Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گوش دردنوزاد ۲ماهه
سلام نوزاد ۲ماهه دارم که چندروزه گوش درد داره دکتر بردم گفتن یه کم التهاب داره گوشش وشربت نئوتادین روزی ۲سی سی دادن میترسم شربت براش عوارض داشته باشه شربت رو به بچه بدم یانه؟
- نوزاد
سلام من نوزادم از موقع تولد تابه الان که ۱ ماه و۲ همش خودش کش مبده بعضی مواقع هم تو این کش دادن گریه میکنه
- واکسن
سلام اقای دکتر من پسرم اسهال استفراغ داشت بیمارستان بستری شد واکسن۴ماهیگش عقب افتاده نزدیک۲۰روز یکمی شل مدفوش میخواستم بپرسم میتونه بزنه۴ماهیگیو یان چون دیگ نزدیک۵ماه داره میش
- پشت کوش
دوتا غده پشت کوش بچه سه ساله دلیلش چیه
- قارچ
سلام تقای دکتر دخترم ۲۳ماهشه از نوزادی تاالان چندین بار این اتفاق براش افتاده اینکه اندام تناسلیش دونه دونه قرمز زده عفونت قارچیه اولش یدونه دونه قرمز بود الان چندتا شدهو کلا قرمزه شهرستانم دسترسی به دکتر ندارم چه پماد یا قطره تی بهش بدم
- لک صورت نوزادم
سلام دکتر دخترهفت ماهه ام روی گونه هاش لک قهوه ای یا هاله قهوه ای افتاده چه کارکنم ازبین بره دکتراز روغن شترمرغ با لوسیون بچه برای صورتش استفاده کردم خوبه؟یا پیشنهاد دیگه ای دارین ممنونم
- مقدار مصرف سفکسیم برای کودک ۵ساله با وزند۱۵کیلو
مقدتر مصرف سفکسیم۱۰۰ برای پسر۵ساله با وزن۲۰ کیلو چقد است؟
- در مورد سرماخوردگی
من چندروز پیش واکسن شیش ماهگی پسرم زدم الان صداش گرفته نگرانم چرا اینجوری شده ممنون
- مامان نگران
پشت سر دختر یه گوله هست اندازه نخود که حرکت میکنه نمیخونم باید چیکار کنم خیلی نگرانم
- اسهال
- كبدي
سلام خسته نباشين من پسرمو براي چكاپ ٢سالگي بردم انزيم كبدشو گفتن بلاس S.G.OT=(Ast)45 S.G.p.T=(ALT)11
- واکسن دو ماهگی
سلام آقای دکتر . قطره پروکید رو با چه دستوری باید برای واکسن دو ماهگی به نوزاد داد؟
- سرفه کودک در خواب
دختر ۷ساله دارم از شدت سرفه خوابش نمیبره.ابریزش بینی هم داره چه کنم .دوروز هم هست همه بشریت سرفه هم دادم بهش.دگه نمیدونم چه کنم
- مطب
سلام آقای دکتر این هفته مطب تشریف دارین؟
- سلام دهان پسرم برفک زده چیکار کنم که خوب بشه
- پودر جوانه گندم برای نوزاد 8 ماهه
سلام
نحوه استفاده از پودر جوانه گندم برای نوزاد 8 ماهه چطور می باشد؟
ممنون - کجی لب نوزاد
آقای دکتر لب پایین نوزادم موقع خندیدن وگریه کردن کج میشه خیلی ترس دارم
- سلام وقت بخیر پسر من دیروز از صبح تا ۴.۳۰ عصر استفراغ داشت اونم فقط ماده ی زرد صفرایی و میگفتم اطراف نافش درد میکنه و تب شدید چیکار کنم امروز حالش بهتره استفراع نداره ولی یکم تب داشت که شربت استامینوفن بهش دادم
- تب داره
پسر۷ماهه دارم تب کرده بردم دکتر دارو شیاف استفاده میکنه تبش کم میشه بعد از چند ساعت باز تبش بالا میره شبها خیلی گریه میکنه بیقراره تا ۴صبح گریه میکنه
- دندان
سلام آقای دکتر پسرم یک و نیم سالش فک بالا چهار دندون داره پایین سه تا نمیدونم چرا یکی در نمیاد چهار تا بشه سومی دوماه میشه در اومده ممنون میشم راهنمایی کنید

