Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر نخوردن نوزاد از سینه مادر
بچه سینه مادرو نمیگیره ۱۰ روزشه چیکار کنیم که بگیره
- شیرپاستوریزه
سلام آقای دکتر.دخترم سه سالشه باوزن ۱۳ کیلوتا۲سال نیم بهش شیرخشک گیگوز۲ میدادم الان یک هفته ای هست بهش شیرپاستوریزه میدم ولی بدنش همه دانه های قرمزشبیه جوش زده .میخواستم بدونم چه شیری بهش بدم ممنونم
- قطره
سلام آقای دکتر خسته نباشید آقای دکتر میشه یک قطره معرفی بفرماید که ویتامین های مورد نظر و آهن داشته باشه وبرای رشد نوزاد خوب باشه ودیگر نیاز نباشه جدا جدا بگیرم باتشکر از شما
- شیر کوسفند
با سلام وخسته نباشید من پسرم تازه رفته داخل دوازده ماه خواستم بدونم که میتونم شیر گوسفند بهش بدم ممنونم از شما
- اگزماکودک
خواهشادرمورداگزما کودک توضیح بدین که چیکارکنیم خوب شه تکرارنشه پسرم ۱۰ماهشه کرم اگزاسین به صورت بچه زدم خوب شدالان گردنش هست گردن خوب میشه روی سینش بچه انقد میخارونه آدم گریش میگیره حتی داخل گوش روهم خارش میده بعد از خوب شدن هم حالت خشکی وتیرگی میمونه پوست بچه انگار رنگش تغییرمیکنه شادابی قبل رونداره
- رفتار مشکوک
سلام آقای دکتر ،دختر 19ماهه ای دارم که وقتی میخواد بخوابه یا در حالت خوابیده باشه ،پاهاشو به حالت کشیده در میاره ،خیلی سفت که به زور میشه پاش بالا کشید وبه پوشکش فشار میاره ،بنظرتون باید درمان بشه ،موضوع رو عوض میکنیم گریه میکنه بنظرتون مشکلش چیه،
- مقدار مصرف نئوزینک
سلام اقایه دکتر خسته نباشید من یه کودک ۱۰ ماهه دارم که چن روز پیش ویروس جدید و گرفته بود و یه شبم بستری شد الان دکتر براش نئوزینک داده که هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی و اُآر اس الان مشکل اسهالش و اینا خوب شده خداروشکر خاستم ببینم این نئورینک و الان چقد بهش بدم روزانه ؟و مشکلی پیش نمیاد اگه بدم ضرر نداره؟درصمن دخترم ۸ کیلو هست
- پاراکید
سلام آقای دکتر، برای واکسن چهارماهگی چه مقدار قطره پاراکید باید بدم؟ برای هفت کیلو بفرمایید، به میلی لیتر یا قطره ؟ هر چند ساعت
- شربت
سلام قطره پدی لاکت و روزی ۵ قطره به مدت دو هفته به پسر چهارماهم دادم ایا میتونم کلا بهش بدم یا ضرر داره
- شیرخشک آل ۱۱۰
- زردی کف دست و پا وبدن
دوساله پسرم کف پاهاش و بدنش زرد شده احساس میکنم الان بیشتر شده سال اول بردمش چکاب گفتن چیزیش نیست وسنوکل شکم بعضی وقتا مثتانشو میگیره میگه درد میکنه نمیدونم چکار کنم لطفاً راهنماییم کنید
- مقدار و مدت دارو اموکسی کلاو ۶۴۳ بعد امپول چرک خشکن
سلام.ببخشید.من یک ساعت پیش پسر ۶ سالم امپول چرک خشکن زد.من کی باید اموکسی کلاو ۶۴۳ بهش بدم.ممنون
- مقدار استفاده قطره باکتی ماید
دخترم ۸/۵ ۲۲ وزنش چه مقدار و هر چند ساعت میتوانم از قطره استفاده کنم
- تعداد دفعات شیردهی بعداز پایان دوازده ماه
سلام وقتتون بخیر تعداد دفعات شیردهی از دوازده ماه به بعد چند دفعه در روز باید باشه چون وقتی شیر میخوره کنتر غذا میخوره یا اصلا نمیخوره
- مامان نگران
سلام وقت بخیر .نوزاد ما الان حدود 4روز شکمش کار نکرده چیکار باید کنیم
- زردی دست پا بچه ۶ ساله
سلام من دخترم ۶ سالشه دست پا شکمش زرد هستن علتش چی میتونه باشه
- زانو
با سلام.پسر من دو سال ونه ماهش هست.چند ماهی هست متوجه شدم که وقتی عصبانی میشه یا به قولی لج میکنه ،زانوهاش به طرف پشت خم میکنه.به صورتی که غیر عادی به نظر می سه.مثل این هست که سر زانوها در راستای هم نیستن واستخوان پایینی کمی عقب تر هست.یه بار مراجعه کردم به پزشک گفت مشکلی در راه رفتن و دویدن نداره.پس اونم مشکلی نیست.میخواستم راهنمایی کنید
- خوب شدن اسهال
پسرم دوروزه اسهال و استفراغ داره بیشتر اسهاله..دکتر بهش دمیترون اینا داده.پودر پدی لاکت.. اما اسهالش خوب نشده .میخاستم ببینم اگه شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم بش ایرادی نداره چون فک میکنم عفونت داره معده ش
- سلام پسرم هفت ماهشه از موقع که به دنیا اومد حتی قبل از اینکه شیر بخوره شکمش صدا میداد و همیشه هم باد از معده اش خارج میشه الان هم از موقعی که غذا خور شده بیقراری میکنه و بهونه میگیره چندتا دکتر بردم گفتن کولیکه و داروهایی که دادن فایده نداشته الان باید چیکار کنم
- سلام پسرم ۴سال و ۴ماهشه بهداز سرماخوردگی هنوز سرفهاش مانده چی بهش بدم زودتر خوب بشه س
سلام پسرم ۴سال و ۴ماهشه سرما خورده بود خوب شد ولی سرفهاش هنوز مانده چی بهش بدم زودتر خوب بشه سرفه. خلط دار داره

