Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت کتوتیفن با هیدروکسی زین با هم
سلام آقای دکتر دخترم ۶ سالشه برای کهیر که روی بدنش میزنه هفتهای یکبار ۵ سی سی هیدروکسی زین میخوره از دیشب روی بدنش خیلللی خیلللی کهیر زده یعنی دونه های ریز صورتی که وسط دونه ها یکم برجسته هست دکتر عمومی بردیم باش شربت کتوتیفن داد روزی سه بار یک قاشق مربا خوری سوالم اینه که آیا با وجود اینکه هفته ای یکبار داره شربت هیدروکسی زین میخوره آیا اگه کتوتیفن بهش بدم مشکلی پیش نمیاد ؟ و تا چند روز بهش بدم ؟تا سه روز یا تا تمام شدن شربت ؟
- سرفه
سلام دکتر از شربتهایی که ترکیب آویشن و عسل هستند میشه به کودک 14 ماهه که سرفه میکنه داد؟دکتر براش شربت دکسترومتورفان و سالباتومول تجویز کرده ولی فایده نداره
- قورت دادن هسته هلو
پسرم ۶سالشه هسته هلو قورت داده بزرگ بودش چیکار کنم
- پاسخ بهاطفال
عفونت گلووتب ۳ روزه اموکسی کلاو۱۵۶ میخوره ولی بعد۶ ساعت همچنان تب داره
- انگل بچه
سلام پسرم دو سال و دوماه داره بعضی وقتها دست تو پوشکش میکنه نشیمن شو خارش میزنه ( خیلی کم) ایا عادته؟؟ اگه انگل داره میشه بدون ازمایش بهش دارو بدم؟؟؟چه دارویی باید بدم؟؟ مرسی
- سرفه دختر ۶ ساله
دخترم ۶ ساله میباشد و دو روز هست که تک سرفه دارد وتب ندارد ولی کمی بی حال می باشد ممکن است دلیلش چه باشد؟
- حرف نزدن کودک
سلام آقای دکترخسته نباشیدپسرمن ۲سالو۷ماهشه وحرف نمیزنه فقط بعضی موقعه هامثلابگی بگومامان فقط میگه ما یابگی بابا میگه بادوسه کلمه دیگه هم میگه وخیلیم لجبازه بخداآقای دکترشوهرم نمیذاره دکترببرمش فقط یبارمتخصص بیمارستان بردمش اونم گفت اگه شنواییش خوبه اشکال نداره دیرحرف میادگفت ببرگفتاردرمانی شوهرم اجازه نمیده بدجورناامیدم همه چیزومیفهمه فقط حرف نمیزنه توروخدادکترکمکم کنیدهمش کارم گریس خداخیرتون بده راهنماییم کنیدبخدادعاتونمیکنم خیلی ناامیدم
- دخترم ثسالش تموم شده تو چهار ساله دیروز تا حالا تب کردن داره سفکسیم چند باید بدم وزنش ۱۲کیلو
- دل درد
سلام پسرم ۵ سالشه دیشب تو خواب شیر موز بهش دادم بعد از یک ساعت با دلدرد شدید از خواب بیدار شد و بالا اورد یکساعت اروم شد و خوابید دوباره با دلدرد بیدارشد دیسیکلومین هم یبار دادم با روغن زیتون شکمشو چرب کردم هی یه زره خوب میشه دوباره دلدرد داره
- مقدار مصرف شربت سفالکسین
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم دندونش عفونت کرده یکسال داره وزنشم۱۰کیلو چندسیسی باید بدم واینکه چندساعت ب چندساعت بایدبدم؟
- برفک دهان
سلام دخترم از ۴۰ روزگی برفک دارد هر دارویی میرم خوب نمیشود نیستات دادم خوب نشد دوباره بعد چند ماه دادم به استفراغ افتاد آخرین بار فلوکونازول دادم موقت خوب شد دوباره گرفت قبل از شیردهی شیشه شیر پیرکسش را میجوشونم و لباساش هرروز شسته میشود کرم کلوتریمازول به مقعد میزنم و اسباب بازی هایش جوشانده میشود چیکار کنم
- بیماری کودک
سلام بچه من یک ونیم سال داره واز دیشب اسهال شدیدی داره چه دارویی باید بهش بدم
- خواب
سلام اقای دکتر پسر یکساله دارم . شبها باسختی ساعت 1شب میخوابه خیلی مقاومت برای نخوابیدن میکنه مکان هم اروم و تاریک میکنم . به جاش تاظهر میخوابه درطول روز هم کلایکی دوساعت میخوابه چیکار میتونم بکنم که بموقع بخوابه؟
- خوردن انگشت
سلام آقای دکتر بچه 11ماهه دارم خیلی اوقات بخصوص موقع خواب انگشت شصتش رو میندازه دهنش و شروع به مکیدن میکنه په راهی داره برای ترک کردنش؟
- نوزادم ۷ماه و۴روزهس دراینه ب خودش نمیخنده وپاهاشو تاالان نخورده یابازی نکرده باهاشون واسمش گاهی برمیگرده گاهی ن .ایرادی داره؟
- ترشح گوش
سلام خسته نباشید، پسرم پنج سالش گوشش همیشه ترشح زرد رنگ داره عفونت هم نداره، دلیلش رو خواستم بدونم
- سرفه کودک یکسال و نه ماهه چی بخورد
پسرم یک سال و نه ماه داره چند وقته سرفه میکنه موقع نفس کشیدن از سینه اش صدای سوت میاد و حالت نفس تنگی داره چکار باید بکنم
- کلاریسین
سلام آقای دکتر دخترم بیمار شماست ۷ ساله با وزن حدود ۱۷ کیلو به دلیل حساسیت فارمنتین نمیتونه بخوره الان سرما خورده سرفه وگلودرد وگوش درد داره لطفا دستور مصرف کلاریسین ۲۵۰ را میفرمایید ممنون میشم
- سلام مقدار مصرفی سفکسیم برای کودک دوسال و پنج ماه
دوز و مدت زمان دوز مصرفی سفکسیم برای کدوک دوسال و پنج ماه بل وزن ۱۹
- سرماخوردگی کودک
سلام کودک شش ماهه دارم وزنش هشت کیلو میخواستم بدونم چند سی سی شربت آزیترومایسین بهش بدم.ممنون

