Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال نوزادواستفراغ نوزادهفت ماه
پسرم پنج بار مدفوع در روز کرده است نگران کننده نیست؟
- بند امدن نفس
سلام نوزاد یک ماهه دارم ک بعضی وقتا انگار گلو ش خشک میشه سرفه میکنه بعد نفسش بند میاد انگار چیزی توی گلوش گیر کرده میخواستم بدونم علتش چیست ایا رفلکس معده داره
- وزن کودک
سلام.دخترم 6ماهشه وزنش 6/5 عادیه.وهمیشه ساکته
- نوزاد
باسلام دخترم 6 ماهه هستش که حدود 3روز که صدای نفس کشیدنش مثل اسم یا همون خس خس شده وبه ندرت سرفه میزنه میخواستم علتشو بدونم واینکه لازمه دارو بدم یا دکتر ببرم.
- درجه نرمال زردی
سلام درجه نرمال زردی طبیعی برای نوزاد ۱۷ روزه طبیعی که بزن ۳۸۰۰ بصورت طبیعی در هفته چهلم بدنیا اومده چند باید باشه؟آیا درسته که میگن تا ۱۴ درجه طبیعیه؟
- سرماخوردگی نوزاد ۲ماه وده روز
سلام نوزاد من خیلی سرفه می کنه سینه اش هم خس خس می کنه
- شیر خوردن
سلام و خسته نباشید اقای دکتر دختر 4 ماه و 8 روزه ایی دارم که در 35هفته متولد شد و بدلیل انسداد روده جراحی شد شبر اپتامیل پپتی جونیور میخوره این شیر را تا کی باید بخورد ؟ایا شیرش را تغییر ندهم چون وزن گیرش کم هستش 5600 موقع تولد 2600 بود بدنش شل هست گردن میگیرد اما هنوز اشیا با دست نمیگیرد خیلی نگرانشم لطفا راهنماییم کنین با تشکر درضمن موقع شیر خوردن بطور مستقیم شیر نمیخورد سرش را بسمت چپ یا راست میچرخاند
- سرماخوردگی
سلام بچم 8ماهشه داره سرماخوردگی میگیره امروزتب داشت ولی باپاشویه وقطره پاراکیدتبشوپایین اوردم درضمن ازداروهای سرماخوردگی کوریزان کودکان و5سی سی دادم قطره پدی لاکت وصبح دادم ازیترومایسین 100 و3سی سی دادم وسیتریزین هم 3 سیس سی دادم درضمن 2 بارسرفه ی خشک کرده عطسه هم نمیکنه
- ترس نوزاد ۹ ماهه
سلام خسته نباشین پسر ۹ ماهه من وقتی حتی یک لحظه ازش دور میشم شروع به گریه میکنه و حتی تو خواب هم جدا نمیشه ازم که بذارم تو تخت خودش بخوابه وقتی میذارمش جدا سریع بیدار میشه تو خونه دنبالم راه میافته از دوش حمام از سشوار و جاروبرقی و یه سری چیز این جوری دیگه میترسه جوری که گریه میکنه و جیغ میزنه نمیدونم باید چی کار کنم کمکم کنین لطفا
- پای نوزاد ۶ ماهه
وقتی زیر بغل نوزاد ۶ ماهه ام را میگیرم پای چپ خود را روی زمین نمیگذارد و روی پنجه ی پا می ایستد ولی پای راست را کاملا روی زمین میگذارد، آیا این مورد طبیعی است؟
- یبوست
برای درمان یبوست نوزاد ۳۵ روزه باید چیکار کنیم؟؟؟
- جوش های سرسفید روی گردن
سلام خسته نباشید آقای دکتر کودک سه ماهه و نیمی دارم چند روزه جوش های سفیدی زیر گلوش هست فک میکنم از عرق سوز شدنه از پماد زینک آکساید استفاده میکنم خوبه؟داروی دیگه ای هست
- بی اشتهای
با سلام خسته نباشید کودک من سه ماهشه که قبلا خیلی خوب شیر می خورد و افزایش وزنشم عالی بود الان به مدت بیست روزه به شدت بی اشتاه شده طوری که 1:30 به زور 30 سی سی شیر بهش میدم بخاطر رفلاکس هم دکتر به مدت یک ماه بهش رانیتدین داده برای وزن گیری هم بردم گفتن خیلی کم افزایش وزن داشته لطفا راهنماییم کنید باید چه کار کنم برای کم شدن اشتهاش
- سرفه
سلام خسته نباشید برای بچه سه ماهه که گرفتگیبینی دارع و سرفه میکنه چی خوبه؟ اسپری سالبوتامول به نظرتون استفاده کنم؟ بخور سرد هم خونه داریم به نظرتون بخور رو نزدیکش بزارم یا ازش دورکنم؟
- اسهال
برا اسهال نوزاد سه ماهه چ دارویی باید ب نوزاد بدیم؟؟
- استفراغ پنیری ابدار
پسرسه ماهم استفراغ پنیری ابدارمیکنه وخس خس سینه میکنه دکتربراش متوکلوپرامیدنوشته عوارضش زیاده داروبدون ضررمیخوام
- سنگ کلیه
سلام من یک پسر5 ماهه دارم که کلیه اش سنگ ساز است ویک ماهه دارو می دهم وزنش 6 کیلو است واختلال رشد دارد برای وزن گیریش چکارکنم
- یبوست نوزاد سه ماهه
سلام خسته نباشید پسرم سه ماهشه هشت روزه پی پی نکرده چهار روزه بهش بی بی کر میدم تاثیری نداره همه راهارو رفتم از ماساژ تا حرکت های ورزشی پا ولی تاثیر نداره ممنون میشم راهنمایی کنید شیر خودمم میخوره
- ایستادن نوزاد
سلام دخترم بهمن به دنیا اومده الان ۱۵ ماهشه. هنوز نمیتونه خودش مستقل سر پا وایسه با کمک وایمیسه و این که فقط دوتا دندون جلو پایینش تو ۱۲ ماهگی دراومده و دیگه دندونی درنیومده. تو ۳۸ هفتگی و کاملا طبیعی به دنیا اومده. اینا خطرناکه آقای دکتر؟ باید چکار کنم؟
- خس خس
باسلام.بچه ام شش ماهه هست.1ماه قبل موقعی که بهش قطره آد میدادم پرید توو گلوش از اون موقع به بعد هر چیزی مثل آب یا قطره آهن و فرنی بهش میدم بعدش توو گلوش صدای بزرگ میکنه مثل خلط داشتن یا مثل خس خس و تقریبا بعد 5یا10 دقیقه رفع میشه.اما موقعی که شیر خودم میخوره بعدش اینطوری نمیشه علت چیه؟راه درمانش؟ممنون میشم راهنماییم کنید

