Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوختگی پای نوزاد
برای سوختگی پای نوزاد چهل و پنج روزه...چی پیشنهاد میدین؟ ایروکس و وازلین جواب نداده، بعد اسهال اینطور شده ..ممنون
- دندون
سلام دکتر دخترم ۱۳ماهشه ۱۰روز پیش تیزی دندان پایینش به دستم خورد دندان نیش پایینش بیرون اومده کمی ولی کامل نه یک دونه اش بیرون زده د۳ تزریق کردیم اوایل فروردین واینکه خودمنهم دیردندون درآوردم مادرشم لازمه چیزی بدم بهش مثل کلسیم یا…
- داروی پدیزان
سلام آقای دکتر داروی پدیزان برا نوزاد9ماهه خوبه
- نوزاد دو ماهه
سلام دخترم دو ماهشه سرفه زیاد میکنه گاهی تا ۳۰ تا که کاملا قرمز میشه نمیتونه خلت بده بیرون ، دکتر آزیترومایسین برم هگزین و آمیتن نوشته
- مجرای چشم بسته
سلام دخترم ی ماه وپنج روزشه ولی هنوز ترشحات چشمی داره چه قطره ایی مناسبه که استفاده کنه
- نفخ نوزاد یکماهه
سلام و وقت بخیر... دخترم ۴۳روزشه دکتر تشخیص نفخ شدید داد و براش قطره گریپ میکسچر خارجی دوازده ساعت یکونیم سی سی... پدی لاکت پنح قطره در روز... و دایمتیکون هر هشت ساعت پنج قطره تجویز کرده دو روزه استفاده میکنم همش دخترم خوابه برخلاف قبلا که خیلی کم خواب داشت الان نگرانم این خواب طبیعیه؟خیلی کم بیدار بود روز دیگه شب همش خوابید حتی شیرشم تو خواب خورد این میتونه عوارض کدوم دارو باشه؟راستی برای خودمم ریکولیک تجویز کردن هشت ساعت ۵سی سی
- مدت زمان استفاده از شربت
سلام آقای دکتر فرمودید شربت زینک سولفات بدم دخترم روزی دو سی سی سوالم اینه تا کی میشه ادامه داد؟؟؟
- اسهال
سلام دکتر من یک خانوم هیجده ساله هستم و یک دختر یک ساله دارم الان سه روز که خیلی شدید بطور دائم اسهال زرد ابکی و بد بو هست استفراغ هم میکنه هر چی بهش میدم اثر نمیکنه چیکارش کنم و تو شهر غریبم نمتونم حتی بستریش خواهش میکنم کمک کنین
- شربت سالبوتامول
سلام اقای دکتر شربت سالبوتامول که گفتید واسه بچم که دوماه ونیم هست اشکال نداره میترسم بهش بدم
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید من دخترم ده ماهشه سرفه های خلط دار میکنه دکترم بردم براش شربت فارمنتین تجویز کرد ولی بهتر نشده چیکار کنم چی بدم بهش؟
- اسهال بر اثرتغییر شیر خشک
بخاطر عوض کردن شیر خشک نوزاد سه ماه و نیمه ام اسهال گرفت بیبلاک ال اف دادم بدتر شد عوض کردم پیپتی جونیور میخوره سیزده روز روزی دو تا یک بار دفع داره ابکی قهوه ای بدبو خس خس سینه داره می ترسم اسهالش شدید بشه .ایا همین شیر خشک و ادامه بدم یا نه تا کی و چند مدت ای شیر را بخورد اگر نه چ شیر خشکی بدم تا خوب بشود لطفا جواب بدهید
- یبوست
سلام خسته نباشید.ببخشید بچم دو ماهست موقعی که مدفوع میکنه خیلی فشار میاره بخودش بطوری که نافش زده بیرون ولی هر روز چند بار مدفوع میکنه میشه درمانشو بهم بگید ممنون میشم
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام.نوازادم ۳ماهشه وازشیرخودم فقط تغذیه میکنه الان ده روزه اصلامدفوع نکرده ومشگل دیگه ای نداره لطفا میشه راهنمایی کتید.ممنونم
- محلول پتاسیم سیترات
سلام و خسته نباشید، دخترم چهار ماهشه، هر دو کلیه میکرولیتیازیس داره از نوع کلسیم اگزالات ، دکتر بهش محلول پتاسیم سیترات داده روزی سه دفعه، میتونم داخل شیر خشکش بریزم بهش بدم؟ خالی که میخوره آنقدر بد مزس گریه میکنه
- الرژي نوزاد
با سلام.براي نوزادي كه الرژي داره ميشه قطره مولتي ويتامين استفاده كرد؟ من قطره أهن بهش ميدم با قطره آد نوزادم شيرخشكً ببلاك اي آر ميخوره و يه قطره استامينوفن و برنج الرژي نشون داده ميترسمً مولتي ويتامين بدم اخه شنيدم نبايد يه نوزادي كه الرژي داره مولتي داد به نظر شما آد بدم با أهن يا مولتي ويتامين با أهن بدم
- تب
سلام خواهر زاده من ۳۰ روزه شه و چند روزه تبش میره بالا و دست و پاش کبود میشه دلیلش چیه؟
- سلام من پسر پنج ماه دارم عمل کلیه هم کرده وقتی بعل میکنم پاهاش کبود قرمز میشه از چیه
سلام
- بیقراری نوزاد دو ماهه
سلام وقت بخیر دخترم دو ماهشه بیشتر وقت روز و مخصوصا شبها بیقراری و گریه ی شدید میکنه علائم که داره نفخ شدید و موقعی که بیتابه عضلات رو سفت میکنه پاهاشو جمع میکنه سرش رو به عقب میده فقط با تکون دادن و صدای سشوار آروم میشه حالت رفلاکس داره انگار تو دهانش یه چیز هست که مدام قورت میده خس خس سینه داره و با ولع زیاد شیر میخوره و به نفس نفس میفته شیر مادر میخوره و با صدای بلند آروغ میزنه و موقع دفع باد معده و مدفوع هم صدای بلند ایجاد میشه یه وقتایی هم موقع دفع ادرار گریه میکنه. و ناگفته نماند کم کاری تیروئید داره که قرص لووتیروکسین ۵۰ هم یه روز در میون یه نصفه و یه کامل میخوره و تحت نظر دکتر غدد هست.چند بار دکتر بردمش که در حال حاضر قطره پدی لاکت و دایمیتیکون و گریپ میکسچر و کولیکز استفاده کردیم ولی جواب نمیده.😔😔😔
- مشت کردن دست
سلام اقای دکتر نوزادم ۳ ماهشه دستاشو مشت میکنه همش گاهی حتی تو خواب .و انگار یه چیزی میاد تو دهنش قورت میده.و وقتی بیداره همش زبونش میده بیرون.گاهی خیلی بی قرار میشه.خوابش چند شب می خوابه چند شب بیداره گاه ۲۴ ساعت بیداره..میزارمش زمین کمرش رو کج میکنه بلند میکنه کمرش رو حتی موقع پوشک عوض کردن.تو رو خدا درست جوابم بدید سردر گمم نکنید امکان دسترسی به پزشک ندارم
- وزن کم کردن نوزاد
سلام اقای دکتر. بچه ی من سی و دو روزه هست. در عرض سه چهار روز خیلی لاغر شده کلا صورتش آب شده. بچه رو که بغل میکنی کاملا احساس میکنی سبکشده . تو این سه چهار روز نه تب کرده نه روند تغذیه ش عوض شده نه روند بیرون رویش تغییر کرده. هیچ چیزی تغییر نکرده. فقط دلدرد داره که اونم از دو هفتگیش شروع شده و مورد جدیدی نیست. اقای دکتر این تغییر وزن موردی داره ؟ نگران کننده هست؟ چیکار باید بکنم؟

