Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ابریزش
سلام دخترم ۳ سالشه عطسه و ابریزش داره نمیدونم بخاطره حساسیته و تغییر ابوهواس یا سرما خوردگی چی بدم ک ابریرشو عطسه هاش اگه از جفتش هست خوب بشه
- مقدار مصرف زیترومکس ۳۰۰
پسرم۹ساله هست و۳۸کیلو وزن مقدار مصرف زیترومکس رو لطفا بفرمایید
- مقدار شربت آفاکسیم برای کودک ۶ساله
شربت آفاکسیم برای کودک ۶ساله چقدر هست؟ وزن دخترم ۲۰ کیلو هست
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۸ساله
کودک ۸ ساله که گلو درد و سوزش گلو دارد، دوتا جوش سفید در داخل گلویش زده و دو روز هم تب داشت، دکتر شربت سفیکسیم ۱۰۰ داده و من مقدار مصرف رو نمیدونم
- قارچ تناسلی
سلام. دختر 7 ساله دارم. خارش در ناحیه تناسلی داره از امروز و قرمز شده. کالاندولا زدم ولی یکم رنگش کم تر شد و. حس میکنم قارچی شده. تو این دو روز تعطیلی چه کرمی میتونم استفاده کنم دکتر زنان باید ببرم؟؟
- مکمل برای افزایش قد
با سلام خدمت اقای دکتر. برای افزایش قد در کودک پسر ۷ ساله چه شربتی معرفی میکنید.
- وزن کودک
سلام جناب دکتر خداقوت ببخشید پسرم با وزن۳کیلو به دنیا اومد الان۱۴ماه هست وزنش۸۳۰۰شده از ده ماهگی داره دوتا دوتا دندون درمیاره به نظرشما نیاز به پزشک تغذیه داره؟موقع غذا خوردن هم فقط میگه خودم غذا بخورم الان دندون اسیاب پایین و بالا رو داره درمیاره ضعیف شده
- جواب آزمایش
سلام وعرض ادب بابت تب پسرم آزمایش خون دادیم میخواستم جواب آزمایش رو بخونین ممنونم
- سلام خسته نباشید پسرم ۶سالشه شربت سفکسیم ۱۰۰چه مقدار میشه داد
- سرفه شبانه
باسلام بچم دوسهروز پیش سرماخورده بود الان خوب شده روزا اصلا سرفه نمیکنه یا ب ندرت سرفه میکنه اما ب محض خابیدن سرفه هاش شروع میشه چیکارکنم سرفه هاش خلطیه
- رشدوزن ودورسر
سلام پسرم۱۰ماهه ودوروزشه.ازپایان۷ماهگی تاالان وزنش۹کیلودورسرش۴۵هیچ رشدی نداشته شیرهم خوب میخوره غذاتاحدودی خوب میخوره ازلحاظ جسمی وحرکات مثل بقیه هم سن وسالانش خوبه.ولی نگرانم .اقای دکترطبیعی سوال بعدیم اینکه پسرم یبوست گرفته یه مدتیه همش تیکه تیکه وسفت مدفوع میکنه ؟
- سرفه
سلام. پسرمن چهارسال ونیم هست هر12ساعت شربت سفکسیم 100 4سی سی بهش میدم دکتر گفته بعد از5روز بیاد ببینمش من دسترسی به دکترش ندارم. میخواستم بپرسم تاکی ادامه بدم پسرم سرفه خلطی داره وترشحات چرکی ازدماغش خارج میشود. ممنون
- اسهال استفراغ
سلام دخترم یک سال و 4ماهشه چند روز که مدفوع شل و آبکی داره و به شدت بد بوعه وگاهی هم استفراغ میکنه، استفراغش هم بیشتر شب وقتی خوابه یهویی بیدار میشه و بالا میاره، چند بار بردمش دکتر یه روز خوبه فرداش اسهال استفراغ داره باز روز بعدش خوبه اشتهاش خیلی کم شده که متوجه شدم حالت تهوع داره شربت انداسترون دادم که بهتر شد و شروع کرد به غذا خوردن چند روز قبل تب داشت که سرم وصل کردن بهش و بهتر شد الان تب نداره ولی اسهال داره و گاهی استفراغ، درضمن ازمایش خون و مدفوع هم دادیم مشکلی نداشت مشکل دخترم از چیه؟
- دوز مصرف دارو
آموکسی کلاو ۴۵۷ برای دختر ۹ ساله چقدر بدم
- اسهال مزمن
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر هشت ماهه ام حدود چهل روز است که اسهال میباشد و دوازده روز هم بستری شد ولی خوب نشد .آزمایشات اینا همه نرمال هستن فقط کم خونی دارد.دفعه آخر دکتر متراندینازول و کلوتومازل نوشته.پلانتاژل .شیرخشک اسهالی.ولی به خاطر اینکه شیر خودمو میخوره شیرخشک خوب نمیخوره.میخواستم بدونم من چیکار کنم و با اینکه عفونت نداره ینی تو آزمایش نشون نداده بازم لازمه آنتی بیوتیک ها رو بخوره؟چون خیلی سخت میخوره.
- وزن کودک
سلامبچه 11 مناهه دارم قدش 76 سانته وزنش 9.5 کیلو هستش دکترش چندروز پیش گفت خوبه ولی یخورده میتونه بهتر باشه میخواستم بپرسم ایا مولتی ویتامین یا عذای خاصی باید بخوره یااصلا وزنش مناسبه؟
- تب کودک
ایا میشه همزمان قطره و شیاف استامینوفن استفاده کرد
- پاسخ بهسلام من بچم یک سالو نیمشه سرماخورده بودداروهاش شنبه تموم شد ازیترومایسین هم تا شنبه تموم شد و صبح یکشنبه و دوشنبه دیدم یه کوچولو سینه اش چرک داره اشکالی داره از امروز دباره بهش بدم
سلام آقای دکتر، خسته نباشید کودک 4ساله من دوماه پیش سرما خورده و اصلا آبریزش بینی نداشت، یعنی هیچ وقت موقع سرماخوردگی آبریزش بینی نداره، و از اون موقع تا الان بینیش کیپه و موقع خواب از دهانش کف سفید میاد بیرون، اوایل فکر میکردم دچار تشنج میشه که کف میکنه، ولی همون موقع صداش میزنم هشیاره، به نظرتون مشکل چیه، ممنون
- اوردن کودک
سلام میشه اقای دکتر من فردا ساعت ۶ پسرمو بیارم برای ویزیت؟؟چون ساعت ۴ امکانش واسم نیست سر کارم،،بچه م حتما باید پیش شما ویزیت بشه
- سرفه کودک
سلام آقای دکتر پسرم 3روز تب کرد واسهال، الان تبش قطع شده ولی سرفه خلط دار میکنه یکم و بینیش گرفته، 17 ماهشه و13 کیلو چه آنتی بیوتیکی بهش بدم؟

