Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه یک هفته هست گرفتگی بینی دارد دارو zaditenدادم بهش و پلارژین کیدز فایده نداشته چه داروی بدهم که تاثیر گذار باشد ممنون ازراهنمایتون
- دل درد
سلام اقای دکتر نوزاد من ۲۴ روزشه برای نفخ شدید قطره کولیکید تجویز کرده بودید ولی اثر نکرد قطره دیگه چی میتونم بدم بهش؟ اینفاکول رو شما تایید میکنید؟
- تغذیه نوزاد
با سلام دخترم ۱۳ ماهه اس و تا الان خیلی خوب غذا میخورد. اما الان دو روزه که غذا رو در دهانش نگه میداره . یک لقمه رو حتی تا ۲۰ دقیقه هم در دهان نگه میداره و غذا خیلی کم و به زور میخوره. البته شیر رو خوب میخوره ولی در این دو روز غذا نمیخوره. دلیل نگه داشتن غذا در دهانش چیست؟ با تشکر از شما
- کودک هفت ساله با تکرر ادرار و سوزش
سلام کودکم هفت ساله با تکرر ادرار و سوزش هنگام ادرار
- اسهال کفی نوزاد دوماهه
سلام آقای دکتر دخترم حدودا ۲۰ روز هسکه مدفوعش زرد و کفی هس چیکار کنم خوب بشه
- مدفوع نوزاد
سلام دخترم شش ماهه هست وتوی مدفوع او دانه های سیاه رنگ هست واین آنها سفت هستن یعنی دفع خون داره شیر خشکی همه هست توروخدا جواب بدی خیلی میترسم
- شیر خشک
سلام آقای دکتر شیر خشک که درست میکنم اگه نوزادم نخورد بعد از چند ساعت میتونم همون شیر خشک رو بهش بدم.
- بیقرای کودکان
سلام آقای دکتر ما یک بچه شش ماه داریم بی قراره فقط گریه میکنه نه شیر میخوره نه می خوابه سرما هم خورد خوب شده اما بی قراره
- اسهال
با سلام ، پسرم شیر خشک میخوره، ۱۲۰ سی سی میخوره مشکلی نداره ولی اگه ۱۵۰ سی سی بدم شکمش کار میکنه، آزمایش مدفوعدهم خوب بوده، طوری نیس؟ نه ماهه کامل داره
- سلام مقدار مصرف دارو امكسي كلاو
سلام دختر من بين دوازده كيلو گرم تا نيم مصرف انتي بيوتيك آمكسي كلاو چقدر و به چه مدت مصرف بشه
- عرق یونجه
سلام و خسته نباشید خدمت شما آقای دکتر دادن روزی ۱۵ سیسی عرق یونجه به کودک ۳ساله مشکلی ایجاد می کنه ؟ برای بی اشتهایی و کم خونی مخلوط با ۳شیره بدیم بد نیست ؟
- وزن بچه
باسلام . دخترم هنگام تولو۳۰۴۰گرم بود و در ۱۳روزگی ۲۸۳۰ بود به همین دلیل دکتر متخصص شیر خشک تج یز کردن الان من نمیدانم برنامه تغذیه نوزاد باید به چه گونه ای تا سیر شود به همین دلیل من در شبانه روز دو وعده شیر خشک و بقیه اوقات را شیر خودم می دهم و تنها به این رچش سیر می شود نا گفته نماند دهان دخترم دو ده روزگی دچار برفک شد .ایا این نوع برنامه ریزی خوب است با تشکر؟
- دانه های قرمز
آقای دکتر پماد کالاندولا خوبه برای اون دونه ها؟
- ریزش مو
سلام دخترم سه سالشه و از اول ریزش مو داشت خیلی داروی تقویتی بهش دادم زینک دودوره بهش دادم ولی تأثیری نداشته ازمایش هم دادم مشکل خاصی نداشته به جز ی کم خونی جزئی در ضمن قطره اهن و مولتی هم نخورده لطما بگید چه دارویی بهش بدم چیکار کنم خیلی نگرانم
- شربت اهن و فاویسم
سلام خسته نباشید پسرم ۹سالشه فاویسم داره می تونه شربت اهن بخوره،چون ویتامین سی داره
- چهاردستوپارفتن
سلامکودک۷ماههایدارمکهچهاردستوپامیرهکهدرحیناینکاریهپاشزیرشموندوگریهکرد،حالاوقتیمیخوادچهاردستوپابرهبعضیموقعهاپاشزیرشگیرمیکنه،ایااسیبدیده،ممنون
- شیر خشک
سلام بچه ام شیر خشک اچتامیل میخوره بعدش دست شها کهیر شد ..البته یه ماه بود میخورد دکتر اپتامیل اچ آ داد نمی خوره ..البته دستهاش خوب شد اما شیر خوب نمیخوره عرق کاسنی خودم پزشک گیاهی گفت ..اخه هم شیر خشک می دم هم مال خودمو ...میشه شیر خشک عوض کنم ببلاک یک بدم اکثرا نوزادها دوربمان این مارک میدن راضی هست این نوزاد من میانی با آپتامیل نداره چه رژمی چه معمولی الان 100 روز هست 60 سی سی را خوب نمیخوره ...به زور وزنش 5600..قدش 61
- گرفتگی صدا
نمیشه سالبو تامول بهش بدم برا پسری ک گفتم تو خواب نمیتونه نفس بکشه فاویسم هم داره ک گفتین بخور مرطوب بدمش و قطره بینی
- نوزاد
نوزادم هفت روزش هست وجایی بودیم دودتریاک به طرفش میکردندسه چهارروزالان اوردمش خونه خیلی حالش لده وبی حال هست چکارش کنم
- کودک
سلام آقای دکترین نوزادی 25 روزه دارم که زردی دارد وزن کودک 5 کیلو هستش ممنون میشم بفرمایید آز چه شربتی استفاده کنم ؟

