Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ریزش موی کودک ۵ ساله
با سلام دختر ۵ ساله ام مدتی است ریزش مو دارد، آزمایش خون انجام داده و مشکلی نداشت. مشکل و بیماری هم ندارد، زینک و آهن هم دوره ای خورده و رفع نشده، چه باید بکنم؟
- سردی دستان
با سلام و وقت بخیر دخترم ۳ ساله همیشه هنگام بازی کردن.رقصیدن.دستاش یخ میزنه علتش چی میتونه باشه.
- عفونت ادراری
سلام وقت بخیر دخترم ۹ سالشه عفونت ادرا ر داشت دکتر براش آزمایش ادرار و خون نوشت انجام داد و گفت در ادرار یه ذره خون هست که قرص سفکسیم داد و گفت جای نگرانی نیست بهتر نشده و در ادرارش چیزایی شبیه دستمال کاغذی پیدا میشه چکار کنیم ممنون
- سرماخوردگی
سلام دکتر وقت بخیر دختر من ۲ سالشه وزن ۱۲ کیلو سرماخوردگی ویروسی دارد ریه عفونت داره دکتر براش شربت فارمنتین ۶۴۳داده نمیدونم چند سی سی باید بهش بدمممنون میشم راهنمایی کنید
- سرفه وآبریزش
سلام دخترم ۲ سالشه سرفه خلط دار با آبریزش داره شربت ستادین دی خوب هس لطف راهنمایی کنید وچه داروی بدم
- ستریزین
باسلام.دخترم آلرژی غذایی داری یک ماه پیش آبریزش بینی و خارش چشم داشت که متخصص آلرژی ۵ سی سی هر روز سیتریزین تجویز کرده.دخترم یک سالشه و ۱۴ کیلو..ب نظر شما درست تجویز کردن ۵ سی سی رو؟حس میکنم شاید اشتباه نوشتن.دخترم داروی ضدتشنج هم مصرف میکنه
- مصرف دارو در شیردهی
سلام خسته نباشید ببخشیدمن قرص های کلینیدیوم سی و پروپرانولول۱۰ و نورتریپتیلین ۱۰ رو مصرف میکنم الان پسرم ۱ سال و ۴ ماهشه با توجه به این که بهش شیر میدم براش ضرر نداره؟؟؟؟؟
- کرونا
سلام و خدا قوت برای دخترم که دوسال و دوماهه هست چه شربت ویتامینی میتونم بدم که بدنش قوی بشه همسرم کرونا داره و ما مجبوریم باهم توی یه خونه قرنطینه باشیم
- تب بدون هیچ عارضه
1سال و10ماهه 7روزه تب داره،استفراغ موقع خوردن آب ونفخ،فقط آب میخوره هیچ علامت دیگه ای نداره
- دوز مصرفی آموکسیلین125
مقدارمصرف وفاصله زمانی برای مصرف داروی آموکسیسلین125 در کودک1سال ده ماهه با وزن 10کیلو
- تقویتی
سلام آقای دکتر پندار میلاد شربت تقویتی زینک سولفات 5 میلی گرم 2 سی سی و شربت آسماویت 2.5 سی سی که چند ماه پیش شما براش تجویز کردین داره میخوره الان وزنشم 16 کیلو سن یک سال ده ماه این شربتا رو ادامه بدیم یا تقویتی جدید باید بگیرم براش اگر دارو جدید براش تجویز میکنید مقدار مصرف بگید بی زحمت خیلی ممنون از لطف شما
- سلام آقای دکتر بچه ده ماه من همش بالا میاره دکتر هم بردیم حتی کار به جای رسید که نیاز به سیروم شد متخصص هم براش سیروم خوردنی داد بعد دو روز دوباره همون حالت شده هر چی میخوره بعد نیم ساعت همه رو به رنگ زرد بالا میاره لطفاً راهنمای کنین
بچم همش به رنگ زرد بالا میاره ده ماه است یک هفته میشه حتی متخصص اطفال بردیم بعد سیروم گرفتن از رگ و خوردن سروم میوهای دوباره شروع شده بالا میاره الان یک هفته شد تب نداره اسهال نیست فقط میخوره بعد نیم ساعت بالا میاره
- پوسته شدن نوک انگشت
سلام دخترم ۱۲ سالشه نوک تمام انگشتای دستش پوسته شده کنده شده خواستم بدونم علتش چیه .ممنون میشم راهنمایی کنید.
- لتن
سلام شربت آسمویت روزی چند سی سی به بچه ۵ ساله بدم همش سرما میخوره خوب میشه دوباره همون سرما خوردگی شروع میشه.
- عرق کردن
با سلام وخسته نباشید دکتر جان پسرم بیش از حد عرق میکند در موقع بازی و خواب .حتی موقعی که تلوزیون میبیند و بی حرکت است.هشت ساله هست و کمی هم تپل .ایا نیاز به دکتر و ازمایش دارد یا نه؟
- سرفه خشک
سلام آقای دکتر ،پسرم 3سال و شش ماهه هست سه روز پیش علایم سرماخوردگی داشت روز اول بیحالی و کمی آبریزش داشت بهش شربت سرماخوردگی کوریزان دادم الان آبریزش و یا تب نداره گرفتگی بینی داشت که اسپری بینی و بخور استفاده میکنم امروز دچار تک سرفه شده مخصوصا موقع خواب چه دستوری میفرمایید ممنونم
- جوش های ریز
سلام روی پوست سر کودکان51ماهه ام جوش های چرکی زده و حالا واگیر داره چه د دارویی یا پومادی به چه اندازه استفاده کنم ممنونم سلا کودک 15ماهه
- سلام
دکتر آزیترومایسن برای کودک ۳ساله که بر اثر سرماخوردگی صداش گرفته کمک میکنه؟درضمن سرفه هم داره
- کودک
سلام آقای دکتر وقت بخیرخاستم بپرسم دختر من یک سال و دو ماهشهپاهاش رو زمین میمونه ولی زانوهاش ک به سمت عقب نگه میدارع نشکلی داره ؟
- نحوه مصرف شربت ازیترومایسین
برای کودک ۱۰ساله با وزن تقریبا ۳۰کیلو جه دزی مصرف شود

