Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفاده از قرص کلد استاپ
دخترم از سر سرماخورده آبریزش بینی و عطسه داره نصف این قرص رو گفتن با آب حل کنم بهش بدم دخترم۲ساله است خطر نداره
- افتادن ناخن دست وپا
سلام پسرم چهارسال ونیم داره ناخن دست وپاش داره از پشت میفته وبجاش ناخن تازه در میاره نشانه چیست
- خون در مدفوع کودک
سلام خسته نباشید. بچه من ۵ سالشه صبح کمی دل درد داشت رفت دستشویی فکر کردم اسهال داره ولی وقتی برای بار دوم رفت دستشویی اول به شکل اسهال آبکی قرمز صورتی بود ولی بعد مدفوعش به صورت عادی بود. در واقع چند بار به صورت اسهال قهوه ای تا صورتی روشن دستشویی کرد و بعد به صورت عادی. می خواستم بدون اگه خون بوده چرا همراه مدفوع نبوده و اول جدا بوده
- سرفه خشک کودکان ۱۵ ماهه
- لکه روی ناخن
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر ۱۹ ماه دارم روی ناخن ها آن لکه سفید داره ممنون میشم اگه راهنمایی کنید چه ویتامین او پایین وچه شربتی بهش بدهم که بهتر شه ویتامین دی و زینگامپلکس رو هم روزانه بهش میدام .تشکر
- شربت امگا سه و شش
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم شربت امگا ۳ و ۶ جونیور در تقویت هوش و ایمنی کوک شش ماهه موثر است؟؟
- تب
سلام خسته نباشید پسره ۱۵ماهه م حدود بیست روزی که اسهال شدید داشت واواخر اسهالیش دو روز تب میکرد که ی مدت کوتاه بهتر شد حالش دکتر هم بردمش الان بازبعداز سه روز بازم تب میکنه و بیقراره سرفه نمیکنه ولی خلط داخل گلوشه بهش استامینوفن و چند دوره هم دیفن هدرامین داده م بهتر نشده و لثه ش هم یکم سفت و متورم شده راهنماییم کنید چیکارش کنم و چه دارویی بهش بدم
- ترشحات
سلامدخترم۲سالشه امروز متوجه ترشحات سفید رنگ از واژنش شدم و اینکه علامت دیگ ای ندارع ایا نشانه عفونته؟
- پسر 3.5دارم که بدون دلیل گاهی اوقات پرخاشگری میکند و شروع به کتک زدن میکند راهکار چیست
- مصرف آنتی بیوتیک و واکسن ۱۸ ماهگی
من امروز واکسن ۱۸ ماهگی برای دخترم زدم.بنابه شرایطی ۱۲ شب مجبور شدم سفالکسین شروع کنم براش،الان مطمئن نیستم پزشکی که دارو رو تجویز کرد واکسن امروز رو یادش بوده واین دارو رو تجویز کرده یانه؟الان یه دوز بهش دادم ادامه بده یا نه؟
- کهیر
سلام آقای دکتر،دخترم 14ماهه هست با وزن 9ونیم کیلو،ازامروز غروب روی پاها وبعضی جاهای دیگرکهیر زد متاسفانه شما مطب تشریف نداشتید بردمش کلینیک میلاد که براش شربت هیدروکسی زین هر8ساعت 2/5سی سی ومحلول کالامین و قرص پردنیزولون 5هر12ساعت نصف قرص تجویز گردید،وقتی به منزل برگشتیم قبل از مصرف دارو بیشتر کهیرها ازبین رفته بودن و من فقط شربت هیدروکسی زین را به بچه دادم ولی قرص پردنیزولون چون کورتون بود ترسیدم ندادم الان سوالم از محضرشما این هست شربت راتاچندروز بخورد ونظر شما درمورد مصرف قرص پردنیزولون چیست ممنون بابت راهنمایی تون
- سلام دخترم ۲سال ۷ماه تب داشت شربت استامینوفن دادم پرید به گلوش نفسش بالا نمیومد چندبارزدم به پشتش بعد بالا اورد ولی اولش خوب نمیتونست صحبت کنه الان بهترشد ولی ازکجا بفهمم داخل ریه اش نرفته
- شربت کید هلیکس برای کودکان چهار ماه مجاز است
شربت کید هلیکس برای کودکان چهار ماهه مجاز است
- بویبدبینی
سلام خسته نباشید من دخترم یک سالوده ماهشهیکهفته الی دهروزمیشهبوی بدی ازبینیش بیرون میادخواستمعلتشوجویابشم
- مندالە کە م تە مە نی سالئکو سئ مانگە ژئر جاوی دە ئاو سئ و زوو زوو خۆی پیس دە کات دوای هە موو خوادنئک
- امدن مطب
سلام اقای دکتر شما گفتین امروز مطب میاین،،من هرچی زنگ زدم انگار مطب شما بسته ست،،من از قبل عید منتظر هستم شما بیاین؛؛ کی تشریف میارین؟؟
- بیرون ریختن
پسر۱۰ماهم یکی ازپاهاش ریخته بیرون وخیلی هم میخاره
- سلام وقت بخیر ایرادی نداره کودکانی ک فاویسم دارن واکسن کوید بزنن
- قطره فروزومال مکمل اهن
سلام خسته نباشید ایا مکمل اهن فروزومال برای کودک یک ساله خوبه درصد اهنش کافیه میگن دندون سیاه نمیکنه شما صلاح میدونید این قطره رو استفاده کنم
- مصرف همزمان شربت سرماخوروگی و شیاف استامینوفن
سلام بچم ۲ سالو ۲ماهشه تب داشت بهش سرماخوردگی و شیاف استامینوفن و همزمان استفاده کردم خطرناکه الان خوندم ک نباید باهم استفاده میکردم

