Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع نکردن نوزاد
با سلام نوزادی ۵۳ روزه دارم که به مدت ۴ روزه مدفوع نکرده دلیلش چیه
- زورزدن نوزاد
سلام . آقای دکتر نوزادم 25 روزشه در طول روز کش و قوس میاد گریه دائم البته اصلا نمیکنه . شکمش هم کار میکنه ولی هروقت میخواد دستشویی کنه زور میزنه و میپیچه و خودشو قرمز میکنه میخواستم بپرسم طبیعیه یا خیر؟
- مصرف دوز بالای شیاف دیکلوفناک
سلام آقای دکتر ، من ساعت ده شب برای درمان تب نوزاد ۵ ماه و نیمه ام اشتباها شیاف کامل ۵۰ دیکلوفناک گذاشتم در صورتی که دکتر نوشته بود یک چهارم بزارم، به شدت میترسم چکار کنم؟؟
- زدن پنیسیلین در شیر دهی
سلام وقت بخیر من یک نوزاد ۲۷ روزه دارم که شیر خودمو میدم بهش ،دندونم به شدت عفونت کرده با قرص برطرف نمیشه میتونم پنیسیلین استفاده کنم؟
- ضربه به سر نوزاد
من دخترم ۷ ماه و نیمشه از تخت افتاد و چون استفراغ داشت براش سی تی اسکن نوشتن و انجام دادیم خداروشکر چیزی نبود اما حالا نگران مضرات سی تی اسکن هستم آیا در آینده براش مشکلی پیش میاد؟
- کیپ شدن بینی نوزاد
سلام نوزاد من 14روزشه از دیروز تاحالا بینیش کیپ شده و گاهی اوقات اوغ میزنه و همش صدای مخاط بینیش میاد
- شیر خوردن نوزاد و نفخ
سلام نوزاد من ده روزه است و نفخ داشت دکتر بردم شربت تجویز کرد برای نفخ الان کودک بیشتر از یک ساعت نمیخوابه و هر یک ساعت شیر میخواد
- سولینا
سلام دخترم ۴۵ روزشه خیلی بیقراره ازقطره آ د روی پستونکش میریزم اروم میشه از۲۵قطره بیشترمیشه آیاخطرناکه
- بالا بودن فسفر خون کودک
سلام پسر ۱۱ ماهه ای دارم که آزمایش خون داده و مقدار فسفر آن عدد ۷ گزارش شده است . آیا این عدد خطرناک است؟
- کم خونی
سلام پسرمن هفت ماه وسه روزشه وزنش ۸/۶۰۰ قدش ۷۰ هست دکتربهداشت گفتن رشدش خوب نیس احتمال داره کم خون باشخ یاتیروعییدداره گفتن قدش کوتاست میشه بگین بهترین قدووزن برای پسرمن چیه البته موقه تولد۳/۵۰۰ بود
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- نگرفتن سینه مادر
با سلام وقتی دخترم 8 ماهه بود بیماری تب مالت گرفتم و دکترم گفت تا دارو مصرف میکنی نوزاد را شیر نده پس از دو ماه الان بهبود یافتم ولی جهت شیر دادن دختر 11 ماهه من دیگر سینه من را به هیچ وجه حتی در خواب نیز نمی گیرد چه راهکاری پیشنهاد میکنید حتی سر سینه را شیرین کرده ام......
- سرلاک حریره بادام
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسرم۸ماهشه یکمی یبوست داره بعدفقط سرلاک برنج میخوره میخواستم بدونم حریره بادام یبوست میاره یانه؟
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
پسرم دوماه داره از دیشب تاحالا بی بینیش گرفته وسه چهاربار سرفه کرده تو خواب بدنفس میکشه چیکار باید بکنم
- رفلاکس نوزاد
نوزاد 6ماهه تازه غذای کمکی براش شروع کردم حریره بادام وفرنی بهش میدهم رفلاکس داره قطره پدی لاکت بهش میدم استفراغ میکنه از دماغش ودهنش واب دهانش زیاد باید چه کار کنم امپرازول 10بهش میدادم الان قطع کردم پدی لاکت میدم
- متخصص گوارش
بی زحمت دکتر متخصص گوارش معرفی میکنید دکتر
- یبوست نوزاد دوما ه ونیم
سلام خسته نباشید پسرم تو ۶ روز یبار دفع داشته دوبار هم خیلی کم که پوشک فقط یه ذره کثیف کرده میشه بپرسم چه کاری باید انجام بدم
- خوردن کاغذ روزنامه توسط نوزاد 6ماهه
سلام آقای دوکتور پسر 6 ماهه من یه توته از روزنامه رو خورده آیا برایش خطر دارد لطفا کمک کنید
- بی قراری و گریه هنگام بلع
سلام نوزاد یک ماه و ده روز که وزن گیریش خوبه هم شیر مادر میخوره هم شیرخشک جدیدا موقع بلع بی قراری میکنه و گریع اش میگیرع رفلاکس پنهانم داره امپرازول هم مصرف میکنه ناشتا یک سی سی، چیکار کنم واسه این بی قراری احساس میکنم همیشه گشنشه
- قطره آهن
سلام آقاي دكتر دختر من يكسالو نيم داره تو ١٢ ماهگي آزمايش دادم خيلي كم كمخوني داره طوري كه دكترش گفت اگه ١٥ قطره آهن ميدي از اين ب بعد ٣٠ قطرش كن حالا يوالم اينه كه با قطره چكون چند ميل بايد داد؟قطرش ليپوزفر هست

