Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال خونی
پسرم۱۷ماهشه ازنوزادی رفلکس داره دکترش گفته اگه مدفوعش خونی وچرب باشه خطرناکه.خیلی بهترشده ولی هنوزخوب نشده الان داره دندون فک بالاوپایینش درمیاد دیروز یدفعه تب واسهال گرفت که کمی خونی بودایهال دکتربردم امروزبهتره تبش بنداومده واسهالش خوب شده تقریبا ولی مقدارکمی رگه خونی داخل مدفوعش بود خواستم ببینم مربوط به رفلاکسشه یاعفونییه ربطی به رفلاکس نداره؟مدفوعش چرب نیس دیروز دکترگفت عفونی وربطی به رفلاکس نداره ممنون میشم جواب بدید خیلی نگرانم
- تنگی سر آلت
سلام کودک سه ساله دارم که یه دکتر اطفال گفت کمی سر آلتش داره تنگ میشه و اینکه بچم هیچ مشکلی در تخلیه نداشته فقط چند روزیه ادرارش کمی کج شده به سمت چپ خیلی کجی کمه حدوده ده درجه. میخواستم بپرسم آیا واقعا تنگی داره؟ اگر همین علائم داره میشه گفت تنگی
- حالت تهوع کودک
سلام خسته نباشید اقا دکتر من دخترم ۲۱ ماهش گوشش یکم عفونت کرده و معاینه شد دکتر گفت که گلوش هم در اثر گوش ملتهب شده دکتر دارو آموکسی کولا و شربت دفین هیدرامین تحویز کردن و مدفوعش دیروز شل و به رنگ سبز لجنی بود امروز شکمش کار نکرد دیگه ولی اوق میزنه حالت تهوع داره غذا نمیخوره صبح یکم شیر اورد بالا دلیلش چیه؟؟
- پماد سوختگی و کرم
با سلام. آیا اگر بعد از اینکه کرم ضد آفتاب یا ترمیم کننده یا مرطوب کننده یا پماد سوختگی رو استفاده کردیم، دست هامون که ازشون جهت مالیدن کرم و پماد بر روی موضع استفاده کردیم رو نشوریم برای خوردن غذا و خوراکی ها و سایر فعالیت ها مشکلی برای ما پیش نمیاد؟ حالا چه کودک باشه چه بزرگسال
- دکتر برای دختر۴ساله ام شربت سفیکسیم تجویز کرد.۱۵کیلواست.چقدربایدبدهم؟وچندساعت یکبار؟
- سلام اقای دکتر دخترم یکسال و نیم هست خروسک گرفته چی براش خوبه بهش بدم
- سلام پسرم چند روزه سرما خورده امروز میگه پاهام درد میکنه خودشم میلنگه به نظرتون باز ببرم دکتر
سلام پسرم چند روزه سرما خورده،بهش ستادین دسی و ایبوپروفین و سفکسیم میدم،از صبح امروز میگه پاهام درد میکنه ،موقع حرکت هم کمی میلنگه،به نظرتون باز ببرم دکتر؟
- غذا
سلام اقای دکتر بچم ۱۴ماهشه، خیلی خوب غذا میخورد الان چند روزه نمیخوره، گشنه میمونه بعدش یا شیرخشک میخواد یا خودم مجبور میشم شیرخشک بدم.ممنون میشم راهنمایی کنید یلدا پیشاپیش مبارک امیدوارم
- شربت آرژیتال
با سلام و احترام
دختر من 3 سال و 8 ماه دارد با وزن 14 کیلو و قد 96 , دکتر برایش شربت آرژیتال تجویز کرده است می خواستم بپرسم آیا ضرر یا عوارضی دارد؟ استفاده کنم یا نه؟
با سپاس از شما - تکلم کودک
باسلام و خسته نباشید پسر من دو سال و شش ماه دارد و وزنش 11 کیلو ، هر روز کلمات جدید میگه ولی جمله بندی نمیتونه انجام بده به نظر شما من میتونم از شربت امگا 3 استفاده کنم تاثیری روی تکلمش داره ممنون از پاسخگوییتان
- مشکل قورت دادن قرص
سلام دکتر برای پسرم قرص دانا گروث ژل تجویز کرده ولی متاسفانه نمیتونه قورت بده . میخواستم بپرسم میتونه گاز بزنه بخوره؟؟؟
- باکتی ماید 10
سلام من بچم 11روزشه از امروز قطره باکتی ماید 10 دارم استفاده میکنم براش وقتی استفاده کرده خیلی عفونت در میاره چشمش همش میچسبه به هم گریه میکنه
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید پسرم ۵ماهش هست و وزنش ۸ کیلو هست، ۲ روزه سرما خورده و گرفتگی بینی داره و خلط توی سینه داره شربت اموکسی سیسیلین ۱۲۵ رو هر ۸ ساعت چن سی سی باید بدم؟
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۲سال ۶دماهشه اول گفت دلم درد میکنه همش دفع داره و دفعش بلغمی هستش بعد تب کرد علت چیه چی بدم البته الرژی هم داره
- تب وسرفه خلط دار
سلام خسته نباشید دخترمن ۲سال و۷ماهشه امروزصبح تب کرد وهمراه تب سرفه ای خلط دارداره میتونم بهش شربت آفاکسیم ۱۰۰بدم بهش
- کودک ۲سالم کم وزن هست
سلام دخترم ۲سالشه ۱۲ کیلو هستش چون وزنش کمه میخوام شیرخشک بخرم آیا شیرخشک ببلاک بیجونیور خوبه اسهال نمیکنه اذیت نمیشه وزن تولدش ۴ کیلو بود
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسرم دو سال و نیم هست ۱۳/۵ کیلو سرما خورده سرفه های شدید خلط دار تب و استفراغ داره دوبار امپول سفتی هر بار ۱/۲ تزریق شده و هیدروکورتیزون و بتا هر کدوم ۱/۲ و شربت ازیترو ۱۰۰ هیچ تاثیری نداره چه آمپولی تزریق کنم و چه شربتی بدم چنبار دکتر رفته تاثیر نداشته بی زحمت دوز شربت و امپول رو هم لطف کنید بگید بسیار سپاسگزارم
- تب کودک
باسلام پسرم۱۱ ماهشه،سه روز تب شدید داشت،بعد از سه روز تب خیلی کم شد ولی صورت و بدنش دون های قرمز ظاهر شده دلیلش چیست،چه در مانی داره؟
- تیمکس
سلام آقای دکتر ،ببخشید وقتتون رو میگیرم یک سوال دیگه داشتم .دخترم هم کرونا گرفته دکتر براش بین دارو هاش شربت خلط آور فقط دیفن هیدرامین کامپاند تجویز کرده به نظر شما این کافیه یا توی خونه شربت تیمکس داریم از اون هم میتونم بهش بدم ؟ دخترم ۹ سالشه و ۴۵ کیلو هست .
- مصرف دارچین در شیردهی
سلام آقای دکتر.میخواستم بدونم آیا مصرف دارچین ،بهار نارنج ،گلاب در دوران شیردهی مجازهست برای خود مادر؟و آیا میشه دارچین و گلاب و بادمجان و یه سری محصولات گیاهی و ادویه رو برای بچه های زیر دوسال مصرف کرد؟کلا غذاهای ممنوع برای بچه های زیر دو سال چی هست؟چی چیزهایی ممنوع هست و نباید بهشون بدیم؟پسرم یک سال و سه ماه دارد.

