Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- احتمال آسیب به ستون فقرات
سلام وقت بخیر، نوزاد پنج ماهه ای دارم که تا الان موقع تعویض پوشکش زیاد مراقبت از ستون فقراتش نداشتم. تو بغلم نشوندمش. وقتی هم که حالت خوابیده هست، دست هاش رو بگیرم بلند میشه، یا کمی راه بردم، سرپا نگه داشتم. یکبار هم یکی از اقوام به حالت بازی، چند بار باسن و قسمت رانش رو به بالا ضربه زد. آیا این موارد باعث آسیب به ستون فقراتش میشه؟ یا در آینده مشکل پیش میاد؟ چه کار کنم مشکل پیش نیاد؟
- مقاومت در ادرار کردن
سلام خسته نباشید.من یه پسر 3 ساله دارم به هیچ وجه حاضر نمیشه که بره دستشویی مدام شلوارشو خیس میکنه و من ازاین موضوع خیلی نگرانم چون خیلی تلاش کردم که از پوشک بگیرمش ولی نشد
- بی قراری نوزاد در شب
سلام خسته نباشید پسر بنده 3 ماهه میباشد و در هفت ماهگی بارداری متولد شده و کولیک دارد الان سه شب هست که شب ها یکم میخوابد و بعد شدیدا گریه میکند البته قبل از شروع گریه ها شکمش زیاد کار میکند چون در طول روز کار نمیکند بعد گریه ها شروع میشود اینها به هم مرتبت هستن؟
- سلام وقت بخیر دخترم ۶سال داره دوروزه تب بالا داشت وگلو درد و سرفه و دانه های قرمز جوش مانند با خارش دکتر دو رو آمپول پنی سیاست نوشت و شربت سفیکسیم…الان یه روز گذشته دانه ها از دستاش قطع شده کف پاهاش شروع کرده با خارش دانه های قرمز درمیاد.چی کار کنم چند تا از فامیل ها بچه هامون این طوری بود قرص اسکیلوویر خوبن با هیدروکسیزین خوب شدن…آیا با پنی سیاست یا سفیکسیم تداخل داره این قرص یا نه
- کبودی پا
سلام اقای دکتر پسرم ۲ سالشه و چندوقت یه بار روی پاهاش دایره کوچک قهوه ای رنگ میبینم خوب میشه دوباره پیدا میشه نمیدونم چکار کنم
- نئوتادین.
سلام آقای دکتر ببخشید برای دختر ۴/۵ ساله با وزن ۱۴/۵ کیلو ، دستور مصرف شربت نئوتادین را میفرمایید ممنون سلامت باشید
- فتق کودک
باسلام خدمت آقای دکترخسته نباشیدخداقوت سپاس ازشمابزرگواربابت خدماتی که دراختیارماگذاشتید. کودکم ازوقتی که به دنیااومدیک ضایعه گوشتی سفت و قرمزرنگ ازداخل نافش زده بودبیرون بردمش دکترگفتن تایکسالگی خوب میشه صبرکن. الان یکسال ونیم داره هنوزخوب نشده بایدچکارکنم ؟آیابرایش خطردارد؟آیافتق است؟ لطفا کمک وراهنماییم کنید...ممنونم
- برآمدگی پشت سر
سلام آقای دکتر.پسر من ده ماه است و دوماه قبل ایستاده افتاد بعد چند وقت از دماغش خون می آمد هر دکتر بیمارستان بردم میگفت چیزی نیست الان پشت سرش یه برآمدگی درست شده از تخمه مرغ کوچیکتره دکترا میگن چیزی نیست .لطافت بگین چیکار کنم
- سلام وقت بخیر . من پسرم ۷ سالشه و ۲۵ کیلو وزنشه اشتباها یه دونه از قرص کلد استاپ رو بهش دادم ایا مشکلی برای پیش میاد؟
پسرم داره سرما میخوره و من به جای قرص خودش اشتباها قرس کلد استاپ رو یه دونه بهش دادم بعدش هر کاری کردیم بالا نیاورد ایا خطری براش داره . مرسی لطفا جواب بدید .
- دیدن خون هنگام مدفوع
سلام ببخشید خواهرم ۳ سالشه و هنگام مدفوع خون از مقعدش میاد و رنگ خونش قرمز تیره هست و تیکه کوچک لخته خون هم همراهش هست..و یهویی اینجوری شد ...به چه علت هست و راه درمانش چیست
- سلام آقای دکتردخترم نزدیکه بره تو۸سال دندونای بالاش پوسیده دندانپزشکی هم که بردم نذاشت بکشن گریه میکردازآخردکترگف هنوزوقت داره که دربیاد بنظرتون دیرنشده هنوزوقت داره؟
- تاول پوستی
سلام دگتر پسر من سرماخوردگی گرفت بعد دوروز انگشتای پاش تاول زد مشگل چیه
- سلام اقا دکتر پسرم یک سال هشت ماهش شربت اموکسلین۱۲۵چند سی سی بدموچند ساعتی
- سوال کردن زیاد
سلام. پسرم ۷سالشه نزدیک به یه ساله که هر سوالی را شده تا ده بار میپرسه وهر بار من جوابشو کامل میدم بازم تکرار میکنه دیگه خسته شدم کمکم کنید
- چسبندگی لابیا
باسلام وخسته نباشید من دوسه روزی هست متوجه شدم دخترم چسبندگی لابیا گرفته ودکتربرای دخترم استروژن تجویزکردندولی الان داروش پیدانمیشه میخواستم ببینم چه دارویی میتونم جایگزینش استفاده کنم باتشکر
- شیرخشک
باسلام نوزاد ۳ ماهه ای دارم که از شیر خودم تغذیه میکنه ولی همش گریه میکنه احساس میکنم شیر خودم برایش کافی نیست اگه بخوام شیر خشک کمکی واسش شروع کنم به نظرتون چه شیرخشکی از همه واسش بهتره
- شیرخشک نئوکیت
سلام آقای دکتر دخترم ۵ ماه س آلرژی داره پپتی جونیور و پپتی رو بالا آوردن یا رفلاکسش بدتر شد حالا دکتر نیوکیت نوشته یا آلفامینو. نظر شما چیه کدوم بهتره
- عفونت
سلام اقای دکتر پسر من ۸سالشه وزنش۲۴کیلو هستش گلوش عفونت داره وتبش بالا میره شربت آموکسیسیلین هر چند ساعت چند سی سی بدم؟
- تشکر
ممنونم جاب دکتر لطف کردید سلامت باشید.
- دخترم سه سال ونیمشه کرونا امیکرون گرفته شربت دیفن هیدرامین وشزبت سرماخوردگی داده کفایت میکنه؟؟؟?

