Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار کره
سلام آقای دکتر به نوزاد نه ماهه در طول روز چقدر میشه کره داد؟
- فرنی دادن
سلام اقایه دکتر خسته نباشید پسرم تو شیش ماهه روزی چند بار فرنی یاهمون سرلاکبدم؟بعد روزهای بعدی اضافه کنم مقدارشو ؟باتشکر از پزشک خوب
- مصرف سرترالین در بارداری
سلام من قبلا سرترالین برای وسواس مصرف میکردم بعد اقدام به بارداری کردم و قطعش کردم الان ماه هفت بارداری هستم و بشدت وسواس و افسردگی پیدا کردم طوری که از بچه دار شدن بیزار شدم از روانپزشکم پرسیدم گفت مصرف سرترالین خطرخیلی کمی داره ولی نمیشه گفت بی خطره، میخواستم از متخصص اطفال بپرسم بچه چه در بارداری و شیردهی مشکلی پیدا نمیکنه؟
- آهن شربت زینک
باسلام آقای دکترمیخواستم ببینم شربت نیوزینک ایرانی به پسرم میدم آهنشم بایدبدم یااون خودش آهن داره
- کار کردن شکم نوزاد
سلام .نوزاد ما بعد از شیر خوردن بلا فاصله شکمش کار میکنه شل خیلی ام برا دفع مدفو زور مزنه
- رفلاکس
سلام دکترخداقوت دکتررنجکش متخصص اطفال واسه پسر5ماهم که همش بالامیاره وخس. خس سینه داشت قطره متوکلوپرامیدنوشتن صبح سه قطره وشب سه قطره بهش بدم ولی من بهش ندادم چون خیلی عوارض داشت ترسیدم چکارکنم کمکم کنید
- شربت زینک گلوکونات
سلام خسته نباشید دکتر ببخشید نوزاد من ۳۵ روزشه و پزشک براش شربت زینک گلوکونات تجویز کردن چون گفتن مقداری از وزنش کمه بنظرتون استفاده کنه یا نه روزی دو سی سی تجویز کرده و شکمش یکم حالت نفخ داره
- شکم درد یا رفلاکس؟
سلام خسته نباشید.پسرم ۵ ماه و ۱۸ روزس.چند وقته با گریه از خواب بیدار میشه.یکمم سرماخوردگی داشت که رفع شده ولی هنوز سرفه داره که اونم گاهی اوقات سرفه میکنه.شکم درد داره وقتی تو خواب گریه میکنه ماسلز میدم شکمشو اروم میشه.اب دهنشو مثل کف میده بیرون.میخواستم بدونم شکم درد و سرفه خیلی کمش و اب دهنش که میده بیرون نشانه رفلاکسه؟چون هیچ علایم دیگه ای نداره. یا از سرماخوردگیه که کامل خوب نشده؟میتونم استامیتوفن بدم؟ برای شکم دردش چیکار میتونم انجام بدم؟
- تب و جوش های بعد ان
باسلام دخترمن ۹ ماه است سه روز تب شدید داشت استامینوفن وشیاف استفاده میکردم ولی قبل از چهار ساعت دوباره تب برمیگشت از شربت ایپوپروفن هر شش ساعت گاهی که زیاد نا ارام بود میدادم تب بعد از ۳ روز قطع شده حالا امروز صورت وپشت گوش هاش وشکمش دونه های قرمز زده وگاهی خارش شدید دارن ونا آرامی میکنه .من یه بچه ی پنج ساله هم دارم ایا قابل سرایت هست در ضمن من یک روز قبلش پیش متخصص اطفال بودم ممکنه از اونجا بهش سرایت کرده باشه . ممنون اگر بتونید کمکم کنید
- ميزان خواب
سلام آقاي دكتر بچه ٤ ماهه در روز چند ساعت بايد بخوابه؟
- عجله کردن تو شیر خوردن
بایادخدا.باسلام. اقای دکتر نوزاد ۵۰ روزه که کولیک هم داره.گاهی اوقات موقع شیر خوردن خیلی عجله میکنه و شیر گیر تو گلوش و چندتا سرفه میزنه و بعد نفسش ازاد میشه. نوزادم کولیک داره که شربت کولیک استفاده میکنه.برفک دهانم داشت که خیلی بهتر شد. این حالت تو خوردن شیر مارو نگران کرده.لطفا راهنمایی کنید باتشکر
- سرماخ
سلام. ببخشید پسرم 6 ماهشه یه هفته میشه سر ماخورده. آبریزش بینی داره. یه کم صداش گرفته. اشتهاش هم کم شده چکار کنم
- گرفتگی صدای نوزاد
دخترم ۳۴روزشه شربت منیزیم هیدروکسی دادم از زمان شروع دارو صداش کیپ شده ممکنه بهاطر دارو باشه
- شکم صداخوردن
سلام . آقای دکتر بچه من یک ماه و نیم داره . بهش شیرخشک ببلاک 1 و شیر مادر میدم .کولیک هم داره . ولیکن شکمش خیلی صدا میخوره و اینکه دیروز 5بار شکمش کار کرد امروز از صبح تاالتن ساعت 12 سه بار کار کرد سفت نیست شل هم نیست این طبیعیه یا اینکه باید شیر خودم رو ندم یا شیرخشکش رو تغبیر بوم؟
- سرماخوردگی
سلام وخسته نباشیدببخشیدآقای دکتردخترم 3ماهشه آبریزش بینی داره ولی خیلی کم ولی سرفه میکنه ازخواب میپره شبرخودم هم میخوره چه دارویی براش خوبه به دکترمتخصصم دسترسی ندارم لطفااگه میشه راهنماییم کنیدممنون میشم
- تب
پسرم ۷ ماهشه دو روزه تب داره خیلی بیقراری میکنه نمیدونم چیکار کنم دارو میدم تبش میاد پایین امروز هم وقتی شربت داشتم میدادم استفراق داشت دکتر هم نبردم چون کرونا
- وزن نوزاد 4 ماهه
سلام پسرم با وزن ۴۱۲۰ بدنیا اومد الان ۴ ماه و ۷ روزشه وزنش از یک ماه قبل رو ۷ کیلو مونده و بالا نمیره. چیکار باید بکنم؟ شیرم کمه شیرافزا میخورم پسرم شیرخشک رو پس میزنه. نگران وزن گیریشم
- مدت استفاده از قطره بینی
سلام آقای دکتر دخترم ده ماهس همزمان با قطره چشم قطره بینی هم باید استفاده کرد؟تا یکسالگی بایدصبر کنم .سوالم اینه که قطره بینی تاریخ اعتبار داره آخه بیشتراز یکماهو نیم شده تموم نشده میشه همچنان استفاده کرد ؟م
- اسهال
با سلام.پسر من سه ماه و ۱۲ روزه هستش. دو هفتس اسهال میره که تقریبا ده روز رگه های خون توش بود بعد اون دیگه ندیدم.ولی اسهال خوب نمیشه.از کیدی لاکت و شربت زینک سولفات هم بهش دادم. در دهمین روز ۱۱crpبود.میخواستم بپرسم داروی دیکه ای نمیشه بهش داد؟
- گرفتگی صدای نوزاد
سلام دخترم ده ماهشه چند روز قبل تب شدید داشت همره اسهال خیلی ذیت می شد احساس کردم دندان درمیاره حالا تبش قطع شد درد هم ندارد فقط صداش گرفته دلیلش چیست

