Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دلیل بالا اوردن
سلام من یک دختر 3سال ونیمه دارم دیشب توپارک روتاب بازی میکرد بالا اورد بعد ساعت های 2شب دوباره توخواب بالا اورد تاصبح سه باردیگه تکرار شد دلیلش چیه ممنون
- شربت تقویتی
سلام شرمنده از هر شربت چه مقدار باید بدم
- احساس توده در نوک سینه
سلام، خسته نباشیددخترم ۷ ساله است، روی یکی از سینه هاش احساس درد می کنه و وقتی من دست زدم ۱توده صاف رو احساس کردم همچنین نوک سینه اش زرد رنگ شده و به داخل رفته، به نظر شما چکار کنم؟ ایا نگران کننده است؟؟ پیش چه دکتری ببرم
- ماستوئیدیت یا عفونت شدید گوش
سلام پسرم تازه وارد هفت سالگی شده .عفونت گوش داره.دستهاشو به یکی از گوشهاش میزنه و داد میزنه از درد گوشش.تب مداوم.آبریزش بینی شدید.کم شنوایی داره.یکبار بردمش دکتر آموکسی کلاو و سفیکسیم داد برای درمان ده روزه.خوب شد.الان بعد از یکماه میگذره دوباره گوشش عفونت کرده.پشت لاله گوشش غده های چرکی به اندازه یه عدس هستند دوسه تا هستند.ترا خدا بگید چکار کنم خوب بشه.چون بخاطر مصرف چرک خشک کنه ضعیف شده.ممنون
- دردزیرناف بی اشتهایی تب ولرز
دخترم دو الا سه روز بی اشتها شده خیلی کم غذا میخوره الانم تب ولرز کرده چیکار کنم تا صبح هوایی سرده
- چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ بدم به کودک شش ساله
چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ بدم به کودک شش ساله ؟
- سرماخوردگی و سرفه
آقای دکتر سلام خسته نباشید پسرمن دو سال و هفت ماهشه..دو هفته پیش سرما خورده بود ولی چرکی و عفونت نبود بردمش دکتر گفتن چرک نداره گلوش احتمالا آلرژی هست.الان دوباره سرما خورده آبریزش بینی داره و سرفه های خیلی شدید.گاهی هم میگه دلم درد میکنه.شربت پلارژین و کوریزان و سیتریزین بهش میدم.میشه لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم
- دندان
سلام آقای دکتر پسرم یک و نیم سالش فک بالا چهار دندون داره پایین سه تا نمیدونم چرا یکی در نمیاد چهار تا بشه سومی دوماه میشه در اومده ممنون میشم راهنمایی کنید
- دوزمصرف برای کودک ۶ساله تب دار
دخترم ۶ سالشه گلوش عفونت کرده،از داروخونه آزیترومایسین ۲۰۰ گرفتم نمیدونم دوزش رو چجوری بدم متناسب با سن
- گرم مزاج بودن کودک
سلام خسته نباشید.کودک 6 ماه دارم که بدنش پوسته میشه و1 روز بعدش جوشهای قرمز درمیاد.وبی خودی ردش زیاد میشه .الانم پاهاش ورانهاش روگرفته دقیقا مثل ادرارسوختگیه .روزی دوبار که بدنشو باصابون میشورم ردش قرمزتر وآبدارترمیشه امااگرباشامپوبچه بشورم روی جوشهاخشک میشه انگاریه لایه پلاستیک روی جوشاروگرفته.کرم یا پمادزینگ اکسید میزنم بدتر میشه .20روزی هست که ایجوری شده قبلا فک میکردم ادرارسوختگیه امابعدبه این نتیجه رسیدم که نیست الانم دائم بازه هوای آزاد با یه کهنه روپاهاش .پوشک هم نمیکنمش بدنش گرمی داره 3 چهارباری براش حریره بادام دادم احساس میکنم بدترشده خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنونم
- حرارت
سلام دکتر دخترم ۱۵ماهشه بدنش حرارت داره و پاهاش کف روی کف پاش ولی تب نداره ازچیه؟
- ابریزش بینی سبز
تغییر صدا آبریزش بینی ه همراه با خلط زرد.۹ساله .ممنون
- نفخ و دلپیچه
سلام خسته نباشید دخترم 22ماهشه تب داره واسهال دکتر بردم برای تب استانینوفن داده میدم تبش میاد پایین اما یک روزه اسهال داره دکتر ا آر اس داده درضمن شکمش حالت نفخو پیچم داره که از خواب بیدار میشه بعد دسشویی میکنه خواستم بپرسم چه دارویی برای اسهالش بدم؟ ممنون میشم جواب بدین
- رشد سر کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۳ شهریور ۹۸ به دنیا اومده دور سر ۳۵ .قد ۴۷ .وزنشم ۳۳۰۰ بود که بیمارستان گفت همه چی طبیعی هست .هر با بردمش خانه بهداشت گفتن همه چی نرمال هست تا اینکه بردمش واکسن ۶ ماهگی بزنه که دورسرش ۴۳ونیم بود ترسوندنم گفتن زیادی رشد کرده میخواستم ببینم واقعا زیادی رشد کرده ؟ باید چکار کنم ؟
- مولتی ویتامین
سلام میخواستم بدونم که آیا بعد از ۲ سالگی باید مولتی ویتامین بدم یا نه؟
- شربت ۲تا باهم
سلام وقت بخیر دختر ۶ ساله دارم باوزن ۱۷ کیلو دخترم اسهال استفراغ شده متاسفانه تعطیلات آخر هفته بود پزشک اورژانس براش شربت مترونیدازول۸ساعتی۴سی سی وشرکت سفیکسیم۱۰۰هر۱۲ ساعتی۵ سی سی تجویز کرد چون مدفوع عین ادرار آب بود اشکالی نداره ۲تا آنتی بیوتیک باهم ؟
- عدم دفع مدفوع نوزاد زیر یک ماه
سلام وقت بخیر نوزاد من 20روزشه و دو روزه شکمش کار نکرده امروزز همرا با بالا اوردن شیر مقداری خون هم بالا اورد میخاستم علتش رو بپرسم خیلی هم زور میزنه گاز معده اش خارج میشه اما مدفوع خیر شیر مادر میخوره شاید دو یا سه روز بینش یکم شیر خشک اونم یک بار یا نهایت دوبار با مقدار کم
- سرفه شدید
سلام پسرم چهار ساله هست به شدت سرفه میکنه. آبریزش بینی داره. دیفین و شربت کوریزان دادم فایده نداشته الان برم هگزین میدم چیکارکنم راهنمایی کنید تشکر
- سفکسیم و لبله
سلام خسته نباشید من ۳۲ سال و آبله دارم برای خشک شدنش لازمه سفکسیم ۴۰۰ مصرف کنم؟
- شیرخ
سلام دکتر دخترم ۳ماهشه از ابتدا بهش شیرخودم همراه کمکی شیرخشک بیومیل دادم خیلی بدسینگی میکنه وشیرخشک بیشتر بهش دادم و قبلا اگه روز درمیون یا روزی یکبار دفع داشت الان روزی ۵یا۶بار هست و کمی ابکی و رگه های خون دیدم چندبار چه مارک شیرخشکی بدم حدس من حساسیت به پروتین گاوی هست ممنون میشم راهنمایی کنید درضمن ریفلاکس پنهان داره و اشکار شیربالا میاره گاهی( بعصی وقتا خود شیرهست بعضی وقتا پنیری هست ) آب دهانشم میره برای چیه؟

