Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال نوزاد دو ماهه
سلام خسته نباشید نوزاد دو ماهم الان ۵ روز اسهال روزی ۶ بار مدفوع میکنه ازمایش ادرار و مدفوع هم دادیم دکتر شربت زینک گفته روزی ۶ سی سی من شیر گلدن گات که شیر بز هستش میدم دکترش شیر ببلاک ال اف داد گفت با گلدن گات قاط کن بده ولی همچنان اسهال
- واکسن
دخترم نزدیک چهل روزه سرماخورده آبریزش بینی گرفته اصلا خوب نشده تازگیهاسرفه هم میکنه الان یکماه ازواکسن هجده ماهگیشون گذشته میتونم برم واکسن بزنم مشکلی پیش نمیاد
- سرفه نوزاد
سلام اقای دکتر خسته نباشید .یاسین موذن سرفه هاش بیشتر شده فکر میکنم الرژیش بیشتر شده اول صبح ها چندتا سرفه و عطسه داشت الان در طول روز هم سرفه میکنه انگار خلط تو گلوشه تب و ابریزش نداره ممنون از راهنمایی های شما
- عفونت ریه
خسته نباشین در رابطه با نوزاد ۴۵روزم سوال پرسیده بودم ک سرفه میکنه و بعد از مصرف س روزه ی ازیترومایسین خوب نشده و بعد از گریه بابت کولیکش،بیشتر سرفه میکنه،فرمودین ک مصرف ازیترومایسین رو ادامه بدم خواستم بدونم خدایس نکرده اگر عفونت ریه بود با معاینه توسط پزشک مشخص میشد؟چونکه دو بار توسط پزشک معاینه شد ولی چیزی نگفتن و اینکه تشخیص رفلاکس هم دادن ک میخاستم ببینم علت تشدید سرفه ها میتونه رفلاکس هم باشه؟ ممنون بابت پاسختون
- اگزما
سلام ببخشید من ازتون پرسیدم که دخترم سه سالشه گردنش خیلی خیلی دونه میزنه و خارش شدید ککه زخم شده از بیس خارونده وپوست گردنش ضخیم شده شما گفتین کرم اتوپیکس ایروکس بزنید میخاستم بپرسم کدوم مارک مرطوب کنندا یا اوره یا مدلای دیگش ممنون
- جواب ازمایش
سلام دخترم الان ۱۲ روزشه تو ده روزگی ازمایش داده gamma gt = ۲۹۰ بوده ولی بقیه فاکتورای ازمایشش نرمال بوده و لنفویستش هم ۵۹ بود و بقیه فاکتورای خونش نرمال بود دلیل بالا بودن این دوتا چیه درضمن زردیشم ۹ بود
- شیر پاستوریزه و شیر مادر
سلام آقای دکتر پسرم ۹ماه و ۱۵روزشه شیرمادر ميخوره و توی غذا و فرنی از شیر پرچرب جوشیده براش استفاده میکنم .شیر پاستوریزه رو همینجوری خالی هم توی فنجان میتونم بهش بدم ؟نیاز به جوشیدن داره ؟
- اسم قطره اهن
سلام آقای دکتر دخترم 11ماهشه اول قطره آهن اروکيدمبخوردبعدرفتم داروخانه بهش قطره آهن ليپوزوفر داد گفت اینو بده من هم بهش میترسم بدم بخواستم بدونم دخترم 11ماهشه بدم مشکل نداره يابفرماييدچي بگیرم بدم بهتره .
- سلام وقت بخیر ببخشیددخترم ۴ ماهشه ازبدو تولد مجاری اسکش بستست.میخاستم بدونم داروداره یاسن میل زدنجقدرهست؟
سلام روزبخیردخترم ۴ ماهشه علایم بسته بودنه مجاری وروداره میخاستم بدونم داروداره؟سن میل زدن چقدرهست؟
- اسهال و سوختگی پای کودک
با سلام پسر سیزده ماهه دارم بر اثر خوردن پرتقال اسهال گرفته و پرتقال درسته میاد تو پوشکش بدنش کاملا سوخته و هر کاری می کنم خوب نمیشه چکار کنم؟ با تشکر
- قدپسرم پنج سالشه چند سانت باید باشه
- حساسیت
بچه ام یکساله نیمش همش پشت گردنش میخورونه انقد که میخاره زخم میه
- م
سوالم پرسیدم فقط سن دخترم نخورده بود ۶ ساله تو روستام ب تعطیلی خوردم
- پا چنبری
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما. مرتضی هستم دختری دارم 5 ماهه که از یک پای خود دچار مشکل پا چنبری هست و دکتر بردیم گفتن ورزش بدین تا یک سالگی بعد از اون گچ میشه. خواستم بپرسم چیکار کنیم که مشکل خوب باشه و هم برای راه رفتن راحت باشه بعدا. با تشکر از افغانستان با شما در ارتباط شدم.
- بیماری پوستی کودک
سلام پسرمن چهار سالشه الان ده روزه یه لک قرمز روی صورتش اومد خیلی کم بود ولی هرروز داره بزرگتر میشه بردمش دکتر گف حساسیته پماد بتامتازون داد اونم فایده ای نداره علتش چیه
- کرم واژینال مترونیدازول
آیا مصرف کرم واژینال مترونیدازول در شیردهی مجازه؟ممنون.
- اسپری بینی ررستانکس
سلام وقت بخیر پسرم حدودا ۴ ساله است هفت ماه دچار عفونت گوش میانی شده و مدتی هم شنوایی نداشت الان خدا رو شکر شنواییش خیلی بهتر شده اما با این حال دکتر گوش حلق و بینی گفتن عمل جفت گوش و لوزه باید انجام بشه رفتم بیمارستان امیر اعلم که کارهای عمل انجام بدم اما بعد معاینه دکتر بیمارستان گفتن عمل نیاز نیست و اسپری رستانکس رو تجویز کردن روزی دوبار دوپاف الان بعد متوجه شدن عوارض اسپری نگرانم لطف میکنید راهنمایی بفرمایید
- بچم
سلام آقای دکتر من دختر ۴ سالشه و خیلی استرس داره یه چندبار یبوست گرفت الان اصلا درست غذا نمیخوره و همش میگه نکنه شکمم سفت بشه و گریه میکنه میگه گشنمه غذا میبرم میگه نمیخام دلم درد میکنه اصلا میلی به غذا نداره و چون غذا نمیخوره گشنه میشه میگه دلم درد میکنه خیلی استرس داره نمیدونم چیکار کنم هرچی بش میدم میپرسه این شکمما سفت نکنه درصورتی که الان یبوست نداره و خوبه خیلی ام باش حرف میزنم ولی فایده نداره الان ۲ ماهه اینطوری میکنه صبح هاام قرص لانزو بش میدم ۰چیکارکنم
- آزمایش خون
سلام نوزاد۴۰روزای دارم که توازمایش خونش هموگلبین ۷،۷بوده گفتن گلبول سفیدخونش پایینه نوتروپنی داره میخواستم بپرسم خطرناکه یانه الان نوزادم دوماهشه حال عمومیش خیلی خوبه چیکارباید بکنم
- دوز شربت سفکسیم
سلام،دخترم از دیروز استفراغ داره و بالا میاره،بردمش پیش پزشک،شربت سفکسیم ۱۰۰دادن،منها مقدارشو داروخونه خوب ننوشته،واضح نیست،چقدر بدم بهش،۷سالشه و ۲۱ کیلو وزن داره،ممنونم از شما

