Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب دوره اي كودك
سلام. كودك سه سال و ده ماهه اي دارم كه در سن دو سالگي يك بار به مدت ٥ روز تب بالا داشت و توي خونش عفونت بود. ٥ ماه پيش حدودا ٧ روز تب داشت و دكتر تب بر و آنتي بيوتيك تجويز كرد. دوباره ٢٠ روز پيش ٧ روز تب داشت و باز روز پنجم توي خونش عفونت بود و نيوتروفيل ٣٠، ليمفوسايت ٦٨، إيزينوفيل ٢، wbc ٣/١، hub ١٣/٣، اياسآر یک ساعته٣٠، سيآرپيمنفي.
دكتر گفت اگر تا ٣ روز خوب نشد باید آز تكميلي بده و ليخو بشود. الآن دوباره از ديشب تب كرده البته نسبت به دفعات قبل تبش پايينتره ضمنا اين تب كردن ها يا خير از وقتي به مهدكودك رفت هشروعشده واينكه بدنشنسبتبهتببرمقاومه وخيلي سخت با استامينوفن وبروفن تبش پايين مياد. آيا اين تب كردن هاش و نهروماتيسميا بيماري خطرناك ديگه هست؟ - نخوردن شیر و غذا نوزاد هفت ماه
سلام اقای دکتر نوزاد ۷ ماه دارم از ۴ ماهگی تو خواب فقط شیر میخورد اونم خیلی کم و قطره قطره یکسال طول میکشید تا بخوره گاهی هم نمیخورد. الان ۱۵۰ سی سی هر وعده میخوره اونم سه بار که هر بار تو خواب عمیق و به زور اصلا گرسنه نمیشه غذا نمیخوره و اینکه شیر شب ساعت ۱۲ میخوره تا فردا ساعت ۱۱ خوابه بیدار هم میشه لب ب شیر و غذا نمیزنه سیر خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید
- درمان تب بدون آنتی بیوتیک
سلام آقای دکتر قبلا خدمتتون عرض کردم که دخترم ۵.۵سالشه با تب شدید که با استامینوفن و سفیکسیم پایین نیومد بردیم اورژانس . بعد آزمایش گفتن که فقط بهش ایبوپروفن بدم و سفیکسیم ندم . شما گفتید در صورت وجود میکروب سفیکسیم تجویز میشه. آخه خوب آقای دکتر مگه تب از عفونت نیست ؟پس چرا چرک خشک کن ندم . اگه مصلحت بدونید میخام سفیکسیم ۱۰۰ بهش بدم . وزنش ۱۷ کیلو هست . ۷ میل کافیه هر ۱۲ ساعت ؟؟ تبش بهتر شده ولی بعد دو روز هنوز کمی تب داره میترسم عامل تب از بین نرفته باشه .البته من نمیدونم شما هر چی بفرمایید همون رو عمل خواهم کرد
- شیرخشک ببلاک ای ار
سلام دکتر دخترم با ببلاک ای آر اسهال گرفت چیکار کنم هیچ دکتری مطب نیست من جرأت ندارم ببرمش بیمارستان
- زینک سولفات
سلام ایا شربت زینک سولفات برای اشتها فقط خوبه یا خواص دیگری دارد؟ چونکه دخترم اشتهاش خیلی خوبه یه ماه بهش دادم گفتم دیگه بهش ندم ایا بدم یا ندم؟؟؟
- اگزما
سلام خسته نباشیدپسرم ۹ سالشه اگزمای شدید داره چند ماهیه تمام دستو پاش رو انقدر که میخارونه زخم شده و پوسته پوسته شده و هر دکتری میبریم درمان نمیشه هر روز داره بدتر میشه به نظرتون درمانی هست برای این پوست
- شیر
سلام آقای دکتر خسته نباشید من به فرزند خود شیر کم چرب رو شروع کردم ولی یبوست گرفته ممنون میشم راهنمایی کنید
- تب و تشنج
دخترم باتب تشنج کرد دارو ندادن ولی بعد ازچند ماه توباره تشنج کرد شربت میخوره ایا احتمال داره تااخرعمر شربتوبخوره
- مصرف شربت آموکسی سیلین برای نوزاد چهارماه مضراست
دخترم چهارماه است سرماداره آبریزش بینی نداره فقط سرفه میکنه گلوش چرکیه بردم دکتر آموکسی سیلین داده باکتوتیفن میترسم براش زود باشه ضررداشته باشه مقدارش چقدر بایدبدم
- خون درمدفوع ببخشیداقای دکترمن ازمایش مدفوع هم گرفتم دکترنگفتن علتش چیه چطورمیتونم عکس آزمایشاتوبراتون بفرستم
- بوی دهان
سلام آقای دکتر پسره من ۲ سال و ۴ ماهشه ار خواب که بیدار میشه دهنش بو میده علته ختصی داره باید ببرم ویزیت بشه ؟؟؟؟
- عرق کردن سر کودک
سلام علت عرق کردن سر کودک تو خواب چیه؟
- غلت زدن در خواب
سلام آقای دکتر دخترم 9ماهشه در خواب خیلی غلت میزنه وصورتش وبینیشو چنگ میزنه ،علتش چی میتونه باشه
- شب ادراری
سلام فرزندم شش سال داردومتاسفانه شب ادراری دارد.اکثرا یبوست دارد درهوای گرم بیشترازحدمعمول تعرق دارد چکارکنم باتشکر
- کبودشدن پای نوزاد هنگام بغل کردن
سلام اقای دکتر وقتتون به خیر من یه نوزاد سه ماهه دارم که تپل هم هست وقتی بغل میگیرم پاهاش کبود وقرمزمیشه انگاربهش خون نمیرسه ولی وقتی درازمیکشه کاملا خوب میشه علت ش چی هست؟
- سلام سال نو مبارک مهمترین علامت نوزاد سندروم دوان چیه ممنون
- پسر من هسته خرما خورده ولی هنو دفع نکرده الان ۳ روزه امکان داره دفع نشه
- گوش درد دو
گوش درد بجه دوساله بعد ۳ روز افاکسیم دادن هنوز رو ب بهبودی نرفته چ کنم آقای دکتر
- طریقه مصرف سفیکسیم برای کودک18ماه
سلام پسرم سرماخورده چه دارویی بدم گلوش در میکنه سرفه عطسه میزنه خیلی
- شستن شیشه شیر
سلام وقت بخیر اقای دکتر من ندونسته همیشه شیشه شیر دوقلوهام رو ی حالا دوسال دارن با مایع ظرفشویی شستم حالا مطلبی شنیدم که میگن هر چقدر هم شیشه شیر رو ابکشی کنیم مایع از روش پاک نمیشه حالا به شدت نگرانم وافسردگی واضطراب وجودم رو گرفته ونگران سلامتی فرزندانم هستم لطفا راهنماییم کنید که چکار کنم خیلی میترسم که بچه هام جونشون در خطر باشه خواهش میکنم راهنماییم کنید چکار کنم خداوند شما وخانواده محترمتان را سالم درپناه خودش حفظ کنه 🙏

