Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کمبودوزن
سلام خسته نباشیدببخشیدپسرم یکسالشه وقتی بهش زینک میدم دیگ اصلاغذانمیخوره دهنشوقفل میکنه چیکارکنم ؟؟
- غذای کمکی
سلام.وقت بخیر.برای غذای کمکی پسر ۹ ماهه میتونم تخم مرغ کامل زرده و سفیده بهش بدم؟ممنوعیت ها چه چیزهایی هست
- لرزش
سلام آقای دکتر خدا خیر بهتون بده ...پسر ابجیم هشت ماهشه نوار مغزش تشنج نشون داده ازمایش متابولیک براش نوشتن این ازمایش چیه برا چی نوشته میشه و ایا تشنج برطرف میشه ؟؟؟
- تب
سلام وقت بخیر دختر ده ماهه ام یهویی تب کرد بدون داشتن هیچ گونه علائمی یک روزه تبش پایین نمیاد و بالای ۳۸٫۵هستش با شیاف استامینوفن ۱۲۵کنترلش میکنم علتش چی میتونه باشه و لازمه دکتر ببرمش
- پوشک
سلام دکترببخشیدمن پسرم۱۰ماهشه وهمیشه چون نتونستم مایبیبی روتهیه کنم واسه گرونیش همیشه کهنه باشورت دوگره ای استفاده کردم اشکال نداره پسرم مریضی نمیگیره ممنون
- قرمزی صورت
سلام من نوزادم دختره سی و هفت هفته ای به دنیا اومده بعد یکم زذدی داره نمیدونم چرا یکدفعگی خیلی صورتش قرمز میشه دونه ای چیزی نیس فقط یهویی قرمز میشه
- سلام، ایا شربت سالبوتامول با تئوفیلین فرق داره؟برای کودک شش ماهه مناسب هست یا نه؟
- قطره
سلام آقای دکتر ایا قطره پدی لاکت باعث یبوست میشود با تشکر
- واکسن پنجگانه
سلام آقای دکتر. وقتتون به خیر. نوزادم به پروتئین گاو و تخم مرغ آلرژی داره. واکسن دوماهگی رو میتونه بزنه براش مشکلی نداره؟
- گرفتگی بینی و سخت نفس کشیدن
وقت بخیر آقای دکتر دختر من ۱۰ماهشه موقع خواب بد نفس میکشه و اکثرا موقعی که پستونک در میاره از دهان نفس میکشه دلیلش چیه؟قطره بینی هم میزنم اما فایده نداره و جدیدا در داروخانه ای نمیشه پیدا کرد😐
- سرماخوردگی نوزاد پنج ماهه
سلام اقای دکترپسرم پنج ماهشه سرما خوردع سینش صدا میده ابریزش بینی داره شربت اموکسی سیلین میدم بهش اشکال ندارع اخه شربت دیفین و سرماخوردگی دادم تاثیری نکرد وزن بچمم 8800ضلرررنداره؟
- دل درد کودکان
سلام خسته نباشید من نوزاد سه ماه و پنج روزه دارم که سه شبه خوابش فقط به اندازه یک ربع شده و سریع از خواب بیدار میشه و چون به خواب شب عادت داره با چشم بسته نق میزنه همش سرش رو هی از چپ به راست میچرخونه جدیدا موقع شیر خوردن هم تایمش کم شده هم اینکه گاهی با گریه و پیچیدن به خودش شیر میخوره چیکار باید کنم ؟
- قرمزی صورت
چند روزی هست دختر۶ ماهم بیدلیل صورتش قرمز رنگ می شه و چند ساعتی هست دوباره نرمال بشه می ترسم مربوط به کبد و یا کلیه اش بشه
- کنده شدن ناخن
زیرناخنش انگار هوا وارد شده وامروز در حال کنده شدن هست
- مصرف شربت medicareبرای بچه ی ساله
سلام آقای دکترخسته نباشید دکتر دخترم براش شربت medicareوقرص فولیک اسیدتجویزکرده میخاستم بدونم شربت روهمزمان باشیردادن بدم مشکلی نداره؟ودوم اینکه آیا قرص براش عوارضی نداره ؟ممنون میشم پاسخ بدید.
- استفاده از شربت
ایا استفادهد از شربت سفکسیم برای نوزاد زیر دو ماه توصیه میشود یا خیر
- بی قراری
سلام من یک ماه خونه خودم تو مشهدبودم دخترم خیلی اروم بود و اکثرا خواب ولی سه روزه اومدم شهرستان یک دفعه ای جیغ میزنه و گریه میکنه شربت دل درد به موقع میدم یکی بهم گفت چون شیر خشکیه ابش عوض شده اینجوری شده درسته ؟؟ ممکنه بخاطر همین باشه
- قطره آهن
سلام آقای دکتر قطره آهن دخترم آیروویت هست و در دمای اتاق نگهداری میکنم و گاهی اوقات جایی میرم با خودم در کیفم میگذارم و به محض رسیدن در میارم و در دمای اتاق میذارم اما امشب دیدم رنگش سیاه شده علتش چیست؟؟همین سیاه شده اش را دادم به دخترم آیا مشکلی دارد؟؟خراب شده؟
- سلام یبوست نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر پسرم سه ماهشه اوایل شیر مادر زیاد نبودشیرخشک کمکی میخورد که الان دوهفته شیر خشک زیاد نمیخوره وچهارروز مدفوع نکرده لطفا ی راهنمایی بکنید ممنون
- سلام نوزاد
سه ماه هست دوهفته هست که اسهال شده هرچی شیرمادریاشیرخشک میخوره هم بالامیاره هم اسهال شده چیکارکنم

