Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف ازیترامایسین
کودکم ۱۱ کیلو و ۸۰۰گرم وزنشه ۲ سالشه میزان مصرف داروش چقد باشه ازیترای ۲۰۰ دارم ممنون میشم پاسخ بدید
- مغز
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم آیا میتونیم بادام آسیاب شده را مخلوط با موز به کودک یکساله بدهیم و اینکه آیا نگهداری بادام آسیاب شده در یخچال موجب خراب شدنش نمیشود؟
- بیقراری و بی خوابی
سلام خسته نباشید ببخشید من بچه هام الان ۷ ماهشونه نزدیک دوماهه بیقرارن توی خواب همش دلشون میخواد شیر بخورن بهشون شیر خشک نان و شیر یارانه ای میدم امکانش هست چون دوتاشیر میخورن اینجوری بیقراری بکنن چیکار کنم و چه دارویی بدم
- شب ادراری
برای درمان شب ادراری ارثی بچه ۱۰ ساله چه دارویی میشه مصرف کرد ؟!
- تب بالا همراه عفونت
سلام کودکم دچار حساسیت حلقه هرموقع سرمامیخوره پشت حلقش چرک میکنه الان ۵ روزه تب کرده ۳ تا چرک خشک با دستور ۳ تا دکتر متفاوت اما بچه تب شدید داره بیمارستان مهر رفتم اورژانس گفت پشت حلقش چرک زیاده ۶۳۳ زد حالا باز تب قط نمیشه دست و پاش خنکه سر داغ...ممنون
- تب
سلام برای بچه با وزن ۲۱ کیلو و سن سه سال و چهار ماه در موقع تب بالا از شیاف چند باید استفاده بشه؟
- قرمزی گوش
سلام وقتتون بخیر پسرم 21ماهش هست باوزن11کیلو از فروردین ماه مدام گوشش عفونت داشت یعنی من شربت هایش ک تموم میشد میبردمش دکتر بعدمعاینه میگفتن هنوز گوشاش قرمز ازخردادماه دیگه بهش شربت آنتی بیوتیک ندادم چون گفتم بدن بهش مقاوم شده ودیگه تاثیری نداره از 3روزپیش که حموم ش کردم مدام گکوش هاش رو میکشه وشب هاهم خواب راحتی نداره میخاستم شربت آموکسی کلاو بهش بدم لطفا راهنمایی کنید بهش بدم اگه بایدبدم میزان مصرفش چقدباشه؟ ممنونم ازراهنمایی شما
- آنتی بیوتیک
سلام و خسته نباشید آقای دکتر واقعا ممنونم از راهنمایی و پاسخگوییتون.من اینجا مشکل دخترم رو گفتم،شما فرمودین شربت پلارژین و شربت فارمانتین ۶۴۳ تهیه کنم.ولی متاسفانه در داروخانه ها موجود نبود.اگر جایگزینی برای این داروها تجویز کنین ممنون میشم.شاید اونها رو داشته باشن.واقعا درمونده شدم .ممنونم ازتون.
- خلط گلو
سلام خسته نباشید پسر من یک ماهش هس خلط گلو داره خیلی سختش میشه وقتی میخوابه سرفه خشک هم میزنه مخصوصا شبا ممنون میشم کمکم کنین
- قرص کلیدینیوم سی
سلام اقای دکتر پسرم معده اش درد میکنه بهش قرص کلید ینیوم سی بدم خوبه
- سلام من دخترم تقریبا یه ماهه ک درد شکم داره
سلام من دخترم تقریبا یه ماهه ک درد شکم داره ویه کرمهای سفید رنگ ریز از مقعده اش میزنه بیرون وخیلی دل پیچه داره دکتر واسش دی سکلومین تجویز کرد سونو هم گرفت میگه لنف نودزیادی تو ناحیه پاراآئورت مشاهده شده میگه بخاطر سرماخوردگی اینطوری غده لنف ورم میکنه آیا تشخیصشون درسته آخه بچم خیلی درد داره فقط گریه میکنه خودش هم هیدرو سفالی هم هست؟لطفا جواب بدین
- شربت سندروس
سلام برای کم خونی هم میشه ازشربت سندروس استفاده کرد؟
- سرفه نوزاد سه ماهه
سلام وقت بخیر یه نوزاد سه ماهه دارم که سرفه داره ولی تب نه همچنین خلط پشت حلق چه دارویی نیاز است؟
- بالا آوردن
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختردو ماهه دارم یک ماهه بود خودم برا دل دردش شربت کیدومک بهش دادم که از همون روز هرچقد شیر میخورد بالا میاورد همینطور بالا آوردنش ادامه داره تا این هفته واکسن دوماهگی زدم استامینوفن بهش دادم که خیلی بیشتر بالا میاره طوری که هیچ شیری تو معدش نمیمونه با این شرایط کرونا میترسممطب بیارم خودم میتونم شربت رانیتیدین بهش بدم احساس میکنم با داروهایی ک بهش دادم معدش بهم ریخته اینم بگم زمانی که خوابه بالا نمیاره
- سرماخوردگی
سلام و وقت بخیر خدمت شما. پسر هشت ساله من سه روز هست که مریض شده. علایمشم روز اول سردرد شدید و تب بالا و حالت تهوع بود.دکتر متخصص گفتن گلوش التهاب داره و براش سفکسیم ۲۰۰ هر ۲۴ ساعت یکعدد به مدت هفت روز به همراه قرص سرماخوردگی و دکسترومتورفان( برایسرفه که البته چون سرفه نمیکنه من ندادم.حالا نمیدونمکار درستی کردم یانه؟!) تجویز کردن. حالا پسر سه ساله منم این مریضی رو گرفته و تب و سردرد داره ولی خفیف ترن علایمش.حالا میخوامبدونم لازمه بهش سفکسیم بدم؟ و چه دزی و چه مقدار؟
- آسم
سلام اسپری استفاده میکنه ولی سرفه هاش بیشتر شده
- سرماخوردگی
سلام آقایی دکتر مادر هدی کارامد هستم گفتین که حالش خوب شد اطلاع بدین خداروشکر خیلی بهتره فقط یکم صداش گرفته.
- سلام من دختر یک ساله دارم همه چیز به دهان می کشد کاغذ و دستمال کاغذی می خوره علت چیست
- سوراخ کردن گوش
سلام بهترین زمان سوراخ کردن گوش کی هستش الان دخترم سه ماهشه سوراخ کنم یا صبر کنم
- دیفن هید
سلام اقای دکتر دخترم ۳ سالشه و سرما خورده بهش شربت زیتروماکس داده دکتر واسه گلودرد الان ببخشید از دماغش مخاط سبز میاد شربت دیفن هیدرامین خوبه بدم؟؟ چون میاد تو دماغ وگوش اذیت میکنه

