Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر کودوک
سلام دخترم یکسال و هفت ماهش شیر نان ۳ استفاده میکرد اما به دلیل اسهال زیادی دکتر شیرش عوض کرد و شیر A110 و تامفورد براش تجۉیز کرد الان اسهالش کلا بند اومد و سوال من اینه که آیا شیر نان 3 استفاده کنیم مجدد یا همینایی که دکتر براش نوشت استفاده کنیم
- خلط گلو وبینی
سلام آقای دکتر خوب هستید؟پسرم ۵/۵هست بینی اش کیپ بود باقطره دی بی سیلین باز شد عفونت داره سرفه میکرد تند تند بادمنوش وکتیوفن سرفه هاش کمترولی تبدیل به سرفه خلط دارشد تب هم داره شب هاکمی چی بهش بوم زود خوب شه سینوس هاش عفونت کرده اول بعدزده به گلوش
- رشد مو
سلام، دخترم۲۲ماهشه رشد موهاش اصلا خوب نیست کوتاه وخیلی کم پشته.قد وزنش خوبه ۱۲ کیلو داره چه شربتی بدم که موهاش رشد کنه وپرپشت بشه
- یبوست
سلام اقای دکتر دخترم دوسالشه یبوست گرفته گریه میکنه شکمش کار نمیکنه چی بدم خوبه الو دادم پودر پیدرولاکسم دادم بهش دیگ چیکار کنم
- شربت تئوفیلین جی
سلام دکتر این شربتو برای کودک ۱۱ ماهه دادن هر ۸ساعت ۱ونیم سیسی خوبه؟ تاکی باید بدم؟؟
- درمورد شیرخشک هست
با سلام بچه الان تو ماه هفت هست تا ۶ماهگی آپتامیل ۱میدادم خوب بود الان که آپتامیل ۲میدم اصلا خوب نمیخوره یعنی ۳شماره شیر ۳بار میخوره اصلا اشتها به شیرخوردن نداره میخواستم بپرسم چکار کنم تا خوب شیر بخوره ممنون میشم
- فاویسم
سلام آقای دکتر. نوزاد من فاویسم داره وپسر هست. از اونجایی که میگن ژن فاویسم از طریق کروموزوم ایکس منتقل میشه در این صورت چون بچه پسره باید از من که مادرشم بهش منتقل بشه. ولی نکته ی جالب اینکه که تا جایی که من میدونم از طرف من اصلا تا به حال فاویسم نداشتیم ولی خاله و دایی شوهرم فاویسم دارن. آیا ممکنه فاویسم به بچه ی پسر از پدرش ارث برسه؟
- کرونا
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسری دارم ۷ساله و دخترم ۴ساله ب مدت ۴روز پیش مامانم بودن بعد از گذشت یک هفته مامانم آزمایش داد که کرونا داره. ۵روز از آزمایش میگذره پسرم میگه گلوم درد میکنه و دمای بدنش ۳۷هست یکمم حالت تهوع داره. چی داروی بهش بدم
- مقدار مصرف شربت آزیترومایسین کودکان
با سلام و احترام پسرم دچار گلودرد و تب شده است ، وزنش ۳۰ کیلو گرم و نه ساله می باشد محبت بفرمایید مقدار و چگونگی مصرف شربت آزیتروماسین ۲۰۰ رو
- بوی بد دهان
سلام و خسته نباشید من دختر ۵ساله دارم که از پایان ۲ سالگی بعداز خواب بوی بد دهان داره..و به مرور بدتر میشه دکتر بهش اورالاک و مترونیدازول و کپسول امپرازول داد که کپول و ساشه رو نتونست بخوره و بااورالاک و مترونیدازول عالی شد ولی دوباره برگشت.. دوباره دکتر یه سری داروی دیگه تجویز کردو گفت همیشه باید دارو بخوره و درمان قطعی نداره خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید و اینکه قرص هم نمیخوره
- عفونت چشم کودک ۷ ساله
آیا برای کودک ۷ساله که۱۸۰5 کیلو هست می توانم ازقطره باکتی ماید استفاده کنم البته عفونت چشمش کمتر شده
- نازک شدن و از بین رفتن ناخن کودک
سلام یه هفته هست پسرم ۷ سالشه ناخن هاش از بین می رن و میوفتن دلیلش چیه و پیش چه متخصص ببرمش ؟
- مقدا ونحوه مصرف شربت اآموکسی سیلین
مقدار ونحوه مصرف شربت آموکسی سیلین برای کودک ۱ساله و سه ماهه با وزن ۱۱کیلو
- امدن کمی خون بعد از ادرار نوزاد پسر ۲ روزه
- در مورد عفونت چشم کودک
پسرم ۶سالشه چشمش عفونت کرده قطره باکتی مایدروچقدبدم بهش.لطفا راهنماییم کنید
- قند خون
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر من دخترم 4 سالشه قند خون ناشتا ۱۰۵ و دو ساعت پس از شام ۱۲۷ است آیا این میزان برای این سن کودک نرماله یا خیر؟قند ناشتا برای این سن چقدر باید باشه؟آیا نیاز به پرهیز داره؟ممنونم خدا خیرتون بده
- ریزس
سلام یه پسر سه سال و نیم دارم با وزن ۱۵ کیلو از صبح آبریزش بینی داره چه شربتی و چه اندازه بدم ؟ ممنون
- قطره استامينوفن تاریخ گذشته
سلام پسرم ۹ماهشه دیروز بهش قطره دادم که در تاریخ ۱۴مهر باز کرده بودم تبش پایین اومد ولی حالت تهوع داشت باز دوباره صبح از همون قطره دادم بعد که دادم متوجه شدم سه روز از تاریخ باز کردنش گذشته الان باید چیکار کنم
- خرخربینی نوزاد
نوزاد37روزه دارم ازچندروزاول تولدبینیش خرخرمیکنه قطره سدیم کلرایدوبتامتازون استفاده کردم درمان نشدعلتش چیه ممنون
- قورت دادن هسته هلو
پسر سه سالم هسته هلو قورت داده راحت غذا میخوره نفسش کشیدنش خوبه خودش مشکلی نداره اما دو روز مدفوع کرده خارج نشده حداقل سالم ندیدمش..هلو کوچیکا بود هسته هم کوچیک

