Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تخم مرغ
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم آیا خوردن هرروز تخم مرغ ابپز به کودک اشکال داره؟ چون تخم مرغ خیلی دوست داره و از یکسالگی روزی یک عدد تخم مرغ ابپز میخوره
- سرفه مداوم
سلام. پسرم ۹ سالشه با وزن ۲۷ کیلو. ۷ روز هست که سرفه های شدید داره همراه با تب شدید و آبریزش بینی، روزای اول تو خونه شربت پلارژین کیدز، اکسپکتورانت، پروفن، دادم اصلا تاثیر نداشت. بردمش دکتر آمپول پنیسلین ۶.۳.۳. دو تا داد با تب بر داخل سرم و شربت ایورا و دیفن و پروفن. بازم هیچ تاثیری نداشت.دیروز بعد ی هفته خودم قرص مونته لوکاست گرفتم یکی خورده تا امروز که تاثیری نداشت و همچنان سرفه شدید داره با تب شدید. آمپول بتامتازون میخوام بزنم . داروها هیچ تاثیری روش نداره . دمنوش آویشن و عسل هم میدم. شما بگین چکار کنم خیلی نگرانم. امروز ۱۹ بهمن ۰۱ هست
- گلودرد
باسلام،پسر ۸ ساله من با وزن۵۵ کیلو چند روزی است که وقتی سرش را پایین می اندازد سرگیجه دارد و بوی بد دهان دارد و گلویش تازه درد میکند چه آنتی بیوتیک استفاده کنم؟
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام خدمت شما دختر 2 ساله ای دارم که یه هفته است دل درد و دلپیچه داره همراه تب بود کهدوروز اول اصلا پی پی نکرده بود و روزسوم اسهال فقط ابکی بود و یه بارم با شیاف اسهال کرد ودکتربهش شربت سفیکسیم داد ولی خوب نشد همش گریه و بیتابی میکردشدیدشد بعدش خودم بهش شیاف گلیسیرین دادم پی پی کرد فرداش بازم بدون شیاف پی پی کرد ولی همش درد میکشید دوباره ازشیاف استفاده کردم بازم دفع داشت وسونو گرافی کامل شکم همش سالم بود بیشتردورنافش میگه درد میکنه تبشم روز پنج قطع شد ولی همش دلپیچه داره گریه میکنه حالت تهوع و استفراغم داشت که بعد دارو بهترشد و خیلی بی اشتهاشده و اکثرا هرنیم ساعت میگه شکمم درد میکنه و بیقراره و اینکه مدفوعش چسبناکه و حالت چرب داره و یکبارم توش دونه های سفید خیلی ریز چندتا مشاهده شد
- جوش سرسفید وقرمز اطراف آلت تناسلی نوزاد
سلام آقای دکتر روی آلت پسرم جوش سرسفید زده که دردنکنه هم هستش چیکار کنم
- ادرار
سلام اقای دکتر دخترم ۵ سالشه هرزگاهی شب اداری داره میشه کمک کنین لازمه ببرم دکتر یاخوب میشه
- شیر شب
سلام وخسته نباشد مجدد دختر من یکسالو نیم داره شبها چندین بار بیدار میشه گریه میکنه و شیر میخواد تحت هیچ شرایطی نمیتونم شیر شب رو حذف کنم وفقط بخاطر دندوناش نگرانم که پوسیده میشه چکار باید کرد راه حل بدید خیلی ها میکن باید شیر شب روقطع کنی ولی نمیشه بچه نیاز داره جدا از اینکه خوب هم غذا نمیخوره خب گشنه میشه بیدار میشه
- ضربه به کنار ابرو
سلام آقای دکتر پسرم ۵سالشه کنار اَبروش خورد به میز خیلی کم ورم کرد همه چیزشم خوبه ولی حالا که خوابه دست میزنم درد میگیره آیا مشکلی هست خطرناک نیست ممنون از لطفتون
- جوش
سلام وقت بخیر پسر۵ ساله دارم حدود دو ماهه جوش روی بینیش زده پمادتتراسایکلین هم زدم ولی خوب نمیشه دارویی باید استفاده کنه و یا دکتر پوست ببرم؟
- کبوکبودی کمرنگ دور دهان کودک
سلام کودک ۸ماه ای دارم که دور دهانش یعنی بالای لب وپایین لبش کبودی کمرنگی داره داره از وقتی اومد دنیا همین طوری بوده بعضی وقتا بیشتر معلومه کبودیش ،علت این کبودی چیه
- وزن بچه
سلام خدمت آقای دکتر دخترم موقع تولد 2/700بدنیا اومد. الان دو سال و نیم براش وزنش 9/800 خواستم ببینم طبیعی وزنش الیته اینم بگم فعالیتش خوبه سرحال و غذا زیاد نمیخوره بیشتر علاقه به میوه و آبمیوه های طبیعی داره بردم متخصص اطفال بهش قطره ویتامین دی داد گفت 15قطره شبی بهش بدین و شربت آیزین سافت روزی 5 سی سی و شربت کلسی شور شبی 5 سی سی نظر شما راجب وزنش چیه و آیا این داروها بهش بدم
- تیره گی انگشت
سلام خسته نباشید بچه دو ماه دارم بند انگشت هاش تیره شده علتش چیه ممنون
- سرفه
باسلام.. دختر8سالم سرماخورده وسرفه های خشک پشت سرهم میزنه شربت کتوتیفن براش خوبه؟
- قورت دادن هسته گیلاس
سلام پسرم 10ماهشه 2تا هسته گیلاس قورت داد ایا ضرر داره یا دفع میشه
- فرورفتن میخ در پای کودک دو ساله
کودک دو سالم یه میخ رفته تو پاش ایا احتیاج به واکسن کزاز هست و چکار کنم ک عفونت نکنه متشکرم ازتون؟
- مولتی ویتامین
سلام. آیا قطره مولتی ویتامین و زینک باعث بی خوابی در نوزادان میشه؟
- تکرر مدفوع خلطی
- سلام اقای دکتر دخترم الان هشت ماهشه برا سرفه اش میتونم ازیترومایسین 200 بدم بعد برا ابریزش بینیش چقد سیتیریزین بدم
- علت خارش لای انگشتان دست وپا و و زدن قرمزی دور لب کودکم که دو سالش هست چیست
- آلرژی
با عرض سلام و خسته نباشید . دختر من دو سال و چند ماهشه فقط موقع خواب سرفه های خشک میکنه الان دو ماهی هست اینجوریه بهش سالباتامول وکتوتفین دادم مدتی خوب میشه ولی بازم بعد از یه مدت شروع میکنه سرفه کردن اونم فقط خواب که باشه دکتر دارویی دیگه ای هست بهش بدم یا اینکه اشکالی نداره همین داروها روبهش بدم نمیتونم تو موقعیتم دکتر ببرمش لطفا راهنمایی کنید

