Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست نوزاد ۴۴ روزه
سلام خسته نباشید
نوزادم ۴۴ روزه به دنیا اومده والان ۶ روز است که یبوست گرفته و خیلی بیقراری میکنه و نفخ زیادی داره.
لطفا راهنماییم کنید
ممنونم - کمک
سلام آقای دکتر تو رو خدا راهنمایی کنید دختر هفده روزه ای دارم خیلی گاز معده دارد همش موقع دفع گاز معده اذیت میشه زیاد شیر نمی خورد میزان دفع شکمش هم کم است میشه بگی چند روزی یکبار خواهشا بگید چکار کنم
- گرانولوم ناف نوزاد
ناف بچم از ۴۰روزگی متوجه شدم گوشت اضافه داره .بردم دکتر ۳بار نمک ریختن خوب نشد .میگن باید با نیترات نقره بسوزنیم عوارض نداره ..جراحی بهتره یا نیترات نقره
- خس خس سینه
سلام بچه من 4 ماهشه سینش خس خس میکنه دکتر بهش شربت کتوفین داده میخواستم بپرسم مشکلی نداره بدم البته نارس هفته 34 بدنیا اومده
- استفراغ بچه ۳ماهه
نوزاد سه ماهه که روزی دوسه بار شیری که میخوره پسش میزنه و شکل پنیری داره دوسه بار بردیم دکتر اما اثری نداشته
- صدای خرخراز بینی نوزاد
باسلام. نوزاد ۵۰ روز که گاهی اوقات در بیداری از انتهای بینی اش صدایی شبیه خر خر کردن بیرون می دهد که درست شبیه خر خر کردن بزرگسالان است ، با این تفاوت که در هنگام بیداری کودک شنیده میشود. نوزاد تحت درمان کولیک و برفک خفیف دهان است.لطفا راهنمای کنید.باتشکر
- ادرار نکردن نوزاد
پسرم شب ها ادرار نمیتواند و شب اصلا خواب نمی کنی
- نوزاد هفت ماهه
سلام دختر من هفت ماهش هست یه کم سرما خوردگی داره و عفونت میشه شربت اموکسی کلاو بهش بدم
- مشکوک به تشنج
سلام خسته نباشی پسر۴ماه ای دارم ک دیروز ۴ ثانیه با حالت گیجی به یک جا خیره شد بعدن ازت عادی داشت و چندهفته ای هست ک پرش دست پا دارد شرح حال عادی دارد فقط پرش دست پایش منو نگران میکند تروخدا پاسخ بدید
- راه رفتن رو پنجه پا
سلام آقای دکتر پسرم ده ماهش هست الان مبل رو میگره راه میره ولی رو پنجه پاهاش علتش چیه من میترسم مشکلی نداشته باشه ؟
- سرفه نوزاد
نوزادام سه ماهه یکی دوهفتس نه تب داره نه آبریزش ونه علامت دیگه ای از سرما خوردگی ولی سرفه وادسه پشت سر هم میکنه بهش دارو چی بدم
- مولتی ویتامین
سلام میشه هر ماه به بچه مولتی سانستول داد به جا مولتی بهداشت آقای دکتر؟دخترم یکسال و دو ماهشه؟؟
- یبوست
سلام اقای دکتر ببخشید مزاحم میشم چند وقت پیش ازتون پرسیدم که بچم یبوست داره الان هفت ماهشه قبل از شش ماه شکمش بعد چهار روز اینا اونم به زور کار میکرد البته نرم بود.الان با شروع غذای کمکی مدفوعش خیلی سفت شده و اصلا کار نمیکنه شکمش سفت شده. شما گفتید باید معاینه بشه وازمایش تیرویید انجام دادم خوب بود و دکتر متخصص اطفال معاینه کرد بهش شربت انجیر وسنا روز 2سی سی و قطره ییبی کر هشت ساعته 8 قطره داد الان یه هفته هست ولی بازم شکمش کار نمیکنه ویه انگشت اگه کار کنه سفت است..الان چیکار کنم چی بهش بدم نه میتونم تو سوپش سیب کنم و نه قطره اهن اینا همش یبوست میگیره روغن زیتون هم هر بار توو سوپش میکنم ممنون میشم جواب بدین
- حساسیت
سلام آقای دکتر پسرمن دوازده ماهش خارج از خط پوشک پوستش قرمز شده و دون دون چه پماد یا کرمی استفاده کنم
- بالا اودن شیر درنوزاد
نوزادم ۴ ماه ودوهفته اش است خیلی شیر بالا می اورد میخواهم برایش یه دارو تجویزکنید که شیر بالانیاورد
- گریه نکردن نوزاد
نوزاد در ۵روز اول ماه نهم متولد شده، ۳ روز در nicuبوده ، در بدو تولد گریه کرده ولی حالا که به خونه اومدیم اصلا گریه نمکند ؟ ایا این امر طبیعی است؟
- نوزاد
سلام ببخشید یک نوزاد سه ماه نیمشه خیلی سرفه میکنه دماغش هم کیپ میشه عطسه هم میکنه ترشح ببرون میزنه وقتی سرفه میرنه خیلی زور میرنه لطف کنید راهنمایی کنید
- استامینوفن پاراکید
دادن استامینوفن پاراکید برای نوزاد ۴ ماهه ام ۶۳۰۰ وزنشه چند قطره باید بهش بد؟
- غذا نخوردن نوزاد۷ماهه
سلام آقای دکتر من دخترم ازپایان چهارماهگی غذای کمکی شروع کردم ولی به هیچ عنوان دوست نداره فقط به زوربهش غذامیدم وزنش کمه وزن گیرییش کمه لطفاراهنمایی کنین چیکارکنم؟
- مدفوع
سلام بچم داره وارد 5 ماه میشه روزی 7 تا 8 بار شکمش کار میکنه علتش چیه خیلی نگرانم 😭

