Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کولیک و رفلاکس
سلام پسرم دوماه ونیمشه.کولیک شدید و رفلاکس پنهان داره.اینفاکول گریپ میکسچر گل گدیپ کولیکز سگانوز استفاده کرد خوب نشد.اخرین بار روتفلور و پودر امپرازول را برای دو هفته استفاده کرد طبق تجویز پزشک.بهتر شد بعد از چند وقت دوباره شروع شده.دائم بیقرار و شیر میاد داخل دهانش و میره پایین.در خواب تقلی میکنه.کولیکشم از یه طرف.شیرحشک سیمیلاک کامفورت میخوره.لطفا راهنمایی کنید چکار کنم؟
- زردی نوزاد
با سلام زردی نوزاد۱۳روزه که ۹/۸آیا خطرناکه،زردی تا چه موقع باید چک کنم
- نگهداری دارو
سلام اقای دکتر ما درمنتقطه گرم زندگی میکنیم ایامیشه داروهای مانند اد وکولیک و داروهای دیگری که ننوشته دریخچال نگهداری کنیم تو یخچال بزاریم یا باید بیرون یخچال بزاریم
- قطره آدزیر
سلام آقای دکتر دختر۴ماهه ای دارم می تونم بهش قطره ی آدزیربدم ممنون میشم جواب بدید
- سنگ کلیه نوزاد11ماهه و سیزده روز
- سوختگی پای بچه
سلام پسرمن یکسال ودوماهه وپاهش چندماهه دچارسوختگی ادار شده هرکارمیکنم خوب نمیشه ومن باردارم وشیرگاومصرف میکنه
- سینه
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه ماهشه از امروز تو سینه ی راستش شیر جمع شده چیکار کنم از بین بره
- ناف نوزاد
با سلام و خسته نباشید از ناف نوزاد 15روزه ام خون اومده باید چکار کنم با تشکر
- لنف
سلام دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید بعد از چه مدت لنف نود پشت سر نوزاد برطرف میشه؟ قبلا ازتون سوال کردم در مورد لنف نود به خاطر سرماخوردگی دو سه ماه پیش دوتا لنف نود ریز پشت سرشه گفتید خودش برطرف میشه میخواستم بدونم بعد از چه مدت برطرف میشه؟باور کنید انقد استرس دارم روزی چند بار چک میکنم هنوز برطرف نشدن تو رو خدا راهنمایی کنید ممنون
- تعویض شیرخشک ومشکل دلدرد بچه
سلام بچه من 45روزشه و شب نمیخوابه. دلپیچه داره. شیرخشک هم گیگوز 1 استفاده میکنیم. ولی رشد خوبی نداشته و دلدردشم خوب نشده. میتونم شیرخشک را عوض کنم؟ وچه شیرخشکی مناسب میدونید
- Advanced Technologies in Vault Technologies: What’s Accessible in Scottsdale area?
- دور سر كودك
با سلام دختري نه ماهه دارم با دور سر 42/5 بهم گفتن كه دور سرش يه دو سانت كمتر از حد عادي ميباشد ايا اين ميتونه مشكلي براي دخترم داشته باشه ؟؟ البته دخترم بدون مشكله از لحاظ حركات و يادگيري. باتشكر
- کارنکردن شکم نوزاد
سلام پسر من ۲۰ روز دارد شکمش درس کار نمیکنه وقتی هم کار میکنه خیلی سفت کار میکنه چه داروی باید بهش داد?
- بیخوابی
سلام پسرم دوماهو نمیشه،سبا ساعت ۱۱ میخوابه تا ده صبح بعد بیدار میشه دیگه نمیخوابه،بعداز ظهر ها هم خوابش میاد ولی مقاومت میکنند اصلا نمیخوابه،چند ساعت باید بخوابن آیا کم نیست،بعدهم خیلی تو خواب تکون میخوره و باعث بیدارشدنش میشه بعد دوباره میخوابه،خوابشم خیلی سبکه،یعنی طوری شده که با همسرم درگوشی حرف میزنیم
- حالت تهوع واستفراغ
سلام.دخترم 4ماهش امروز تموم شد شیرکم میخوره شیرمادرمیخوره روزی دوبارم شیرخشک کمکی مخصوص نوزادان رفلاکسی میدم دکتر براافزایش اشتهاش زینک داده که داخل بروشورش نوشته ایجاد حالت تهوع واستفراغ ازعوارض مصرفشه،خواستم ببینم برای دخترم که رفلاکس داره بد نیست مصرف زینک؟خودزینک باعث نمیشه بیشترحالت تهوع بگیره
- نوزاد
باسلام وعرض ادب آقای دکتر نوزاد 30روزه ای دارم که از روز دوم زردی گرفت با عدد16 خودمان دستگاه فتوتراپی اوردیم منزل و بدون آزمایش خون توسط دستگاهی که تجهیزات پرستاری داشت عدد8 را نشان داد آیا می شود به این دستگاه چک کردن بیلی روبین اعتماد کرد؟ هنوز نوزادم در پشت کمر و وسط پیشانی اش زردی دارد قطره بیلی ناستر هم یک هفته دادم سوالی که دارم آیا به این دستگاه چک کردن بیلی روبین می شود اعتماد نمود؟ زردی تا چند ماه ادامه دارد و کلا خوب می شود؟ قطره بیلی ناستر تا چند وقت باید داد؟
- درمورد شیرخشک هست
سلام خسته نباشید نوزادم شیرخشک سوپرامیل میخوره یبس میشه شیر بیومیل هم دکتر براش نوشت اونو نمیخوره شیر خودشو میخوره ولی یبس میشه قرمز میشه زور میزنه شیرو عوض نمیکنم برا یبوستش کمکم کنید
- اسم الرژی زا
سلام من بچه ام یه ساله...اس بردمش دکتر دیروزبش سوسپانسیون آسما وت مکمل تغذیه ای...داد میگم بم نگفت تاکی بش بدم? بعد اگه این شربتو بدم مولتی ویتامین هم بدم یاندم?
- قرص پوریک اسید وتاثیر انبر نوزاد
با سلام. نوزاد نه ونیم ماهه دارم وقرص پوریک سیدال مصرف کردم برای نوزاد مسکلی ندارد البته اولین قرص هست آیا باید شیر دهی رامتوقف کنم چه کنم؟
- حالت تهوع
سلام فرزند نه ماهه ای دارم که چند وقته حرکاتی مثل حرکات حالت تهوع وصدای اونو درمیاره ولی چیزی بالا نمیاره انگار روز به روز هم بیشتر میشه میخواستم بدونم علتش چیه

