Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- متشکرم
سلام من فقط خواستم تشکر کنم.خدا خیرتون بده
- زور زدن هنگام ادرار
سلام پسرم الان۶ ماهشه وفتی مبخاد ادرار کنه زور میزنه بعد ادرارش خیلی گرمه میترسم اگه میشه راهنماییم کنید
- سنگ لوزه
سلام آقای دکتر. پسرم قبلا عکس لوزه گرفت بهتون نشان دادیم فرمودید لوزه داره ولی عمل لازم نداره. الان سرماخورده ته گلوش سمت راست یچیز زرد رنگ هست فکر کنم سنگ لوزه هست. اونو باید چیکارش کنیم؟
- پسر۲ساله
سلام پسرمن ۲۶ ماهشه وتازگیا تب میکرد وموقع ادرارهم دست راستشوتکون میده بعدبردیم دکتروآزمایش ادرارازش گرفتن .توآزمایش ادرارش کتون دوتامثبت زده بدن بعدبردیم پیش متخصص ایشون آزمایش سی بی سی براش نوشتن که گلبول های سفیدش ۳۷ رانشون داده میخوام بدونم این بالابودن گلبول نشانه ی چیه عفونت داره یاچی ؟ ممنون میشم پاسخ بدین
- باسلام آزیروسین ۲۰۰ برا دختر۶ سالم که فقط ازناحیه شکم تب داره خوبه استفاده ان با شربت کوریزان تداخل داره
- دانه های قرمز رنگ روی بدن کودک
با عرض سلام و وقت بخیر
دختر 2/5 ساله دارم که به مدت دوماهه که روی بدنش ابتدا در قسمت شکم و پشت دانه ای قرمز رنگ زده به مقدار زیاد و بعد گردن و پیشانی (قیلش خدود 50 دانه آبدار بزرگ شبیه آبله روی بدنش بود که بعلت شربت کوآموکسی کولا 457 دادم و بعد 5 روز دانه ها زیاد شدن ) و با رفتن پیش متخصص اظفال و آزمایش خون و حساسیت گفتن چیزی مشاهده نشده و داروهای چون شربت نئوتادین و پودرسینکاست دادن که به مدت یک ماه خورد وبعدش یک سرماخوردگی و شربت سفکسیم 100 دادن که بعد از سرماخوردگی دوباره دونه ها دارن تو صورت قسمت پاها بویژه ران و قسمت ساعددست و کف دست میزنن، خیلی نگرانم دارم دیوونه میشم تو رو خدا کمکم کنید، دکترش که میگه چیزی نید ولی من خیلی نگرانم آخه جای دانه ها رو صورت و شکمش سیاه شده. - مولتی ویتامین
سلام من برای اشتهای پسرم بهش زینک سولفات میدم لازم هست کنارش مولتی ویتامین بدن یا نه مثه مولتی ویتامین کیندر
- بتامتازون برای کودکان
سلام من پسر ۱۸ ماههام به خاطر بیماری ویروسی که بدنش دچار حساسیت و دونههای قرمز شده بود تب کرده بود و من وقتی بردم بیمارستان، دکتر اورژانس نصف امپول بتامتازون را تجویز کرد اما الان متوجه شدم برای رشد کودک مضر هست و نگرانم. لطفا راهنمایی کنید
- سلام وقت بخیر من کربلا امدم پسرم از دیروز ساعت۵ تا ۱۰ ۷تا ۸ بار استفراغ کرده بردیم دکتر یک امپول دادن و اندازه وزنش۳۰ سی سی تزريق کردن تا ساعت ۳ حالش بهتر شد ولی الان دوباره هرچی خورده بود بالا اورده فقط هم اب و ابمیوه خورده فعلا اسهال نداره تب هم نداره چه دارویی تهیه کنم؟؟؟
- ادرارسوختگی نوزاد
باسلام وخسته نباشی من پسر۱۱ماهه دارم که پشتش باادرار خودش سوخته خواستم بدونم چیکارش کنم که خوب بشه چون خیلی قرمز شده ممنون از شما
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام وقت بخیر دکتر دخترم از وقته بدنیا اومده اصلا دستشو نمیکنه بوردیم دکتر دکتر هم گفت هر سه روز بهش شیاف بزن با کمک شیاف دستشوی میکنه یه راه حلی بگید که خودش دست شوی کنه 09387979230 این شماره واتساپ هست میشه کمک کنی ممنون میشم از راهنمایی تون
- بیماری ژنتیکی
سلام و خسته نباشید خدمت شما ، پسرم ۲ سالشه حدود چند ماهه که متوجه شدم قوز کمری و برجستگی قفسه سینه و چند علائم دیگه داره ، که ماهم به پزشک غدد مراجعه کردیم و دکترش هم رادیولوژی نوشت که ماهم انجامش دادیم و جوابش بیماری موکوپلی ساکارید نوع چهارم بود ... و دوباره برای اینکه مطمئن بشه آزمایش ادرار نوشت که انجام شده و جوابش اومده حالا میخاستم تا موقعی که پیش خود دکترش میرم ببینم جواب این آزمایشش چی میشه ؟؟؟!! ممنون میشم جوابم رو بدید خیلی نگرانم 🙏
- تب
سلام خسته نباشید آقای دکتر دخترم یک سالشه از دیروز صبح تب ۳۸.۳ تا ۳۸.۷ داره آستامینوفن هر ۶ ساعت ۵ سی سی میدم تقریبا ۹ کیلو هستش سرفه نداره اسهال نداره به نظرتون شربت رو ادامه بدم؟شما کی مطب تشریف میارید؟
- قطره
باسلام وخسته نباشیددختر7ماهه من دارای آلرژی به شیروغذاست ورفلاکس دادد هرقطره آهن ومولتی باهاش نساخت الان آهن سیدرال میدهم ولی بازشدیدااستفراغ داره میخاستم بدونم برای کمبودآهن وویتامین چه استفاده کنم درضمن قطره ویتامین دهم استفاده کرد ولی به آن هم حساسیت داددیگه کم آوردم آقای دکتروزن تولدش 2900بودااان7ماهه میباشدباوزن 6و500خیلی ضعیف مونده ممنون ازراهنمااییتون
- بامیه
باسلام کودک یکساله میتونه بامیه بخوره ممنونم
- سلام خسته نباشیددخترشیش ساله ای دارم که ماهی یک بارسرودردهمراه بااستفراغ داردخیلی نگرانم دلیلش چیست
سردرددردشدیدبااستفراغ خیلی نگرانم توروخداجواب بدید
- اسپری فلیکسوتاید
باسلام یه مدتیه که دخترم بخاطر سرفه های شدیدش دکتر اسپری سالبوتامول واسپری فلیکسوتاید بهش داده ویه بعدازچندماه قطع کرده والان بخاطر سرفه های شدیدش اسپری ابی رو چندروز واسپری نارنجی رو یک روز زدم قطعش کردم الان فهمیدم که نباید میزدم حالا که قطع کردم مشکلی پیش میاد؟
- شیرخشک
سلام آقای دکتر برای نوزادی که رفلاکس داره رانیتیدین و قطره متوکلوپرامید میخوره چه شیرخشکی مناسبه که وزن بگیره؟
- خون در مدفوع نوزاد
بإسلام.يه سوال ديگه هم داشتم اقاي دكتر..دخترم كه گفتم هفت ماهشه از ٤ماهگي لك قرمز رو صورتش ظاهرشد ولي تاحالا اصن خون در مدفوع نداشته.فقط خس خس سينه داشت كه ببلاك اي ار خورد خوب شد،الانم حالش خوبه فقط فرني برنج و موز و سيب زميني رو كه شروع كردم شبا نميتونست بخوابه يعني اين الرژي به پروتين گاويه ؟
- دونه های قرمز
پسرم سه سالشه آبریزش داشت بعد کل بدنش دون های قرمز زده وقبلش بچهای برادرم درتماس بوده که علائم تب و سرفه داشتن میتونه سندروم التهابی کودکان باشه

