Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسر۴ماهه واکسن زدم وهر۴ساعت یکونیم سیسی پاراکید دادم ایازیاد دادم باوزن ۸و۲۰۰کیلو
- اسهال
سلام دخترم سه ماهش از موقعی که به دنیا اومده اسهال داره
- اگزما
سلام پسرم سه ماهه از اول شیر خشک بیومیل پلاس میدادم مشکلی نداشت فقط اگزما روی گونه و خارش صورت داشت دکتر الان بهم شیر خشک اپتامیل اچ آ داده بعد از مصرف دو قوطی مدفوع آبکی وخلط دار داره که قبلاً اینطور نبود و تعداد دفعات دفعش هم شده سه بار در روز ولی قبلاً یک بار در روز بود اگزما هم کم نشد لطفا راهنمایی کنید ممنون
- وزن کم نوزاد
یلام اقای دکتر دخترم 10ماهه هست واز6ماهگی تاحالا 300گرم اضاف کرده وزن تولدش هم 3400بوده شیرخودم بهش میدم وغذای کمکی هم خیلی کم میخوره خیلی نگران وزن گیریش هستم
- اسهال نوزاد
سلام نوزاد من حدودا ۳ روزه که اسهال شده دیروز تو اسهال خون دیدم چند روز پیش بهش تخم بلدرچین و سمنو داده بودم با فاصله دو روز از هم امکان داره الرژی داشته باشه تب یا سرفه هم نداره ممنون میشم جواب بدین
- فاویسم و زیتوکید
سلام پسرم فاویسم و ۴ ماهشه میخواستم بهش مولتی ویتامین زیتوکید بدم آیا ضرری نداره؟ میگن ویتامین سی خوب نیی
- بیداری
سلام اقای دکتر دخترمن ۴۰روزشه بیدار میشه شیر میخوره ۵ساعت بیدار میمونه تا بخابه گاهی وقتا روزا هم میشه شباهم میشه گاهی وقتا فقط شبا بعد شیر خوردن بیدار میمونه هم خودش کلافه میشه از بی خوابی هم من.قطره کولیک هم میخوره میخاستمبدونمقطره ای هست که وقتی بیداری زیاد میکشه بخوره تا اروم بخابه
- ریفلاکس ودادن سرلاک نوزاد۹ماهه
باعرص سلام من بچه ام ۹ماهشه ۶۳۰۰وزنشه وخواستم بدونم چه سرلاکی بهش بدم قبلا ریفلاکس داشنه
- سوپ گوشت
سلام آقای دکتر برای نوزاد ۶ ماه و ۲۰ روز میشه توی سوپ از گوشت گاو و گوسفند استفاده کرد؟
- ژل بی حسی باریج
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم ۶ماهشه الان نزدیک سک ماه ک علاعم دندون دراوردن داره دیگ الان داره اذیتش میکنه میتونم ژل بی حسی باریج رو براش بزنم اگ مشگلی نیس روزی چندبار میتونم بزنم
- وزن نگرفتن نوزاد
- پوست
سلاام پوست پسر ۴ ماهم یکم کنار نافش سفیدتر از بقیه بدنشه . پسرم الرژی به پروتیین گاوی داره یکم که دون دون قرمز میزنه پماد مگاکورت میزنم ممکته از پماد باشه یا مادرزادیه؟؟
- لرزیدن پای کودک
سلام دکترخسته نباشین من ی پسره ۳روزه دارم هنگام گریه کردن دوتا پاش میلرزه دلیلیش چیه
- آلرژی
سلام دکتر.دخترم ۷ماهشه وقبلا شیرخشک ببلاک اچ آ به خاطرآلرژی بش دادم الان دوسه هفته است شی خشک معمولی بش میدم .اطراف مقعد وناحیه تناسلی دونه های قرمز زده .کلا دوماهه خیلی بی قراره شبا زیاد ازخواب بیدارمیشه ایا این علایم نشانه حساسیت به شیره یانه.ممنون.
- اسهال نوزاد 3 ماهه
با سلام نوزاد 3 ماه تمام فاویسم من 5 روزه مبتلا به کرونا شده توسط دکتر عفونی ویزیت شد و گفتند از لحاظ گلو و ریه و گوش مشکلی نداره فقط تب داشت ک رفع شد بعد از 3 روز الان امروز اسهال گرفته چیکار کنم؟
- زیتک
سللم شربت زینک سولفات و به پسر چهارماهم بدم یا ندم چه مقدار بدم . راهتملییم کنید ممنون میشم
- قطره کولیکز
سلام، ممنون از پاسخ تون، روزی دوبار فرمودید قطره کولیکز رو بدم چند قطره بهش بدم؟ درضمن پسرم روزی دوبار قطره پدی لاکت هم میخوره ۵قطره
- یبوست
سلام نوزاد دوماههدارمچهارروزشکمشکارنکردهچکارکنم
- کودک
سلام خوب هستید خسته نباشید خدا قوت میخواستم بگم نوزاد من سرفه های خلط دار دارد جی کار کنم
- عرق کردن
سلام اقای دکتر نوزاد سه ماه وبیست روز من کف دستها و کف پاها و زیر بغلش عرق میکنه. مشکلی داره نوزادم؟

