Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ماء الشعیر
با سلام بچه من دو سال و هفت ماهشه و علاقه زیادی به نوشیدن ماءالشعیر داره (البته گاز اون رو میگیرم). میخواستم بدونم بهش بدم یا اصلا قطع کنم؟ با تشکر
- خون در مدفوع کودک
سلام خسته نباشید. بچه من ۵ سالشه صبح کمی دل درد داشت رفت دستشویی فکر کردم اسهال داره ولی وقتی برای بار دوم رفت دستشویی اول به شکل اسهال آبکی قرمز صورتی بود ولی بعد مدفوعش به صورت عادی بود. در واقع چند بار به صورت اسهال قهوه ای تا صورتی روشن دستشویی کرد و بعد به صورت عادی. می خواستم بدون اگه خون بوده چرا همراه مدفوع نبوده و اول جدا بوده
- گرفتگی صدا و سرفه های بد
سلام کودکم 4ساله است که گرفتگی شدید صدا و سرفه های بد گفتن گلویش زخم هست و خاط هم دارد ازیترو بهش تجویز شده 4ساله هست 14کیلو هست دکتر به او آمپول دگزا زده ولی بهتر نیست شربت ازیترو را چطور بهش بدم و چکار کنم زود خوب بشه ممنون میشم جواب بدید
- سلام نوزاد۱۱ماهه دارم که سرماخورده بهش اموکسی سیلین ۱۲۵میدم یادم نبوده تویک وعده دوباردادم چیکارکنم
- پوشک
دختری ۶ ساله دارم که هنوز نتونستن پوشاک رو ازش بگیرم خیلی هم تلاش کردم ولی نشد چکار کنم آیا به نظر شما مشکل مغذی دارد؟
- خروسک
سلام اقای دکتر پسرم۲سالشه زمستان سال گذشته خروسک گرفت بستری شد ودگزا زدن از دستگاه بخورسرد استفاده کردم خیلی نگرانشم ایا ممکنه امسال هم بگیره چکار کنم که دوباره تکرار نشه
- سلام پسرم چند روزه سرما خورده امروز میگه پاهام درد میکنه خودشم میلنگه به نظرتون باز ببرم دکتر
سلام پسرم چند روزه سرما خورده،بهش ستادین دسی و ایبوپروفین و سفکسیم میدم،از صبح امروز میگه پاهام درد میکنه ،موقع حرکت هم کمی میلنگه،به نظرتون باز ببرم دکتر؟
- سلام پسرم تب داشت دکتر متخصص بردمش باز معاینه شربت سفکسیم ۱۰۰ بهمراه ویتامین وضدسرفه براش تجویز کردن ۴روزه تبش قطع شده امروز دوباره تب داشت لطفا راهنمایی بفرماید باتشکر
- قطره آهن و مولتي ويتامين و زينک
سلام آقاي دکتر من بچه ي 18 ماهه دارم براي دادن قطره آهن جداگانه و مولتي ويتامين جداگانه و شربت زينک جداگانه چه مدت فواصل زماني بين هر کدام از شربت ها نياز است؟؟؟هرکدام را با چه مدت زمان در روز به کودکم بدهم؟؟با سپاس
- سلام پسرسه روزه دوبارادارخون داشته دلیلش چیه
- سفید شدن روی ناخن
با سلام و احترام و خداقوت به نظر شما علت سفید شدن روی ناخن دخترم که یک ونیم سالشه چیه؟!
- قطره آهن،
با سلام آقای دکتر چه مارک قطره آهن به فرزند بدم؟
- سلام پسر من پنج ماه هست شب تا صبح برای شیر بیدار نمیشه روز هم خیلی زیاد نمیخره اشتهارش کنه چیکار کنم
- سرفه
سلام پسر چهارسال و نینه دارم بیمار شماست لوزه هم داره سرماخورده پلارژین بهش میدم و سیتریزین . چون طبق معمول سرفه هاس شروع شده خلط داره شربت دکسترومتورفان یا اکسپکتورانت یا دیفن هیدرامین بدم ؟
- سلام من دختر یک ساله دارم همه چیز به دهان می کشد کاغذ و دستمال کاغذی می خوره علت چیست
- دانه های قرمز دست و پا
سلام پسرم حدود دوساله است و روی دست و پا و و ناحیه تناسلی و سر زانو دانه های قرمز زده است علت و درمان آن را لطفاً بگویید ؟؟ در ضمن پسرم کمی آب حوض را خورده است آیا میتواند علتش باشد؟؟
- فلوکستین
سلام آقای دکتر تو دوران شیردهی میشه فلوکستین مصرف کرد؟ممنون
- دوز سفکسیم
سلام و خسته نباشید پسر من یک سال و چهار ماهه هست با وزن دوازده کیلوگرم.دیروز بردمش دکتر گفت ی مقدار عفونت داره سفکسیم ۱۰۰ نوشت من دوز و زمان رو فراموش کردم.میشه راهنمایی بفرمایید چند وقت ی بار چ مقدار دارو بدم
- بیش فعالی
دخترم 4 سالشه قرص رسپریدون مصرف میکنه الان مدتیه که دیگه قرص تاثیر نمیکنه خیلی اذیت میکنه چکار کنم
- نکسیوم
سلام آقای دکتردختر من یکسالشه رفلاکس داشت هر روزی نکسیوم بهش میدم غذا خوب میخوره هر روزی هم ندم غذا چند لقمه بیشتر نمیخوره به نظر شما قرص بهش بدم یا نه

