Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شيرخشك
بإسلام دخترم ٥ماهشه هم رفلاكس داره هم الرژي شيرخشك اچ آ دكتر تجويزكرد بشدت خس خس سينه داشت و بي قرار بود،وناله ميكرد،ولي با مصرف شيرخشك اي آر حالش خوبه،فقط موقعي كه گرمش ميشه قرمزي هاي صورتش كه به علت پروتين نمايان شده بشدت ميخاره و قرمز ميشه.آيا مشكلي داره نوزادي كه حساسيت يه پروتين گاوي داره از شيرخشك إي آر مصرف كنه؟
- کش وقوص دادن نوزاد
سلام پسرم دوماه و11روز داره خیلی کش وقوص دازه توخواب وزنش هم خوبه شیرم مرتب میخوره فقط همین کش وقوص خواب ازش گرفته دارویی نداره
- رفلاکس
دخترمن نزدیک سه ماهشه به شدت استفراغ میکنه و داروی زانتاک و موتیلیوم و کولیف مصرف میکنه و بصورت مقطعی خوب میشه و بازهم شدت پیدامیکنه رژیم غذاییم لبنیات گوشت گاوو گوساله مرکبات خربزه انگور توت فرنگی رب گوجه هست ولی بازهم تاثیری نداره خس خس هم داره دیگه نمیدونم بایدچیکارکنم ک دخترم درمان شه
- بیدار نشدن برای شیر خوردن
سلام ، کودکم به تازگی سه ماهش تموم شده، تقریبا تا دو ماهگی شبها دوبار برای شیر بیدار میشد و اگر هم نمیشد خودم این کار را میکردم اما بعد از اون دیدم اصلا بیدار نمیشه یعنی گریه و بیداری نبود ولی شاید وول خوردن داشت من هم شبر نمیدادم و خودم بعد از 4،5 ساعت بعد نیمه شب بیدار میشم و شیر میدم ، بعد از اون صبح هم مدام وول میخوره و نق میزنه تا بیدار شه و در واقع برای دفع در حال زور زدنه ، در مورد شیر شب و کلا فواصل شیر دهی و تعدادش در طول روز راهنماییم کنید ، من هنوز رو برنامه و روال خاصی شیر نمیدم و گاهی سردرگمم در ضمن تا ماه پیش وزن گیریش خوب بوده این ماه هنوز چک نشده با تشکر
- کمبود وزن
باسلام. دخترم 8 ماه و 10روزه است و وزن فعلی 7کیلو و 600 گرم. وزن تولد 3کیلو و 80 گرم بود. برای کمبود وزنش چه کنم؟نگرانم. باتشکر
- غذا نخوردن
سلام آقای دکتر دخترم داخل هفت ماهه قاشق غذاش رو سمت دهنش میبرم دهنشو میبنده و روشو برمی گردونه اما لیوان آب رو میبرم میخواد با دستاش بگیره و با اشتها ازش استقبال میکنه اصلا غذاشو نمیخوره خیلی ناراحتم چیکار کنم؟
- پرو سوال رفلاکس
۴ ماهش دخترم از بس اب دهنش میره جلوی لباسش خیس هر ۵ دقیقه لباس عوض میکنم
- پنیرک
سلام و خسته نباشیداقای دکتر نوزادم 16 روزشه شیر خشک هرسه ساعت 60 سی سی میخوره و مابینش هم اکثرا شیر مادر میخوره الان یکی دوروزه بعضی وقتها در طول روز یه بار تا دوبار به اندازه خیلی کوچولو پنیرک میاره اشکال نداره؟البته خیلی کم و کوچیکه . شربت دل درد هم از امروز بهش دادم. درضمن تو خونه یه بلوز آستین بلند و باشلوارمیپوشونمش خوبه
- شیرخشک
سلام خسته نباشیداقای دکترمن نوزاد زود رس دارم که هفت ماهه بدنیا اومد والان ۵۶روزشه خودمم شیر ندارم ودارم شیرخشک بهش میدم اپتامیل پی دی اف ولی وزننمیگره بااین نوع خاستم ببینم غیرازاین چه نوع شیرخشکی خوبه
- آلرژی
سلام نوزاد دو ماهه دارم ک تازه دکتر بردمش رفلکس معده داره دکتر بهش پدی لاکت و قطره کولیکوید و قرص امپرازول ۲۰ داده از وقتی خورده روزی ۷ الی ۸ بار شکمش کار کرده و اینکه صورتش قرمز شده و خارش داره میخواستم بدون ایا حساسیت دارویی پیدا کرده ب کدوم دارو باید قطع بشع یا مهم نیست ادامه بدم داروش .ممنون میشم پاسخ ببدهید
- قطره اهن
سلام اقای دکتر من ۳روز پیش دخترمو اوردم پیشتون ۳ماهو ۱۱ روزشه که وزنش موقع تولد ۲۵۰۰ بود والان ۵۴۰۰ گفتین کمه وزنش ،شیرخشکم کمکی میدم ولی یادم رفت بهتون بگم که قطره اهن باید بدم یانه؟؟بعد واسه اینکه وزن بگیره باید چیکارکنم ممنون ازپاسخگویتون
- وزن نوزاد 4 ماهه
سلام آقای دکتر ان شاالله ک حالتون خوب باشه و سایتون مستدام💙 دختر 4 ماهه ای دارم ک با وزن 2900 دنیا اومده و قدش 47 بود الان وزنش 5800 هستش و قدش 62 آیا رشدش خوبه حس میکنم لاغره و شیر زیاد نمیخوره انگار،،، شیر خودمو میدم نیاز نیس ببرمش دکتر ببینش؟
- زور
با سلام پسرم 7ماه و14 روزه ای دارم ریفلاکس دارد وبه پروتیین گاوی حساسیت داشت الان دو هفته است به مقدار کم از لبنیات استفاده میکنم علائم جز زور زدن الکی و بدون درد دارد یعنی حساسیت دارد؟ سوال دوممم این است که شربت زادتین واسه خس خس و سرفه میخورد خوابش میگیرد آیا مشکلی هست؟ سوال سومم داروهایی رفلاکس تا کی باید ادامه داد ؟خس خس و سرفه رو دارد
- تیرویید
باسلام شما گفتین واسه زیاد خوابیدن نوزاد آزمایش تیرویید تکرار بشه نوزاد من چون نارس بدنیا اومده یه بار ۵ روزگی یه بار ۱۴ روزگی کف پا گرفته شده مشکلی نداشته ۹ روزگی ام آزمایش خون واسه تیرویید گرفته شده بازم نرمال بوده ایابازم لازمه تکرار بشه نوزاد من الان ۲ ماهه ست؟باتشکر
- زردی کودک
با سلام و وقت بخیر کودک من با وزن 3150 گرم و بصورت طبیعی متولد شد، در روز دوم تولد زردی کودک بسرعت بالا رفت و ما به بیمارستان مراجعه کردیم و پس از آزمایش متوجه شدیم که درجه زردی به 20.5 رسیده است ، پس از بستری و قرار گرفتن در زیر مهتابی در عرض دو روز زردی در محدوده نرمال قرار گرفت ، سوال بنده این است که از کجا تشخیص دهیم زردی به مغز آسیب نرسانده و بیلی روبین در مغز رسوب نکره است ؟؟(کودکمان دچار حساسیت فاویسم می باشد) سپاس...
- بی خوابی
سلام آقای دکتر دخترم خیلی کم میخوابه همش بغلم به محض که میزارمش بیدار می شه شیر میدم بازم نمیخوابه دوروزه نمیخوابه نه شب نه روز!!از کجا بفهم گرسنه ست درضمن بش شربت قلنجم میدم برا دل دردش
- رنگ پوست نوزاد یکساله
سلام الان حدود دوهفتس رنگ پای ران دخترم ک ۱۲ ماهه هست سیاه و رگه های قرمز رنگ داره خیلی نگرانم ،دکتر ی پماد داد اما اصلا اثر نداشت توروخدا بگید چیکار کنم
- موهای زاید
با سلام.دخترم ۴ ماهشه. پزشک برای رفع قرمزی پوست پماد دیپروکل تجویز کرد.میخواستم بدونم آیا استفاده از این پماد ممکنه باعث شود تا اطراف ناحیه تناسلی نوزاد مو رشد کند؟
- اسهال نوزاد
سلام اقای دکتر نوزاد 25 روزه ام امروز ازصبح بی تابی و گریه میکرد ساعت 1 بود که میخواستم پوشکش رو تعویض کنم مدفوعش کاملا بصورت اسهال بود همون یه بار هم تاالان بود . میخواستم بپرسم چیکار کنم؟ اینکه تب بچه معمولا چنددرجه است؟
- مطب؟
سلام و خسته نباشید آقای دکتر فردا مطب تشریف دارید انیسا رو بیارم یه چکاپ بشه یکم آبریزش داره و هراز گاهی سرفه اما انگار ریه اش خلط داره ،۱۹ واکسن یک سالگی داره بزنه؟

