Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام آقای دکتر لطفا جواب بدین قرص مبندازول برای کودک چ عوارضی داره پسرم تقریبا سه روز پشت سرهم مصرف کرده الان خیلی تب کرده هر کاری کردم تبش پایین نیومد ومتاسفانه هیچ غذایی نخورده والان تب داره براش شیاف گذاشتم تبش پایین نیومد چیکارکنم ممکنه عوارض مبندازول باشه؟؟
- 💜💜💜
🎁💜💜💜🌷🌷🌷
- غذا
سلام واحترام..پسرم 17ماهشه.روزدرمیان بهش تخم مرغ آب پز میدم گاهی هم عسل اضاف میکنم.دادن تخم مرغ کامل روزدرمیان ضررنداره؟میگن براکبدخوب نیست..
- شربت کیندر
سلام آقای دکتر پسرم سه سالشه یه شیشه کیندر یوروویتال بهش دادم تموم شده مجدد براش همینو بگیرم یا شربت دیگه معرفی میفرمایید دستور مصرف هم بفرمایید ممنونم .
- اقای دکتر من استان فارس هستم اگه دکتری که برا فلج ارب خوب باشه سراغ دارید هرجا باشه ادرسش بدین دخترم رو میبرم
- شیاف استامینوفن
سلام آقای دکتر. پسرم سیزده ماهشه از دیروز صبح هر چهار ساعت دو برابر وزنش قطره استامینوفن میدم. پاشویه هم میکنم. تبش هی میاد رو ۳۷ دوباره میره ۳۷/۵ این حدودا. میتونم شیاف استامینوفن ۱۲۵ بذارم؟ یا همون قطره کافیه؟ میترسم. اولین باره بچم تب داره
- زردی کف پاوکف دست پسرم
یک مدت است که کف پاوکف دستهاش زرد دوروز یک بار دستشویی داره وزنش هم کمی کم
- تیرگی واژن
سلام دختره من هشت سالش هست کناره واژن یعنی پوستش سیاه شده مو هاش هم سیاه البته نصفش انجوری شده علتش چی هست؟
- ازیترومایسین۱۰۰مناسب کودک ۵ساله است
با سلام دخترم۵سال ونیمشه.و ۲۰ کیلوگرم وزنشه .حالاگلودرد داره بهش ازیترومایسین۱۰۰ بدم یا ۲۰۰؟
- سرفه کودک
سلام پسرم ۴ ساله است بعد از چند روز تب مجددا پیش متخصص بردم سرفه های تک تک داشت فقط گایافنزین دادند،بعد ۵ روز سرفه هاش خیلی زیاد شده و شب ها تو خواب هم سرفه میزنه،چه دارویی بهش میتونم بدم
- واکسن
سلام آقای دکتر صبح واکسن 6 ماهگی دخترم زدم ساعت10 هم16 قطره استامینوفن دادم دوبرابر وزنش الان دمای بدنش 35ونیم بودباید بدم استامینوفن یا نه؟
- دندونم درد میکنهه وعفونت کرده بچه شیر میدم
- دور سر
دور سر پسرم در بدو تولد ۳۴/۵ بوده الان یه هفته مونده بشه سه ماهه دور سرش شده ۴۰ طبیعی است؟
- بی اشتهایی
سلام . دختر یازده ماه دارم که اشتهای خیلی کمه شاید در روز سه یا چهار قاشق غذا بخوره بیشتر شیر خودم را میخوره و وزنش هم هشت کیلو و نیمه وزن تولدش چهار کیلو بوده دکتر هم بردم مولتی ویتامین داده ولی اثری نداشته
- التهاب مقعد
سلام آقای دکتر دختر یازده ماه ام به مدت 4روز هست که یبوست داره هرروز بازور زدن شکمش کارمیکنه که مدفوع سفت ومقدار کم هست واطراف مقعدش قرمز شده کمی نا آرامی میکند ازشما خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنون از لطف شما
- پرسش
سلام قطره روتفلور برای نوزاد باقله ای مضر است یا نه
- یبوست کودکان ۳ساله
سلام من از وقتی دو نوع شربت آرژی پلاس و میم برای تغذیه به کودکم دادم یبوست گرفته واز دهانش بوی مدفوع می آید ایا ضرر دارد به ادامه دادن دارو
- شیرنارگیل
سلام خسته نباشید آقای دکتر حالا که تو شیردهی نمیشه لبنیات بخورم میشه شیر نارگیل خورد؟؟؟
- باسلام وخسته نباشید جناب دکتر دخترم ۱.۵سالشه ۳روز پیش تب کرد و بعداز یک روز سرفه همراه باخلطشروع شد براش شربتپلارژین کیدز گرفتم خوب شد ولی مجدد بعداز ۵روز شروع به سرفه شدید همراه خط کردن چه دستور میفرمایید متشکرم
- سرماخوردگی
پسرم هفت ماهشه سرما خورده ابریزش بینی و گاهی عفونت چشم داره... اموکسی سیلین ۱۲۵باید چند سی سی بهش بدم؟

