Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گریه نوزاد۷ماهه
نوزادهفت ماهه دارم که بیش ازحدگریه میکند مخصوصاشبهابعضی وقتهاموقع ادرارگریه میکندایادلیل خاصی دارد ممنون میشم کمکم کنید
- سرماخوردگی
سلام نوزادی دوماه وبیست ودو روزه دارم ده روز پیش سرما خورد دکتر بهش ازیتروماسین سیتریزن ولوکاست داد ۵ روز خود خوب شد الان دوباره سرما خورده دوباره میتونم همون داروهارا بهش بدم
- آزیترومایسین برای نوزاد
دکتر جان سلام خسته نباشید دکتر شربت رو چقدر بعد شیر باید بدم چون دخترم دو ماهشه مثلا الان شیر میدم نیم ساعت بعد شیر میخوره چون رفلاکس داره باید تعداد دفعات شیر دادن رو بیشتر کنم میخواستم بدونم قبل شیر بدم یا بعد شیر چند دقیقه بعدش؟
- قرمزی مقعد
سلام دخترم یک سالشه بخاطر گوش درد دکتر بهش اموکسی کلاو داده دور مقعدش قرمزه می سوزه گریه مکنه
- سلام
سلام من بچه ۲ماهو۸روزدارم کلیه هاش سنگ داره
- درموردتبکودک
دخترم دوسال ونیمه هست چندردزه تب بدون علامت داره بردم دکتر گفتن عفونت داره چرک هشک کن داده ولی تا ثیری نذاشته
- نوزاد
بچم 52 روزشه صورتشو خیلی زیاد چنگ میزنه که صورتش هم خیلی قرمز و خشک شده مثل سوهان زبر شده
- تغذیه نوزاد
سلام .ببخشید نوزادم چهار ماه ودو هفته دارد .وزن تولدش 2900و وزن فعلی اش 6 کیلو است واز شیر خودم تعذیه می کند ..دایم تمایل به خوردن غذا دارد و دستانش راهم زیاد می خورد .ایا می توانم غذای کمکی را برایش شروع کنم ؟از کی ؟؟چه چیزی به اوبدهم ؟؟
- حساسیت نوزاد
باسلام من دخترم چهارماهه هست که از همان بدو تولدش به دلیل ناکافی بودن شیر خودم مجبوربودم ازشیرکمکی استفاده کنماولش شیر نان1رو بهش داد که به شدت بی قراری میکرد وشیر رو به زور میخورد وتعداددفعش زیاد بود بعدشیرش رو عوض کردم ببلاک کامفورت دادم که بعداز یه مدت صورتش پرشد از جوشهای قرمز وروی بازوهاش و شکمش اگزما شد دکتر بردم پماد هیدرو کورتیزون دادن وشیرخشک آپتامیل اچ آ رو تجویز کرد که دخترم اصلا نمیخورد وباهمون مقدارکمی هم که بهش میدادم جوشها به قوت خودش باقی بود. شیرخشک سوپرامیل رو امتحان کردم بازم تغییری نکرد، دکتر شیرخشک ایزومیل تجویز کردن مدت 8روز هست که بهش میدم ولی متأسفانه هنوز جوشها برطرف نشده(کمترشده تاحدودی) واینکه سه روزهست که دفع نداشته وبعداز سه روز دفعش خیلی کم وسفت وسبز پررنگ هست وخیلی هم زور میزنه وقرمز میشه واینکه توخواب وبیداری خیلی گوش وصورتش رو میخارونه(بیشتر توی خواب).اگه لطف کنید که راهنمایی کنید که چه باید بکنم ممنون میشم.
- تیروئید دخترم رو ۶/۴۴لازم به دارو هست یانه
- بیقراری نوزاد
- شربت ستادین جی
سلام من دو روزه به دخترم که 2 ماهه هس در حد ۰/۲۵ میلی ازشربت ستادین جی میدم هر ۱۲ ساعت سینش خر خر میکنه و سرفه میکنه آیا ضرر داره یا نه بااین دارو خوب میشه داروخانه داده
- اسهال و درمان سوختگی ناشی از اسهال
سلام اقای دکتر.پسری ۱۰ ماهه دارم که شیر خودم و شیر خشک کمکی میخوره وزنش تا الان ۹۴۰۰.تقریبا پنج روزه اسهال داره روزی هفت هشت بار بیرون روی داره در اثر اسهال ناحیه مقعد و روی رانهاش سوختگی زیادی داره خیلی درد داره و گریه میکنه سه روزه دو بار دکتر بردم فقط یه قطره پدی لاکت روزی دوبار هربار ۵ قطره تجویز کردن بی فایده بوده حتی ده قطره تو هروعده هم دادم تاثیری نداشته .پماد تریامسینولون با کلوتریمازول و زینک دادن هرسه رو ترکیب میکنم میزنم هربار که مدفوع داره با یک شربت زینک اونم روزی سه سی سی که همه اینها تاثیری براش نداشتن.گفتم کدی لاکت براش بنویسین که میگن زیر یک سال نمیدیم نمیدونم چیکار کنم خواهش میکنم راهی جلوی پام بگذارید کته سیب درختی و زمینی ماست هم میدم ولی...نیاز به آزمایش یا هردارویی که صلاح میدونید برام بگین بگیرم .خیلی ممنونم
- سلام سه دخترهفت ماهه دارم سه روزه سرش،خیلی داغه دست وپاش سرد
- کوبیدن سر
سلام خسته نباشید من یه پسر ۹ماهه دارم که الان حدود یک ماه هست که مدام دوست داره سرش را به جایی بکوبه،بعضی وقتا به زمین به دیوار .... چند روزه یدونه دندون پایین و دوتا هم بالا دراورده،تا حالا دندون درنیاورده بود میخوام بدونم این کوبیدن سر ممکنه برای در دندون درآوردن باشه یا دلیل دیگه ای داره؟چکار باید بکنم
- اسهال
باسلام دختر هفت ماهه ای دارم که دوروز است به دفعات زیاد و کم حجم مدفوع میکنه که خیلی نه شل هست و نه سفت .تب و استفراغ و بیحالی هم ندارهلطفا راهنمایی کنید.ممنون
- سرماخوردگی
سلام دکتر گفتید در صورت بزرگ شدن لنف پشت سر احتیاج به آزمایش و یا سونوگرافی آزمایش انجام دادم مشکلی نداشت دکتر بزرگ نشدن فقط احساس میکنم یه دونه لنف ریز دیگه پشت گردنه اونم نمیدونم شاید از اول داشته دکتر به نظر شما جای نگرانی نداره ؟ دکتر به نظر شما دوباره سونوگرافی رو تکرار کنم؟ به نظر شما لنف نود تو هفت ماهگی چیز عادیه؟ استرس دارم اگه میشد آزمایش رو واستون بفرستم خیلی خوب میشد
- کوچکی دور سر نوزاد
سلام نوه من ۱۲ روز پیش با وزن ۲۳۰۰ و دور سر ۲۷ به دنیا آمد الان دکتر سی تی اسکن مغر برایش تجویز کرده و می گوید ممکن است مغر رشد ش کم باشدخیلی نگران هستم سی تی چه کمکی می کند .
- پریدن شیر در گلو
سلام پسر سه و نیم ما موقع خوردن شیر خشک موجود در شیشه شیر چندین بار شیر در گلویش میپرد، علتش چیست؟
- غذا نخوردن
سلام آقای دکتر بچه ام ۷ماه و نیمشه غذا نمیخوره قاشق اول نزدیک دهنش میکنم میخوره قاشق بعدی دهنش میبنده انگار حالش بد میشه نمیدونم چکار کنم سرلاک با سوپ بهش میدم .چرا اینجوره شربت زینک بدم؟چه مقدار برا اشتها؟

