Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لرزش پای بچه
دخترم ۳ماهو ۱۵ روزش بعَضی وقتا در خواب پا راست میلرزه علت چیه
- تفسیر آزمایش خون نوزاد
سلام آقای دکتر لطفا ازمایش خون دخترم رو تفسیر کنید خیلی نگرانم ۱۵ماهشه میدونم کمخونی داره ولی سرماخوردگی گرفته این ازمایش برا وقتیه که داروهاشو نمیخورد الان که میخوره قوای جسمانیش خیلی بهتره و اصلا گریه نمیکنه فقط مقداری بیحوصلست WBC نوتروفیل ۶۱٪ و لمفوسیت ۳۹٪ RBC ۴.۶۹ HB ۸.۶ HCT ۳۱.۰ MCH ۱۸۰۳ MCV ۶۶.۱ MCHC ۲۷۰۷ PIT COUNT ۴۸۷ RDW-CV ۲۰.۸ ESR ۳۴ CRPکیفی negative
- تب
دخترم ۶ماهشه دندان های پایینش داره در میاد و الان از صبح تب کرده الآنم آبش رو۳۹ بردم دکتر شیاف لاکساتور داده استفاده کردم حدود نیم ساعت بعد بچه مدفوع کرد و شیاف رودی داد دوباره میشه شیاف جدید بزارم
- سرفه
سلام آقای دگتر پسر یکساله دارم سرماخورده دارو هم دگتر بهش داد سه چهارروزه که سرماخورده از امروز سرفه میکنه و صداش گرفته چه شربتی بهش بدم؟
- مدفوع نداشتن کودک طی چهارروز
با سلام اقای دکتر فرزند دوساله ای دارم که چهارروزه مدفوع نکرده شربت انجیر و دارگهای گیاهی هم بهش دادم اما افاقه نکرد چکار کنم
- پرش
سلام خسته نباشید دختر 9ماهه ای دارم که گاهی در خواب یا هنگام شیرخوردن پرش دارد به متخصص مرلجعه کردم گفتند مشکلی نیست اما همچنان نگرانم آیا نیاز به نوار مغز نیست؟
- گرفتگی بینی
باسلام نوزادم ۴۱ روزشه ۳ روزه موقع شیر خوردن یا بعضی مواقع دربیداری بینیش خس خس میکنه وهمین درشیر خوردنش مشکل ایجاد میکنه بینیشم همش تمیز میکنم چیزی داخلش نیس گه گداری هم تک سرفه میزنه دستگاه بخورهم روشنه ولی خس خس بینیش قطع نشده اکثرمواقع دل درد داره وشکمش یبوسه
- سلام اقای دکتر وقت بخیر دختر من 8سالشه اسهال شدید داره با استفراغ دارو دادیم استفراغش رفع شد اما برابی اسهالش داروی نداریم خواستم بودونم قرصهای اسهال بزرگسال رومیشه داد اگه میشه چه اندازه بدیم ممنون
- وزن
سلام خسته نباشید دختر من یکسال و یکماهه است در روز چند بار باید بهش غذا بدم چون خوب غذا میخوره وزنش بالا میره لطف میکنید راهنماییم کنید ممنون.
- سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه
سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه BEsonE50هم داده
- اسهال
دخترم یک سال ویک ماهشه سه هفته اسهال داره سه دفعه هم بردمشه دکتر داروهایی که برای اسهال خوبه چند نمونه است بهش میدم دارو محلی هم دادم اما خوب نشده یه کم کوچولو بهتر شده مثلا تعداد دفعاتی که شکمش کار میکرده کمتر شده وگر نه هنوز اسهال داره لطفا میشه راهنماییم کنید ممنون از شما
- سیاه شدن کودو هنگام گریه
- تب شدید
دخترم مدام تب میکنه هرچی دارو درمان کردیم تاثیر نداشته چیکار کنم
- شربت پیرویساید
- در مورد امپول دگزامتازن
کودک دوسالونه ماه دارم که سرفه های خشک زیاد وخز خز سینه داره براش امپول دگزا تجویز کرده ایا خطر ناک است یا نه وعواقب زیان اور می تواند داشته باشه ممنون میشم پاسخ دهید
- غذا
شکلات تلخ وکاکایو برای نوزاد ک شیرمادر میخوره ضرر داره
- دندان
سلام. آيا ممكن هست نوزاد ٣ ماه دندان در بياره؟ روي لثه دخترم يه نيش سفيد پيدا شده. ممنون
- قرص مبندازول
با سلام خدمت شما با توجه به اینکه پسر ۴ساله ام از مراجعین شماست ، بدلیل خارش مقعد میخوام قرص مبندازول رو شروع کنم واسش بیزحمت طریقه مصرف رو بفرمایید ،اگه پدر و مادر هم نیازه مصرف کنند طریقه مصرف بزرگسال هم بگین . با تشکر
- شیرخشک آ ال110
سلام.نوزادم سه ماهشه،بخاطر حساسیت ب پروتئین گاو و عدم تحمل لاکتوز،و اسهال و استفراغ،بهش شیرخشک نان آ ال110 میدم.اسهال و استفراغش خوب شده،و حسابی هم تپل شده.تاوقتی ک بزرگتر بشه و غذای کمکی شو شروع کنم،موردی نداره دادن این شیرخشک رو ادامه بدم؟
- بیسکویت
سلام آقای دکتر خسته نباشید آیا میتونم به نوزاد که تازه وارد هفته ی دوم هفت ماهگی شده بیسکویت مادر بدم با تشکر

