Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر نخوردن نوزاد 4ماهه
سلام بچم تازه 3 ماهش تموم شده خیلی شیرخشک و خوب و زیاد میخورد اما بعد از واکسن 2 ماهگی 48 ساعت بعدش یه شب خوابید صبح بیدار شد خیلی سخت شیر خورد به سختی شیر بهش میدم همش با زبونش میده بیرون زبونش و میچرخونه نصف قبل شیر میخوره اونم با فاصله زمانی زیاد میخواستم ببینم دلیلش چیه مگه میشه یهوییی بچه انقد کم شیر بخوره اونم به زور الان 20 روزه اینجوریه
- عرق سوز شدن
سلام نوزاد من ۷ ماهه است از چند روز پیش زیر گردن و سینه اش عرق سوز شد بعدش هم کم کم زیر پوشکش قرمز شده و عرق سوز یه کم هم دون دون ها عرق سوز به صورت پخش ولی کم در کمرش هستش چند روز که گرم بود اینطوری شده کالاندولا زدم کم شد حالا هم یه کرم زینک اکسید گرفتم ممکنه چون دختر ۲ سال و نیمه هم زیر چونه اش و گردنش عرق سوز شده ولی زیر پوشک پسرم خیلی بد جوریه غذا کمکی هم بهش دادم و چند روز صبر کردم آلرژی نداشته باشه از وقتی که مولتی ویتامین رو شروع کردم اینطوری شده
- لکه های دربدن بچه مثل سوختگی
سلام وقت بخیر بچه ام 9ماهشه چندروزه یه لکه های مثل سوختگی توبدنش درآومده یه اول مثل جوش هست بعد بزرگ میشه مثل تاول میشه باد میکنه مبارکه مثل سوختگی عمیق میمونه دسترسی به دکتر ندارم ممنون میشم جوابم بدین
- همه گيري ويروس كرونا
سلام آقاي دكتر اين درسته كه چه خونه بمونيك چه بيرون باشيم چه رعايت كنيم چه نكنيم همه اين ويروس رو خواهيم گرفت ؟من ك فقط منتظر دارو يا واكسن هستم وبه شدت نگران بچمم
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. دخترم ۱۰ ماهشه و به دلیل آلرژی از ۲ ماهگی شیرخشک آپتامیل پپتی میخوره. الان آپتامیل پپتی نایاب شده من چکار کنم میتونم شیرخشک آپتامیل اچ آ بدم؟ اگر شیر خشک آپتامیل پپتی۱ که مخصوص بچه های زیر ۶ ماه هست رو بتونم پیدا کنم میتونم بدم یا چون ۱۰ ماهشه نباید بدم؟
- نوزاد ۶ ماهه دارم گلوش چرک کرده خلت داره چی بهش بدم
- سرماخوردگی
سلام اقای دکترخسته نباشین پسرم امروز رفت تو شیش ماه که چن روز عطسه میزد الان از دیرو ابریزش بینی داره و عطسه میزنهکه خودم استامینوفن و قطره بینی و سیتریزین میدم بش اما زیاد استامینوفن نمیدم چهار ساعته نمیدم ساعتش رو بیشتر کردم چیکارکنم بیشتر نشه سرماش خیلی استرس دارم
- شیره انگور
سلام ایا شیره انگور برای نوزاد۶ماهه مضر است اینکه باعث تاخیر در تکلم میشه درسته؟
- جای واکسن
سلام.نوزادم الان ۵ ماه و نیم هست واکسن چهارماهگی که براش زدن هنوز جای واکسنش سفته.مثل یه گلوله سفت دست میزنم زیر دستم حس میشه به نظرتون مشکلیه؟؟
- آموکسی سیلین
سلام نوزاد هشت ماهه داریم ، که کمی صداش گرفته خلط هم داره و سرفه هم کم داره . تب نداره و بینی هم گرفته نیست. بعضی وقتا دست به گوشش میبره بردیمش دکتر ، بهش آموکسیسیلین ۱۲۵ و شربت کوفکس داد . آیا این داروها مناسب این سن هستند؟! و مقدار مصرف چطور هستش؟ (منطقه ما پزشک اطفال نداره) ممنون میشم پاسخ بدین
- عکس ریه نوزاد
سلام و خسته نباشین حدود ۵روزه ک نوزاد۴۸روزه ی من سرفه و عطسه و گرفتگی بینی داره ک خس خس میکنه بینیش وقتی نفس میکشه دکتر ک بردم گقتن کولیک و رفلاکس داره و آزیترومایسین،پدی لاکت و رانیتیدین دادن بعد پنج روز چون سرفه ها خوب نشد،مجدد رفتیم پیش پزشک ک عکس از ریه نوشتن و فقط اسپری سالبوترکس دادن برای مصرف تا ۵ روز اینده حالا میخاستم ببینم با توجه ب این عکس ک دکتر گفتن مشکلی نداره،پس بیماریش چیه؟!! و این ک میشه گفت چون عکس مشکلی نداره،ذات الریه و پنومونی و سیاه سرفه نداره نوزادم؟ ت روخدا کمک کنین تو این چند روزه دیوونه شدم از ترس اینکه خدایی نکدده سیاه سرفه باشه مشکلش
- اطفال
موارد مصرف قطره پاراکید
- پاسخ بهپماد چشمی
سلام ببخشید نوزاد من سه ماهس و چند وقت پیش متوجه ی دانه سفید نوک سینه سمت چپش شدم اول ک فشار دادم یکم چرک زرد دراومد ولی الان دیگ هیچی درنمیاد و اون دونم هس چیکارکنم؟
- بیش فعالی نوزاد
سلام
دکتر خسته نباشید
دختر من نوزاد دو ماهه هست. همش دوست داره جوری نگهداری که قدمهاش به زمین بخوره. قدم بزنه، ببری جلوتر، و روی سینه نگه داشتنی، آرام تر است و اونطور عادت کرده. میخواستم ببینم آیا نوزاد دوماهه که بتواند قدماشو برداره بذاره بیش فعال نیست؟ طبیعیه؟ - گروه خون
گروه خونی من وهمسرم oمثبته ولی پسرم oمنفیه خطرداره
- سلام دخترم ۵۰ روزش خیلی بد خواب شبا اصلا خواب نداره و بی قرار شربت بی بی سد بدم؟؟؟؟
- دیر به راه افتادن کودک
با سلام . دختر ۲۱ ماهه دارم که هنوز راه نیوفتاده . ممنون میشم راهنماییم کنید
- علت بالا آوردن شیر
دخترم دو ماهو نیمشه، بعد شیر خوردن اگر دستو پا بزنه یا بخوابونمش ا شیر میاره ممنونم راهنماییم کنید که چرا اینطوری میشه
- تاثیر قطره بی بی کر
سلام. پسرم سه ماهشه. از ۲۰روزگی قطره بی بی کر رو ۵قطره صبح ۵قطره شب بهش میدادم بهمراهذروزی ۴بار قطره کارمنت هربار ۵قطره.خیلی خوب بود تا ۲هفته پیش که انگار دیگه بهش اثر نمیکنه. گریه میکنه دل پیچه داره. چی کار کنم؟آیا دز داروها کم شده براش؟
- نوزاد یک ماهه وعفونت ادراری
سلام خدا قوت بچم یک ماهشه عفونت ادراری داره دکتر شربت سفکسیم ۱۰۰هر۱۲ساعت یک سی سی تجویز کرده مقدارشو با قطر چکان پر میدم ایا یک سی سی هست بیشتر یا کمتر بعضی وقتا ساعتشوفراموش میکنم تایم جدید میدم البته بچم ورمکلیه داره تو سونو بارداری ۶ونیم بود ده روزه نوزادم ۵ونیم شده الانم چند روز دیگه بازم داره این چند روزه همش ناله میکنه احساس میکنم بیحال از شربت سفکسیم ممکن باشه؟

