Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تیروئید
دخترم 4 سالو 8 ماهشه وقتی 4 ساله شد آزمایش تیروئید ازش برداشتن جواب tsh:3/1 شد میخواستم بپرسم این عدد طبیعی هستش یا نه ممنون میشم که جواب بدید
- زیاد کار کردن شکم پسرم
با سلام و خسته نباشید پر یک سال و هشت ماهه ای دارم در روز خیلی شکمش کار میکنه فقط شیر خودمو میخوره غذا خیلی کم میخوره هر کارش کردم شیر خشک نخورد خیلی لاغر و ضعیفه نه کیلو و دویست گرم هست برای کار کردن زیاد شکمش که از نوزادی هم همینجور بود خیلی دکتر بردم بهتر نشد کلافه شدم روزی سه الی چهار بار شکمش کار میکنه آفای دکتر لطفاً راه حلی بدین خیلی در روز خسته میشم غذا هم نمیخوره نه تخم مرغ نه پنیر نه ماست نه گوشت هیچ کدوم نمیخوره فقط چسبیده به خودم همش یه کم هم کمرو هست حرف هم زیاد نمیزنه خواهش میکنم جوابمو بدین ممنون میشم خدا خیرتون بده.
- شیرخشک ببلاک پره مچور
با سلام و عرض ادب شیرخشک ببلاک پره مچور را تا تا زمانی که وزن کودک چقدر بشه باید بهش بدیم؟ چون گیر نمیاد هر چی میگردیم . جایگزین آن چه شیرخشکی است؟ الان دوقلوها یک ماهشونه و وزنشون ۲۲۰۰ و ۲۴۰۰ هست،
- تعویض شیر خشک
بچه من تازه رفته تو 6ماهگی تا الان نان یک میدادم میخورد ولی الان دو روز که تمایلی به شیر خشک نداره ایا میتونم شیرشو عوض کنم و نان دو بهش بدم
- تب کودک همراه سرفه
سلام پسرم تب داره الان خوبه شب یکمی زیاذ میشه چکار کنم
- یبوست
سلام دکتر خسته نباشید بب
- عوارض جنتومایسن
سلام دکتر فوق تخصص نوزاد برای دختر پنج ماههی من آمپول جنتومایسن سه تا تجویز کرده ماهم تزریق کردیم الان از موقعی که زدیم دخترم وقتی توی خواب هستش به صورت تیک انگشتان دست و انگشتان بزرگ پاشو شو تکان می دهد البته در خواب و در طول خواب یعنی هر چقدر که بخوابه در طول خواب این طوری میکنه ممکنه از عوارض جنتومایسن باشه ؟آیا خود به خود خوب میشه ؟چیکار کنیم حالا لطفاً راهنمایی کنین ممنون؟در ضمن این آمپول رو واسه تبش نوشته بود آبی که ادامه دار بود
- ترشح بینی
آقای دکترسلام ازشماسوال شدکه ترشح بینی کودکم که بعضاایجادمیشه ممکنه مربوط به حساسیت باشه اگه اینطورباشه نیازبه اقدام خاصی هست؟واینکه ممکنه سرماخوردگی درون بدن بمونه دوسه ماه طول بکشه بعدعفونت گسترش پیداکنه
- سلام اقای دکتر برا نوزاد هشت ماهه موز خوبه بهش بدم
- شیرخشک مناسب
نوزاد دوماهه که شیرمادر میخوره، گاهی شیرم خیلی کم میشه و نوزادم گرسنه می مونه. با توجه به اینکه نفخ و دلپبچه داره و مدفوع مخاطی و گاهی شیر بالا میاره، چه شیرخشکی براش مناسبه؟ ببلاک یک دادم یبوست شد و نفخ شدید
- واکسنششماهگی
سلامواکسنششماهگیدخترمروزدمساعت۳صبحخیلیزیادبالااوردبخاطرچیبوده
- بیماری فاویسم
ازیترومایسین ۲۵۰ برای دخترم که فاویسم دارد ضرر دارد ممنون از شما دکتر
- اسهال کفی نوزاد دوماهه
سلام آقای دکتر دخترم حدودا ۲۰ روز هسکه مدفوعش زرد و کفی هس چیکار کنم خوب بشه
- گوارش
سلام خسته نباشید پسرم مدتی هست که یبوسته بهش شربت انجیر میدم دوسالشه وقتی میخوره خوبه واچلی نمیدم سخت دسشویی میره چند روزی هست داخل مدفوع ماده ژله ای یا خلط مانند میبینم تن تن هم میره دسشویی میشه بفرمایید من باید چیکار کنم براش و اینا چی هستن خیلی ممنون ازشما
- دیر کارکردن شکم نوزاد دوماهه
باسلام خسته نباشید خدمتتون متین کوچولوی ما اول نوزادی خوب کار میکرد شکمش ولی الان که ۵۰ روزش شده چند وقتیه دل پیچه و دیر کار میکنه شکمش و لیقراری میکنه و گریه بابت این موضوع الانم دوروز کار نکرده شکمش این همه شیر مادر و شیر خشک هم نان یک میخوره کمکی ممنون میشم راهنماییم کنید
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر خداقوت فاصله ی بین شیر و غذای کمکی چقدر باید باشه دختر۷ماهه من رفلاکس داره دکتر گفته با دوساعت فاصله باشه ولی گشنه میشه گریه میکنه.واقعا هم گشنه میشه.
- دور سر
سلام اقای دکتر پسرم دور سرش بزرگه دکتر زنجان براش د۳ میداد برای چی بود اون اندازه دور سر چیکار میکرد
- دانه های بعد از تب در کودک
پسرم ۳/۵ هست و دو روز تب داشت بعد از روز اول تب بدنش دانه های قرمز بالا داد الان تبش قطع شده اما دانه های قرمز دور دهان و روی شکم و پشتش و روی مچ دستها و اطراف کف پا پدیدار شده چکار باید انجام دهم...البته زمانی که دانه های قرمز پدیدار شد بهش شربت سیتریزین دادم
- پسرم
سلام اقای دکترمن دارم به پسرم قطری ویتان میدم آیا آهنش کافیه یاباقطره ی ویتان آهن بدم وچندقطره آهن وویتان بدم ؟پسرم 8ماه14روزه هست
- خونریزی سینه نوزاد
سلام دخترمو الان بردم حموم نوک سینه راستشو فشار دادم خون اوند چهار ماهشه

