروشکر تبش قطع شد ولی سرفه دارند دکتر شربت اموکسی سیلین دادن امروز بردم دکتر برا سرفش شربت سالبوتامول هرروز سه بار ۱ سی سی تجویز کردن آیا این شربت برا نوزاد ۳ ماهه خطرناکه؟دوبار بهش دادم نگرانم.
- آب
سلام وقت بخیر دخترم چهار ماهش تموم شده آیا میتونم آب بهش بدم ضرر نداره
- عوارض کوآموکسی کلاو
سلام آقای دکتر پسر من 8ماهشه دکتر بهش کوآموکسی کلاو 643هردوازده ساعت 5سی سی داده از دیروز بهش دادم ولی از غروب بی خاله حالت تهوع واستفراغ داره وکمی هم اسهال کلا اشتها هم ندارن چیکارش کنم
- نفخ دلپیچه
اگه همزماازقطره پدی لاکت شربت کامی کالم به نوازادبدیم وبعدازاستفاده به شدت گریه کنه مشکل چیه
- لرزش نوزاد
سلام.خسته نباشید.نوزاد یک ماه و نیم دارم.لب پایینو پای چپش بعصی اوقات دچار لرزش میشود.بیشتر هنگام گریه کردن.دلیل آن چیست؟
- لکه سفید روی ناخن
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر ۹ ماهه ام مدتی است روی بعضی از ناخن هایش لکه سفید وجود دارد آیا مساله مهمی است؟ ممکن است به خاطر کمبود زینک باشد؟ چون حدود ۲ ماه است که بهش قطره زینک نمیدم
- زردی نوزاد
باسلام نوزاد ما الان 25 روزه است و زردی ان 6.5 است ایا این زردی خطرناک است.
- خفگی پی هم در هنگام شیر دادن
نوزادی که تازه ۱۵ روز میشه متولد شده که در هنگام مکیدن شیر پی هم خفه میشه هنگامی این خفه گی پیش میاد که شیر در دهان نوزاد بیشتر میشه (وقتی شیر کمی بیشتر در دهن جمع میشه)
- اب میوه
سلام آقای دکتر،وقتتون بخیر به شیرخوار ۹ماهه تا چند سی سی در روز میشه آب سیب داد؟
- تب بالا
سلام خواهرزاده من ۱۵ ماهشه بعد ی تب بللا بی حال میشه و دهنش قفل میشه بعد دو دقیقه میتونن دهنشو باز کنن دکترم هیچ تشخیص نداده ودوروزبستری بود توازمایشای خون و کشت و عکس قفسه سینه مشکلی نداشت.چند روزه بی اشتهاس.یبوست داره و دوبار هم بالا اورده.
- سوال خیلی مهم
سلام.پسره من یک سال هشت ماه داره الان چند روزه گیلاس با هسته خورده الان دیگه از همه چیز افتاده غذاهم نمی خوره چکارکنم
- زیر بغل
با سلام زیر بغل دست چپ پسرم اندازه یک گردو باد کرده آیا خطر داره باید چیکار کنم
- سلام اقای دکتر نوزاد ۳ ماهه ای دارم که آترزی مری داشته و عمل کردیم و ااز همون اول نفس هاش با خس خس همراه بود دکتر گفت به مرور بهتر میشه و باید بگم که توی بیمارستان گفتن کل بدنش دچار عفونت شدیده و الان خس خس هایی که موقع شیر خوردن داشت رو نداره اما دوروزی هست که سرفه های شدید میکنه چند باری هم در بیمارستان بستری شده طی همین ماه میشه راهنمایی کنید الان من چیکار کنم دکتر بردم ازتروماسین و اسپری داده و یک شربت برای سرفه که خلط اور نیز هست میشه راهنمایی کنید
- قرص پنتوپرلزول برای نوزادسه ونیم ماهه
سلام نوزادسه وتیم ماهه ای دارم که خیلی پنیرک وشیرمایع بالامیاره پزشک بهش پنتوپرازول دادگفت توچهارسیسی شیرت حل کن یک سی سی وبهش بده شبی یه بارباشربت آنتی رفلاکس بی روزی سه بارآیااین قرص ولسه نوزادم خطرناک نیست چون خوندم دیدم نوشته شده زیرپنج سال نبایدبخورن
- چهاردست و پا
سلام اقای دکتر دخترم امروز هشت ماهش تموم شد رفته داخل نه ماه ولی چهاردستو پا یا سینه خیز نمیره دستشو میگیرم راه میره وخودش بدون حمایت میشینه دورخودش میچرخه به پهلو میره عقب میره
- سیب
سلام اقای دکتر دخترم ۷ ماهشه سیب رو رنده میکنم با رنده کوچیکش میدم دخترم اشکالی که نداره
- سرفه نوزاد ۴ماهه
سلام وقت بخیر دختر چهارماهه ام سرفه خلطی داره دکتربردمش گفتن دارویی نداره باید صبرکنم تا کم کم خوبه بشه..آیا واقعا دارویی نداره..خیلی بی قرار وکولیک شدید هم دارد
- یبوست
سلام آقای دکتر پسرم یکسال و سه ماهش هست.شیرخشک میخوره بیومیل ۳.غذای سفره مثل آبگوشت یا هر چیز دیگه میخوره ولی موقع دستشویی خیلی زور میزنه و گریه میکنه.مدفوعش سفت سفت هست.چه قطره ای پیشنهاد میدین که بدم بخوره.ممنون میشم جواب بدین
- دفع مدفوع نوزاد
با سلام نوزاد دو ماهه ای دارم در هر بار تعویض پوشک شکمش زرد رنگ کار کرده ،دکتر بردم پدی لاکت داده پنج روز دارم مصرف میکنم جواب نگرفتم و مثل سابق هست ،لطفا راهنمایی کنید
- حساسیت به پروتین گاوی
سلام خسته نباشید..ببخشید اقای دکتر بچه اول من حساسیت به پروتین گاوی داشت..بچه دومم الان شیر خودم وشیر گیگوز استفاده میکنه و۵ماه وده روزش هست..خودم هنوز رژیم لبنیات گاوی هستم ولی دیگه خسته شدم..به نطرتون ممکنه که بچه دومم هم حساسیت داشته باشه..اگه حساسیت داشت تا حالا که شیر خشکش گیگوز بود مشخص نمیشد..میخام دیگه همه چیز بخورم واقعا خسته شدم ..به نظرتون چیکار کنم..واینکخ خدا اجرتون بده که به سوالات جواب میدین

