Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- راسیپ
سلام آقای دکتر پسرم دوسال و شش ماهشه ازمایش دادم کاملا سالمه شربت زینکمیخوره هم برلش تاثیری نداره ۱۲ کیلو وزنشه ولی نهار و شام خوب نمیخوره شربت راسیپ یا ویتامکس خوبه بدم برای اشتها چقدر درروز ؟
- سرماخوردگی
سلام دکترجان پسرم ۱۴ماه هست سرفه خشک داره تب میکنه موقع شیر خوردن انگار گرفتگی بینی داره دستور شما چیه لطفا راهنماییم کنید ممنونم شربت سالبوتامول برای این سن مشکل نداره؟
- تغذیه
آیا به کودک ۸ ماهه شیرخشک بیومیل ۳ بدیم یانه
- سلام آقای دکتر شربت آزیترومایسین برای بچه چهارو21روزه خوبه ایا؟
- سلام پسرم ۵سالشه وزنشم ۱۷کیلو شربت آزرومایسین باید چند سی سی بهش بدم …ممنون میشم پاسخگو باشید
سلام پسرم ۵سالشه وزنشم ۱۷کیلو شربت آزرومایسین باید چند سی سی بهش بدم ...ممنون میشم پاسخگو باشید
- قلب
سلامپسرمدوسالوهشتماهشه کهدریچهقلبششلهدکترگفنیازبهداروندارهمیخاستمبدونماینمشکلقلبیدرکودکاندرمانمیشهیابرایهمیشهاینمشکلودارن.
- پمادوقطره چشمی
سلام واحترام. پسرم 14 ماهشه چشمش عفونت کرد بردمش چشم پزشک پمادجنتکس وقطره باکتی ماید وتیرلوز داد. یک هفتس ک استفاده میکنم والان الحمدالله خوب شده.. باید تاچندروز استفاده کنم. کافیه یا ادامه بدم.؟ وزنش 10 کیلو. قطره هاشو سه روزاستفاده کردم قطع کردم ولی پمادش ی هفته
- جوش
سلام .دختر من ۸ ساله هست و چند وقته رو نوک سینه سمت چپش جوش میزنم و درد میکنه خواستم بپرسم علتش چیه؟
- یک فرزندم دو سال و ده کیلو وزن دارد و یکی شش سال و 15کیلو وزن دارد مقدار شربت سفکسیم چقدر بهشون بدم دو روزه تب دارند و با استامینوفن کمتر میشه اما ایشون قطع نمیشه ممنونم
- دلدرد
سلام دکترخسته نباشدپسرمن یکسالودوماهشه وقتی که نوزادبودمنظورم دوماهگی تا۷ماهگی رفلاکس داشت ودکتربراش اس امپرازول نصف نوشتن که بالامیاورددیگه نخوردمنم بهش ندادم خس خس سینه داشت وشیرازدهنش بیرون میزد تاهفت ماهگی دیگه غذاخورشدبهترشدولی الان چندروزه انگارکه همش آب تودهنش جمع میشه امشبم قرمه سبزی خوردانگارکه بدترشدیعنی رفلاکس داره دکترقطره سایمتیکون توخونه دربسته داشتم یکم بهش دادم چون خوابیدوزودازخواب بیدارشدقطره سایمتیکون دربسته داشتم کمی بهش دادم دکترتوروخداکمکم کنیدوضعیتم جوریه که نمیتونم دکترببرمش علت وداروشوبهم بگیداثلاانگارحالت تهوع داره همش آب تودهنش جمع میشه وبعضی وقتاهم خس خس سینه داره اجرتون باامام زمان ممنون میشم راهنماییم کنید
- مرکبات
سلام آقای دکتر میخواستم بپرسم بچم 7 ماه و 10 روزشه میتونه آب مرکبات یا موز بخوره ؟چقدر میشه در روز؟
- سلام خسته نباشیددخترم ۴ ساله شه وقتی سرما میخوره سرفه خیلی میکنه میخواستم راهنماییم کنین یک داروی خیلی خوب بهم معرفی کنین تاتهیه کنم سرفه هاش خشک هستش
- در مورد سرماخوردگی
سلام پسر دوساله دادم . دیشب جایی رفتم فصای باز سرد بود سرماخورده از صبح ابریزش بینی داره . میخوام بدونم برای درد گلو بهش شربت ازیترومایسین هم بجز بقیه شربتها هم بدم؟
- سرفه
دخترم ۸ سالشه سرفه در طول زمستان داره مخصوصا بعد سرماخوردگی سرفه هاش ادامه داره شبا نمیتونه بخوابه چی بهش بدم؟
- سرماخوردگی
سلام دکتر پسر من ۱۰سالشه از دیوز ابریزش بینی با خلط گلو داره تب نداره سرفه نداره در صمن آلرژی هم داره ولی آبریزش بینی هلاکش کرده در ضمن دوسال پیش له خاطر پنومونی و اسم بیمارستان بستری لودن چه دارویی لهش بدم که ابریزش و خلط گلوش خوب بشه تب و سرفه نداره
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام پسرم سه سال و هفت ماهشه که ناخودآگاه شب دچار تب زیاد شد و صبح زود دچار استفراغ شدید شد بردم دکتر گفتن ویروسی هست یه آمپول زدن استفراغش بند اومد. آوردم خونه دچار اسهال شد والان سه روزه که این حالت رو داره اما در زمانهای کوتاه هی میگه دلم درد میکنه واین منو آزار میده.و در مدفوع رگهای خونی دیده میشه. سوال اینه دکتر آیا این نیاز به آنتی بیوتیک هست؟ آیا داروی هست که اسهال کمتر کنه.
- دل پیچه واسهال
سلام دخترم 8ماهشه اسهالش زرد و آبکیه تقریبا روزی شاید 10بار خیلی بی قراری میکنه اشتهاش و چیزای دیگش خوبه چهاردست و پا میره بازیگوشی میکنه بی حال نیس فقط اسهال داره که همون باعث شده جای مقعد به سمت جلو بسوزه چیکار کنم دکتر چه دارویی بدم سریع خوب بشه
- کرونا
من ۱۲ سالمه فاویسم دارم می تونم واکسن کرونا بزنم ؟؟
- ایمونس
سلام پسرم ۴ سالش تموم شده با وزن ۱۵ کیلو قطره ویتامین د و قطره آهن فلیپ میخوره به دستور شما ، نیازه که برای تقویت سیستم ایمنی شربت ایمونس بخوره؟ اگه نیازه چند سی سی بخوره و چد روز در هفته؟ سلامت باشین .
- قدووزن
سلام.دخترم الان تازه 9ماهش تموم شده وزنش 6,400و قدش69هست.آیا نرماله؟یا کمبود وزن داره دخترم نوزاد نارس بود و 35هفته بدنیا اومد وزن تولدش هم 2,200بود و قدش فک کنم49. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

