Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد
سلام وقت به خیر نوزاد ما امروز 19روزشه و خیلی بیقراری میکنه و همش گریه میکنه و همش شیر مادر میخوره مشکلش چیه؟
- سلام پسرم7سال دارد آزمایش دادم گفتن تیروئیدش نه کم کاره نه پر کار اشتها هم نداره
- کیپ شدن بینی نوزاد
سلام نوزاد من 14روزشه از دیروز تاحالا بینیش کیپ شده و گاهی اوقات اوغ میزنه و همش صدای مخاط بینیش میاد
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر. یه پسر ۴ سال دارم. وزنش ۱۴.۶۰۰ هست. وزنش مناسبه؟ یه شربت مولتی ویتامین معرفی میکنید که بهش بدم. کم اشتهاست. زیادم سرما میخوره
- اسهال
باسلام پسرم یک سالشه سه روز بعداز واکسن دچار اسهال شدید شده به طوریکه پاش سوخته الان چهار روزه باوجود مصرف شربت امیلوپرا خوب نشده چیکار کنم ممنون میشم اگر جواب بدید
- دخترمن ۸ سالش وکف پاهایش وصورتش زرد است دلیلش چیه
زردی کف پا وصورت کودک
- اشتباه
با سلام و عرض ادب کودک من سیزده ماهه است و در ازپایش خونش ویتامین دی ۱۲ بود چون قطره مولتی و آد را به هیچ وجه نمیخوره و همش میپره توی گلوش دکتر گفت ماهی یک عدد ق ص ژله ای ویتامین دی با دوز پنجاه هزار بهش بدم اما من حواسم نبود و به فاصله دو هفته بهش دادم انگار سه تا قرص ویتامین دی پنجاه هزار را هر کدام به فاصله رو هفته بهش دادم خیلی نگرانم بنظر شما چه عوارضی براش ایجاد میشه؟
- مدفوع
سلام خسته نباشید نوزاد چهار ماهو نیم پسر فاویسم دارد چند وقتی هست دانه های زیر سیاه توی مدفوع میبینم شیر خشک ببلاک ۲ رو تازگی شروع کرده بودم که خودتون گفتید اگه خوب نشد تغیر شیر خشک بده شیر خشکشو عوض کردم گیگوز دادم که اسهال گرفت دوباره ببلاک دو دادم الان دو باره دانه های سیاهو میبینم چه مارک شیر خشکی خوبه ابا خطر ناکه ؟
- دندان درد نیاوردن
باسلام دخترم یازده ماهشه ولی دندون درنیاورده میخواستم بدونم یکم دیر نشده یا هنوز فرصت داره میخواستم ببرم دکتر ممنون.
- شربت ستادین۹
سلام شربت ستادین چندسی سی باید به کودک یک سال وپنج ماهه بدهم؟ایاشربت ستادین برای مواردضروری برگوش دادنوزادکفایت میکند؟
- تورم گردن بچه ده ماهه قرمز شده
- جایگزین شیر خشک اپتامیل پپتی ۲
- کم وزنی
با عرض سلام خسته نباشی خدمت آقای دکتر من یه دختر سه ماهه و نیم دارم از دوماهگی 5 کیلو مونده وزنش تغییری نمیکنه شیرخشک نان هم میخوره دوساعته 45 یا 50سی سی میخوره دیگه بیشتر نمیخوره قطره ویتامین آ+د آدوکید هم بهش میدم بردمش دکتر متخصص میگه خوبه ولی ضعیف و لاغر هس میترسم استپ وزن داشته باشه لطفا شما بگین باید چیکار کنم ؟؟ممنون میشم
- نگاه کردن نوزاد
با سلام نوزاد ۵۳ روزه ای دارم که موقع که بیدار هست بیشتر وقتا ب بالا سرش همش نگاه میکنه ایا مشکلی هست.؟؟؟؟ولی وقتی خودمون رو برو ش هستیم بهمون نگاه میکنه
- خوردن کرم کاندولا
وقتتون بخیر دخترم یک سالشه یکم کرم کاندولا خورد من دهنش شستم شیرم بهش دادم ولی فکر کنم یکم خورد استرس دارم الان چیکار کنم
- تغدیه
با سلاماقای دکتر از چند ماهکی میتوان به حریره ی نوزاد پسته وکردو اضافه کنیم ایا این دو برای خطخس سینه مناسب هستند یا نه
- دندان
سلام خسته نباشید نوزاد پسر ۱۳ ماهه فاویسم دارد چهار دندان جلو پایین و در آورده الان دیدم که لثه چانش ترکیده دندان داره در میاره آنگاه که لثه ضربه خورده پوستش کنده شده زود نیست دندان جلویی رو درنیاورده عقبی رو دربیاره چیکار بیاد کرد
- مقدارمصرف سفیکسیم100
سلام دخترم 1ساله هست و وزنش8کیلو700هست چه مقدارسفیکسیم بهش بدم
- بیماری
سلام آقای دکتر پسر یک سال و نیمه دارم که توی خواب خروپف میکنه از نظر شما مشکلی نداره؟
- مسمویت با مداد شمعی
پسر یه ساله و نیم یکم مداد شمعی خورده باید چکار کنم؟

