Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قبض دختر نوزاد ۱۷ روزه
سلام دکتر. صاحب یک دختر نوزاد که 17 روزه است دو روز شده که قبض است و جانش زیاد داغ است و نالش داره. گریه هم نمیکنه فقط سکوت است در این مورد رهنمای شما را خواهانم دکتر صالح
- کار نکردن شکم نوزاد
نوزاد من 36 روزه هست شکمش 3 روزه که کار نمیکنه زور میزنه قرمز میشه گریه میکنه خواهش میکنم کمک کنید
- اسهال
سلام دکتر من یک خانوم هیجده ساله هستم و یک دختر یک ساله دارم الان سه روز که خیلی شدید بطور دائم اسهال زرد ابکی و بد بو هست استفراغ هم میکنه هر چی بهش میدم اثر نمیکنه چیکارش کنم و تو شهر غریبم نمتونم حتی بستریش خواهش میکنم کمک کنین
- ناف
سلام وقت بخیر چند روزی هست قسمتبالای ناف نوزاد دوماهه من بیرون زده میخوام ببینم خطرناکه یا خیر
- یبوست نوزاد
سلام آقای دکتر.نوزاد پنج ماهه من از بدو تولد روزی چهار تا پنج بار شکمش کار می کرده.هیچوقت یبوست نداشته ولی الان دور روزه دفع مدفوع نداشته.علت چی میتونه باشه.میدونم بچه هایی که با شیر تغذیه میشن تا یه هفته هم طبیعیه شکمشون کار نکنه اما پسر من روزی چهار پنج بار و هر روز دفع داشته.هیچ وقت یبوست نداشت.رژیمغذایی من هیچ تغییر نکرده. از شیر خودم هم تغذیه میکنه.
- رفلاکس و حساسیت به لاکتوز و فاویسم در نوزادان
سلام پسر یک ماهش هست وقتی شیر خودم رو میخورد اسهال داشت و تو هفته سوم بردم دکتر وزن ااضافه نکرده بود تا اینکه فهمیدیم به لاکتوز شیر حساسیت داره الان داره شیر بدون لاکتوز میخوره مجبور شدم شیر خودم رو قطع کنم تا اسهالش بند اومد تا کی باید شیر خشک بذون لاکتوز بخوره شیر نان آال۱۱۰استفاده میکنه
- مصرف آموکسیسیلین اورال125
با سلام.مقدار مصرف شربت آموکسیسیلین 125چقد باید باشد
- واژن نوزاد
چرا لب های واژن نوزادم سیاه است
- در مورد نگه داری قطره
سلام آقای دکتر آیا قطره آد وقطره استامینوفن باید تو یخچال نگه داریم بعد از استفاده یا تو دمای اتاق
- سکسکه
سلام وقت بخیر. اسم دخترم زینب هستش امروز مطب خدمت رسیدیم ۳ روزه هستش امروز ۶ بار سکسکه کرد اروغ هم نمیزنه طبیعی هستش؟
- مصرف سرترالین در بارداری
سلام من قبلا سرترالین برای وسواس مصرف میکردم بعد اقدام به بارداری کردم و قطعش کردم الان ماه هفت بارداری هستم و بشدت وسواس و افسردگی پیدا کردم طوری که از بچه دار شدن بیزار شدم از روانپزشکم پرسیدم گفت مصرف سرترالین خطرخیلی کمی داره ولی نمیشه گفت بی خطره، میخواستم از متخصص اطفال بپرسم بچه چه در بارداری و شیردهی مشکلی پیدا نمیکنه؟
- شیرخوار
سلام دکتر بچه من سه ماهشه به لاکتوز حساسیت داره که دوروزه شروع کردم بهش ببلاک ال اف میدم میخوام ببینم وزن میگیره با این شیر یا نه چون خیلی ریزه میزس یبوستو نفخشم برطرف میشه یا نه چون قبلش با شیرخشکای دیگه که میخورد نفخ داشت
- کره پاستوریزه
سلام آقای دکتر پسرم ۸ ماهشه شیرمادر ميخوره از کی میتونم توی فرنی و غذا از کره و شیر پاستوریزه استفاده کنم ؟
- روپاواستادن
سلام خسته نباشیددکترپسرم5ماهو4روزشه اشکال نداره روپاش نگهش دارم وایسه بعدش اشکال نداره بعضی موقعه هانگاه تلویزیون کنه برنامه کودک دوست دازه
- کراتین مو
سلام خسته نباشید من بچه ۲۴ روزه دارممیخاستم ببینم تو دوران شیردهی میتونم کراتین مو انجام بدم ایا روی شیرم تاثیرداره یا ن
- بدخوابی
سلام سلامت و پاینده باشید من یه پسر ۱۱ ماه دارم الان حدودا ۲ ماه بعضی شبها تو خواب سرشو به دیوار یا زمین فشار میده و غلت می خوره و سرشو فشار میده تو بالشت مشکلی داره یا طبیعیه؟
- کم اشتهایی
سلام وقت بخیر. ببخشید دکتر دخترم ۵روز پیش واکسن ۶ماهگی زده.از اون موقع خیلی کم اشتها شده اصلا غذا نمیخوره شیر میخوره ولی دهنشو برا غذا باز نمیکنه گریه میکنه.حتی آبم خیلی کم میخوره.دلیلش چی میتونه باشه؟
- دو ناحیه کلسیفیکاسیون پارانشیمال در کبد جنین قابل درمانه ؟
- سلام دکتر نوزادم ۴۰روزه
نوزاد ۴۰روزه دارم سرما خورده والان کمی سرفه میکنه چه دارو بهش بدم که سرفش بهتر بشه
- عفونت چشم نوزاد
سلام اگر قطره چشم باکتری ماید را ب طور اشتباه دوبار در چشم نوزاد بریزم چه میشود لطفا راهنمایی کنید

