Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۹سالش هست ..از امروز عصر یهو شروع کرد به سرفه کردن ...حال نداشتن ...بعداز یکی دوساعت تب الانم که نصف شب شده حالت تهوع و تب لطفا بفرمایید چه کار کنم استامینفون...هم دادم ولی تب پایین نیومد
- سن قطع شیرخشک
سلام. دختر 18 ماهه دارم. وزنش مقداری کم بود دکتر گفت شیرخشک رو قطع کنم تا با غذا خوردن بیشتر وزن بگیره.درسته در این سن شیرخشک رو قطع کنم؟ بجاش میتونم شیر پاستوریزه بدم یا کلا شیر رو قطع کنم
- واکسن
با سلام خدمت شما واکسن ۱۸ماهگی دختر م را زدم با آستامینوفن تبش پایین نمیاد ایا میشه از ایپوپروفن یا شیافت استفاده کنم ۸ کیلو میشه بفرمایید چقدر
- سلام دکتر برا دخترم که ۹کیلو وزن داره شربت سفکسیم نوشته من چقدر باید بهش. بدم
- شیرخشک
ایامیتواندرغذایکمکینوزاد،وتهییهفرنیازشیرخشکحلشدهدراباستفادهکرد؟
- میزان مصرف شربت سفکسیم 100
مقدار مصرف برای بچه ۱۲ ساله؟
- کم اشتهایی
سلام برای کم اشتهایی برای کودک یک سال نیمه ام چیست
- خرخر گلو
سلام خسته نباشید پسر من ۱۵ماه و ۱۴ روزش هس یه دو هفته ای میشه خلط داره گلوش مخصوصا بعد غذا خوردن و تحرک زیاد واضح شنیده میشه بعضا کم میشه بعضا زیاد دور هر دو چشمش هم خییییلی کم ورم داره خیلی کمه پف چشاش ، دندون داره درمیاره از اسیا دوتا همه میگن از دندونم میشه؟
- دخترم ۲۸ کیلو چه مقدار شربت سفکسیم ۱۰۰مصرف کند؟
- قطره روتفلور
سلام آقای دکتر برای یبوست بچه ۷ماهه قطره روتفلور موثره؟ چقدر باید بخوره؟ و اینکه شیاف گلیسیرین میشه استفاده کرد؟ ببخشید مقالات وبسایت کجاست من پیدا نمیکنم
- سلام ایا شیر خشک ببلاک برای دخترم که 1 سال و 4 ماه داره شماره 3 پیدا نمیشه مشکلی نداره ببلاک شماره 1 بدم
- مراقبت بعدازواکسن یکسالگی
سلام اقای دکتر امروزبرای دخترم واکسن یکسالگی تزریق شده مرکز بهداشت گفتن کمپرس و استامینوفن نیازی نیست میخواستم ازحضورتون سوال کنم ایا کارخاصی نیازهست انجام دهم ممنون سلامت باشید
- باسلام دخترم ۳سالشه دسمال کاغذی و آشغال میذاره دهنش علتش چیه
- درباره شیر
سلام من به پسرم شیر با شیره انگور میدم تازگی شنیدم این دوتا باهم خوب نیست آیا درسته؟
- بوی بددهان
باسلام من یه پسرسه ساله دارم دوهفته پیش سرماخوردولی سرماخوردگیش بیشترشبیه سرماخوردگی آلرژیک بودشربت آزیترومایسین دادم بهش خوب شدولی الان یک هفته هس دهنش بوی بدی میده بامسواک زدن خوب نشددندون خراب یا لثه عفونی هم نداره فقط توخواب مدام آب دهنشا قورت میده بدنش طوریه که همینکه هواسرد بهش بخوره زود سرمامیخوره ممنون میشم راهنماییم کنین به خاطرچیه
- سرفه
اقای دکتر بردمش معاینه کرده گفت چیزیش نیست از دنداناشه گفت عفونتم نداره چرکم نکرده شاید حساسیت یه راهنمایی بکنید شرمنده ببخشد
- سرفه سرما خوردگی پسرم
دکتر عمومی برای فرزندم سرفه میکنه آمپول دگزامتازون داده و گفته نصف آمپول بدی بهش بخوره چطوره دکترجام تشکر مرسی
- یبوست
سلام خسته نباشیدپسر ۲سال و هفت ماهشه.یبوست و نفخ شکم داره.براش قرص موتیدون و پارافین خوراکی نوشته .آیا برا کودک این داروها ضرر نداره .بهش بدم .برا یبوست چیکار کنم خیلی اذیتش میکنه.ممنون از لطفتون
- شیر
با سلام خسته نباشید...پسر من ۲۱ماهشه...و شیرخشکیه...الان ۴ روزه که شیرخشکشو قطع کردم....روزا ایراد نمیگیره ولی شب موقع خوابش که میرسه فقط شیرخشک میخاد...شیر پاستوریزه هم گرم میکنم و شیرین...ولی نمیخوره مزه شو میفهمه...ولی شیر موز پاکتی رو یکبار امتحان کردم...پذیرفت و خوابید.بنظرتون من چیکار کنم.
- قرمزی چشم
سلام آقای دکتر چند روز هست پسر 4سالم آبریزش بینی داره از دیروز هم چشمش خون افتاده و قی میزنه برای از بین بردن خون توی چشمش چی استفاده کنم

