Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص کلیدینیوم سی
سلام میتوانم قرص کلیدینیوم سی را برای معده به دختر ۸ سالم بدم
- امیکرون
- انفلوانزا
سلام.دخترم۶ سالش .براش قطره ناپریزول تجویزکرده
- جواب ازمايش
سلام و وقت بخير خدمت شما ببخشيد خواستم بپرسم در جواب ازمايش چكاپ پسرم كه ٦ ساله هست LDL/HDL cholesterol: 1.0 eGFR : 252 نشان داده شده مربوط به چه چيزي ميباشد.
- اسهال
پسرم حدود یک و نیم سالشه بیشتر از یک ماه که مدفوع آبکی داره چیکار کنم
- سفیدشدن مو
سلام یه نوزادپسرچهارماه وشانزده روزه دارم بارنگ پوست سفید وموهای مشکی فکرمیکنم میخواددندون دربیاره چون همیشه انگشتش رو روی لثش میماله ناخنش هم خوب رشدمیکنه ولی اتفاقی امروز یه تارموی سفیدمایل به نقره ای پشت سرش دیدم لطفابگید که نوزادم مشکلی چیزی نداره
- خس خس سینه نوزاد شش ماهه
سلام آقای دکتر پسر من بعداز واکسن شش ماهگی تک سرفه ای که به نظر با خلط همراه بود میزد با مراجعه به پزشک اطفال و معاینه ایشان گفتن که عفونت ندارد و پلارژن تجویز کردن بعد از آن هر از گاهی سرفه میزند و صدا دار است و سینه اش هم خس خس میکنه میخاستم ببینم آیا به نظر شما گلوی پسرم عفونت دارد با نه تب هم ندارد
- سلام وقت بخیر واسه بی قراری نوزاد واسه دندون دراوردنش چه دارویی میتونم بهش بدم
- اسهال شدن کودک با شیر خشک
سلام پسر ۱۴ ماه های دارم که الان سه ماهه از شیر مادر گرفتم و بهش شیر خشک میدم؛ پسرم بعد هر بار شیر خوردن دفع داره به صورت اسهال و من سه بار شیرشو عوض کردم اول بهش اپتامیل دادم بعد نان و الان سیمیلاک ولی هر سه همینطور بود هر سه هم شیر معمولی بود الان باید چیکار کنم ؟؟ چه شیر خشکی بدم
- گرانولوم ناف نوزاد
سلام دکتربهم گفت یکی دوتا دونه نمک صبح ویکی دوتاشب بریزم روناف دخترم قبلاً ترشح میشوند ولی اعلان نداره ازکجا بفهمم که خوب شده
- غده پشت گردن نوزاد ۳ ماهه
سلام
من نوزادی سه ماهه دارم که متوجه شدم پشت گردن دوتا غده به اندازه نخود مشاهده شد نگرانم
- شربت کالپول
سلام .دخترم ۶ماهشه برای تب بعدازواکسن میتونم شربت کالپول بهش بدم؟وزنش ۶و۸۰۰هست چقدربایدازین شربت بهش بدم؟وچندساعتی بهش بدم.
- ازیتروپایسین
سلام آقای دکترعلی پسرم دوسالشه آزیترومایسین ۲۰۰دکتربراش نوشت گفته ۲ونیم سیسی بهش بدهم الان چهارچوبهای میدم تب میکنه بعددارو.چیکارکنم دوزداروزیادبراش...بلارژین هم هر۸ساعت ۲ونیم سیسی کتوتیفن هر۱۲ساعت ۲ونیم سیسی
- قرص مبدونازول
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم سه سالشه دکتر قرص میدونازول داده گفته هفته ای یه نصفه تو اب حل کن بده بخوره ولی داروخونه گفت سه روز پشت سر هم بده به الان من چجوری بدم بهش روش صحیحشو شما میفرمایید ممنون میشم
- افتادن دخترم از پشت سر
سلام دخترم رو جارو برقی نشسته بود از پشت سر افتاد رو سرامیک خیلی گریه کرد یکم بعدش دو قطره از بینیش خون اومد ولی بعدش شروع کرد ب بازی هیچ علائمی دیگه ایی نداشت
- پیروسوال قبلی پدی لاکت
ممنون اقای دکتر بابت پاسهخگویی تون در مورد پودر کیدی لاکت. شما فرمودین قطره پدی لاکت بدم. خواستم بدونماگه پودر پدی لاکت برای نوزاد سیزده ماهه بخوام بدم یه ساشه رو یه جا میتونم بدم؟
- تغذیه
پسر نه ماهه ای دارم ک وزنش ۷است ،وزن تولد ۸۰۰\۲بوده ،شیرخودم و غذای کمکی مرتب ب او میدهم چه کنم ک وزنش خوب شود؟
- سلام دخترم همیشه انگل داره چه شربتی براش خوبه
- سرفه
چرا سرفه های دخترم که ۴ ماهش هست قطع نمیشه اگر دارویی داره بگید بخریم
- غذا
سلام ،،خسته نباشید ،ایا میتونم به نوزاد 9 ماهه ،،کمپوت گلابی یا کمپوت سیب بدهم ؟؟ مرسی از لطف شما

