Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اومدن خون از دماغ
سلام خسته نباشید،ببخشید اقای دکتر ،پسرم هشت سالشه بدون ضربه دیدن دماغ،از یه سمت دماغش خون میاد خیلی نگرانم دلیلش رو خواستم بدونم،ممنون
- اسپری فلوتیکازون 125
سلام آقای دکتر خسته نباشی دختر من 3سالش تمام شد دوماه هست سرفه داره دکتر هم زیاد بردم دیروز بردم بهترین متخصص اسم والرژی سریع تشخیص سینوزیت آلرژی داد یک شربت سیتریزین و یک اسپری استنشاقی به رنگ نارنجی دادبه اسم فلوتیکازون 125هر دوازده ساعت دوپاف با دم یار انجام میشه یک شربت سیتریزین هم داد که هرشب استفاده میکنیم خواستم بدونم آیا این داروها عوارض دارند
- سلام ووقت بخیر پسرمن عمل لوزه شده ومن امروز متاسفانه به جای ۵سی سی ۲۰سی سی به پسرم شربت دادم وخیلی میترسم مشکلی پیش بیاد چکاربایدبکنم
سلام ووقت بخیر پسرمن عمل لوزه شده ومن امروز متاسفانه به جای ۵سی سی ۲۰سی سی به پسرم شربت دادم وخیلی میترسم مشکلی پیش بیاد چکاربایدبکنم
- استفراغ كودك
پسرم يكسال و سه ماه داره ديشب اخر شب برا اولين بار خيلي استفراغ كرد و شير اورد بالا و تا صبح ناله ميكرد و امروز احساس ميكنم تب داره و اسهال اينو بگم شير خشكي است تورو خدا بگين چيكار كنم شوهرم شبكاره ميترسم حالش بدشه
- میزان مصرف شربت آموزشی سیلین
کودکم ۱۱ ماهه با وزن ده کیلو چند سی سی بدهم؟
- اسهال شدید و دل درد
سلام دخترم ۷ سالشه و ۲۱ کیلو به خاطر تب خفیف و بینی کیپ و خلط سبز که تو دهنش میومد دکتر کو آموکسی کلاو ۳۱۲ و پدیزان داد بعد یک روز اسهال شد و بی اشتها و دکتر کو آموکسی کلاو رو حذف کرد و آزیترومایسین و متروماکس و پدیزان داده الان دو روزه مدام اسهال شدید آبکی و مدام دل درد داره چی دستور میفرمایید خواهشا دوز رو هم بفرمایید (یه دی سیکلومین خارجی هم داریم)
- تب و گلو درد
پسر ۹ ساله ام با ۲۷ کیلو وزن تب و گلو درد داره.داروی خشک کننده چی بهش بدم؟
- سلام وقت بخیر .پسرم یکسالشه سرماخورده ابریزش داره و سرفه میکنه چه دارویی بدم میشه راهنمایی کنین.وزنش ۱۲هست
- عفونت میکروبی رو چگونه می توان تشخیص داد
فرمودین که اگر عفونت میکروبی باشه سفکسیم استفاده شود . تشخیص عفوتت میکروبی چگونه است؟
- سیتریزین
سلام اقای دکتر بچه 20 ماهه که 10.500 وزن داره شربت سیتریزین رو چه جوری بدم ؟ روزی 3 سی سی کافیه؟
- مصرف شربت سانستول
سلام خسته نباشید خدمت اقای دکترمن پسرم فاویسم داره الان هم هفت ساله هستش شربت مولتی سانستول میتونم بهش بدم
- حالت ناخن
سلام و عرض ادب دخترم ۵ سال و نیمشه.سطح ناخنش به صافی ناخن طبیعی نیست و انگار شیارهای خییلی کم عمق داره و شفافیت ناخنش هم کمتر از بقیه است. خواستم بپرسم که آیا کمبود ویتامینی باعث این شده؟چی بهش بدم که بهتر بشه؟ ممنون میشم برای رفع مشکلش راهنماییم کنین. بابت پاسخگویی همیشگیتون ممنونم
- زیاد دادن قطره اد به جای ۳ قطره ۲۵ تا دادم
به جای ۳ قطره ۲۵ قطره دادم ۶ ماهه اس
- سرماخوردگی وسرفه شدید نوزاد
نوزادم ۱ماهشه سرفه شدید وعفونت چشمی داشته دکتر براش آزیترومایسین ۲۰۰ نوشته ولی داروخانه مقدار مصرف روننوشته چند سی سی باید بهش بدم
- ویتامین دی
سلام وقت بخیر پسر نوزده ماهه دارم الان یک ماهی میشه اصلا هیچ مولتی ویتامینی نمیخوره فقط آهن لیپوزوفر میخوره و شیر خشک اپتامیل پپتی. میشه بهش کید۳ فورت بدم؟ چند قطره باید بدم؟
- مقدار مصرف شربت ازیترمایسین۲۰۰برای کودکان ۵سال
- فعالیت زیاد کودک یازده ماهه
سلام روزبخیر کودک یازده ماهه من خیلی بازیگوشه به همین دلیل موقع خوابیدن خیلی مشکل دارم مخصوصا روزها با اینکه خوابش میاد ولی خیلی مقاومت میکنه منو خسته میکنه ولی نمیخوابه همش به دنبال کشفیات جدیده کابینتها و کشوها را باز میکنه و کلا شلوغ میکنه سوالم این هست که نکنه بیش فعال باشه ؟ و چطور روزها بخوابونمش سپاسگزارم از عنایت شما
- عفونت
من دخترم یه ونیم سالشه این یک هفته ده روز درست جیش نمی کنه قبلن خوب بود الان اینجوری شد آزمایش خون وادرار کردمش گفت که عفونت داره بهم فقط شربت سفیکسیم داد این دو سه روز دار م بهش میدیم ولی هیچ تغییری نکرد روزی دو سه بار جیش می کنه
- شکم درد و تب
سلام و وقت بخیر. پسرم ۵ سال و نیمه با وزن ۱۸ کیلو. از چهارشنبه غروب تب کرد و بی اشتهاست. برای تبش استامینوفن دادم مقداری اومد پایین. میگه شکمم درد میکنه. اسهال نداشت فعلا.یکمم انگار صداش عوض شده یا گرفته. تعطیلات هم هست. نمیدونم چیکار کنم. هر وقت جایی به غیر از پیش شما هم بردم یا خوب نشده یا داروی مناسب ندادن حالش بدتر شده. لازم به ذکر دونستم بگم که من خودم گلو درد داشتم رفتم دکتر گفتن گلوت عفونت کرده. ازیترومایسین دادن بهم. دو بند انگشت زیر چانه وقتی اب دهان قورت میدادم درد میگرفت و یچیز انگار تکون میخورد. مقداری شکم درد هم داشتم که نمیدونم از همون مریضیم بوده یا نه. هیچ علامت دیگه ای نداشتم.
- چیاجواب کم کم می کونه

