Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تاخیر درراه رفتن
کودکم یکساله هنوز راه نمیره12ماهشه
- دخترم ۴۰ روزه اس از خلط پشت گلوو رفلکس اذیته
داروی درمان خلط پشت گلو چی بهش بدیم
- آلرژی و ریفلاکس نوزاد
سلام و وقت بخیر،دختر 85 روزه ای دارم که حدود 4روزه بیحال و خواب آلوده و میل به شیرخوردن نداره .البته حساسیت به پروئین شیر گاو داره و به تازگی شیرخشکشو با نظر پزشک تغییر دادم .خواستم بپرسم علائمش مربوط به عفونت و ویروسه یا ریفلاکسش و آلرژی که داره؟
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم فقط داره سرفه میکنه شربت ایراپراکس۱۰۰سفکسیم بهش بدم اشکال نداره و چقد باید بهش بدم وزنش ۹ کیلو
- گوشت بلدرچین
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۱۱ ماهشه یک هفته ای میشه که تو سوپش یا کته برنجش گوشت بلدرچین استفاده میکنم آیا مشکلی نداره ؟؟و اینکه در طول روز خیلی کم آب میخوره مقدار کم ولی مکرر بهش آب میدم در دو قلوپ میخوره هر دفعه و یبوست میشه علتش چیه بخاطر کم آب خوردنه یا چی؟
- خس خس سینه نوزاد سه ماهه
استفاده از قطزه پدی لاکت علت خس خس سینه نوزاد و سرفه ان می شود؟
- سرماخوردگی
سلام دکتر گفتید در صورت بزرگ شدن لنف پشت سر احتیاج به آزمایش و یا سونوگرافی آزمایش انجام دادم مشکلی نداشت دکتر بزرگ نشدن فقط احساس میکنم یه دونه لنف ریز دیگه پشت گردنه اونم نمیدونم شاید از اول داشته دکتر به نظر شما جای نگرانی نداره ؟ دکتر به نظر شما دوباره سونوگرافی رو تکرار کنم؟ به نظر شما لنف نود تو هفت ماهگی چیز عادیه؟ استرس دارم اگه میشد آزمایش رو واستون بفرستم خیلی خوب میشد
- اسهال زرد با رگه های خونی استفراغ رفلاکس حساسیت به پروتئین گاوی کهیر و خارش بدن نوزاد نه ماهه
سلام آقای دکتر پسر من نه ماهه هستش و14 روز اسهال داره که از ابتدا دارای مخاط بود اما الان زرد رنگ و آبکی و دارای رگه های خونی هست با توجه به سونو بردم و پسرم حساسیت به پروتئین گاوی داره و رفلاکس داره دائما خارش داره دکتر براش ساشه کیدی لاکت و روتفلور با شربت دمیترون و وانلایت نوشت بعلاوه شامپو و صابون سه تار که تاثیری بر کاهش خارش و کهیر بدن بچه ام نداشت شیرخشک پسرم اپتامیل پپتی سینئو بود که دکتر بیومیل سوی نوشتن که بعد از دادن این شیرخشک کل بدن پسرم از گردن و سینه و بازو همش جوش زده که من مجدد شیرخشک قبلی رو بهش دادم الان با توجه به این داروها و این حال بچه ام من باید چه شیرخشکی به بچه ام بدم که اسهالش متوقف بشه و این جوشها و خارش از بین بره آیا نیاز به بستری هست باتشکر
- کمپوت
سلام آقای دکتر توی خونه سیب رو مثل کمپوت درست کنم با شکر خیلی کم و گلاب بعد له کنم میتونم به پسر ۶ ماه و دوهفته بدم؟
- قطره پلارژین
سلام اقای دکتر وقت شما بخیرپسرم سرماخورده میتونم بهش قطره پلارژین رو بدم اگ مشگلی نداره چندقطرا بدم چندساعت یکسال داره
- سرفه
سلام دخترم 4ماهشه تب داشت خوب شد. الان 2شب هست ک شبا زیاد سرفه میکنه و احساس میکنم گلوش خلط داره چکار کنم؟
- زور زدن نوزاد
با سلام واحترام. نوزاد پسر من ۵۰ روزه است و خیلی بیش از حد زور میزند و از شیر خشک تغذیه میکند.ما ایران نیستیم و متاسفانه زیاد به دکتر دسترسی نداریم
- واکسن۱۸ ماهگی
دخترم ۲۴ام ماه باید واکسن ۱۸ ماهگی بزنه ولی از روز ۱۸ام ماه تب کرده بعد از مراجعه به مطب برای کنترل .نمیدونم اونجا آنفلونزا گرفته یا کرونا ....فقط تب داره تزریق واکسن ۱۸ ماهگی باید به چه شکل باشه تاخیر مجاز هست
- خارش بینی
باسلام نوزاد ۷۵ روزه ای دارم که خیلی اوقات بینی وچشمهاشو میماله وبعدش گریه میکنه علت چی میتونه باشه؟درمانش چیه؟
- خون در ادرار
سلام. پسر من 3 روزه است و در ادرارش خون دیده شده آیا خطر ناک
- اطفال
سلام نوزاد تازه به دنیا امده ضربان قلبش بالا است ۷۰ تا ۸۰ و بستری شده چیه نوزاد از نظر بقیه فاکتور ها خوب است
- وزن
با عرص سلام دختزمن 7ماه تمام با وزن 7300 و قد 69 میخواستم بپرسم وزنش کمه چه کار کنم شیر خشکی اصلا هم شیر خوب نمیخوره فقط در خواب با زور اونهم 90 سی سی
- غده چربی
سلام وقت بخیر نوزاد دختر دوماهه یه غده چربی بالای ابروش هست از بدو تولد بود الان بزرگتر شده آیا خودش جذب میشود یا به پزشک مراجعه کنم
- نحوه خوابیدن
سلام خسته نباشید وقت بخیر نوزادم ۴۲ روزه است از بدو تولد موقع خواب سرش رو رو به کمر خم میکنه و پاهاشو هم به سمت کمرش میبره تقریبا حالات حلال برعکس.حتی موقع بیداری وقتی بلندش میکنم نیز سرش رو رو به بالا میگیره و گردنش و سفت میکنه ایا مشکلی داره؟؟میشه راهنماییم کنید چیکار کنم
- کپسول مترونیدازول
آیا کپسول مترونیدازول 20 برای نوزاد 4 ماهه مضر است؟

