Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جایگزین قرص بجای شربت
سلام پسرم جلو درد داره و تبم کرده ۵ سالشه چی بهش بدم تا خوب بشه قرص بجای شربت باشه چون شربت نمیخوره
- سلام اقای دکتر بچم دوماهشه برای عفونت گوش و تب اموکسی سیس
اموکسی سیلین نوشت دونیم سی سی باید همینقدر بهش بدم یا قطع کنم
- خواهرم گاز نوشابه رفته تو چشمش چشمش قرمز شده و سوزش داره
- یبوست
سلام وقت بخیر نوزاد چهار روزم یبوست داره و شیر خشک بیومیل میخوره چه شیر خشکی مصرف کنم؟
- مدت زمان مصرف شربت زینک سولفات
سلام وقتتون بخیر شربت زینک سولفات اگر به صورت دائمی مصرف بشه ایا عوارضی دارد ؟
- اسهال واستفراغ کودک ۱۶ماه
سلام..آقای دکتر پسرم ۱۶ماه داره..از دوشب پیش یه خورده تب کرد به همراه اسهال و استفراغ. استامینفون دادم تبش خوب شد ولی هنوز تهوع و اسهال داره..خیلی هم به اشتها شده چیکار باید بکنم.
- مقدار مصرف سفکسیم برای کودک ۵ساله با وزند۱۵کیلو
سلام ببخشید برای دخترم ۵سالشه وزنش ۱۵کیلو هر ۱۲ساعت چند سی سی سفکسیم۱۰۰ بدم؟
- قطره آهن
سلام آقای دکتر . پسری دارم هشت ماهه که از خوردن قطره ی آهن سر باز می زند و اگر هم بخورد بالا می آورد . نظر شما چیست ؟ با توجه به طعم بد قطره آهن فربولین و مکمل غذایی آمی ویتال ( ویتامین آ د ) لطفا قطره آهن و ویتامین جایگزین معرفی کنید. سپاس .
- اسهال
پسرم یکسال وچهل روزه هست یک هفته اسهال گرفته دکتر بهش پودر و orsونئو زینک داده.حالا پسرم اسهالش که خوب نشده وبشدت سوخته نمیدونم تو مدفوع عفونت داره یا اثرات دارو.ازمایش مدفوع دادم گفته مشکل خاصی نیست
- الرژی پوستی
سلام روزتون بخیر دختر من دوسالشه و پوستش تیکه تیکه قرمز میشه و خشک میشه بعدم از بس میخارونه زخم میشه پماد بتامتازون که میزنم زودی خوب میشه اما این سری داروخونه قبول نکرد بهم بده و هیدروکرتیزون داد اما اصلا خوب نشد به نظرتون چیکار کتم؟همون بتامتازون رو بزنم؟نظرتون درباره وازلین چیه؟ درضمن من حس میکنم گرمی خوردن بیشتر باعث میشه بدنش به این حالت بشه
- قطره باکتری ماید ۱۰ درصد
سلام میخواستم ببینم که بچه من زیر دوسال یعنی یک سال و هشت ماهش آیا این دارو برای خوبه یا نه الان سه روز بود که چشمهای بچه من چرکی شده بود دکتر این قطره داد و گفت که هر ۸ ساعت ۲ قطره
- سرماخوردگی کودک ۵ساله
سلام دخترم ۵سالش وقتی سرماخوردگی می گیره لوزهاش ورم می کنند و موقع خواب نمی تونن راحت نفس بکشن الان هم همین طوریه می خواستم ببینم چه آنتیبیوتیکی بهش بدم تا خوب بشه تب هم ندارن
- بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام وخسته نباشیدجناب دکتردخترم بیست وهشتوماهشه...الان دوسه هفتست که خیییلی بدخواب شدقبلاهاخیلی خوب میخوابیداماالان مثلاازصبح که بیدارشدتاااده شب نمیخوابه بعدکه یه دوساعت خوابیددوباره بیدارمیشه تاپنج شیش صبح ودوباره مثااتانه میخوابه...یعنی کلاتوبیست وچهارساعت پنج شیش ساعت هم نمیخوابه...آیااین نشون ازمشکلی میتونه باشه
- شربت سفکسیم ۱۰۰ برای دخترم چند سی سی و چند روز بدم؟
دخترم ۶ سالش تمام شده و وزنش ۱۸ کیلو میباشد شربت سفکسیم ۱۰۰ چند سی سی و چند روز باید مصرف کنه؟
- عفونت پاکتریایی
سلام وقتتون بخیر.خسته نباشید اقای دکتر عزیز.پسر من تو ازمایش خونش رنج pct 0.291 هست و یه مقدار جزئی باکتری تو ادرارش دیده شده پزشکش قبل اومدن نتیجه ازمایش بهش زاکسیم ۱۰۰ تجویز کردن ایا خطرناک نییت عفونته؟و باهمین دارو برطرف میشه؟
- تب کودک
سلام آقای دکتر پسرم یکسال و چهارماهه دکتربخاطر تب ازیترومایسین ۲۰۰ داد دادروزی یه قاشق کوچیک به محض اینکه میخوره فقط بالا میاره میتونم با آب مخلوطش کنم و بهش بدم بخوره؟؟؟
- استفراغ و رفلاکس
با عرض سلام،دخترم 4 سالشه آلرژی از نوزادی داره الان چند شب شبها تو خواب استفراغ میکنه قبلش سرما خوردگی داشت علتش چیست؟ دارویی که بشه جایگزین رانیتیدین باشه چیست؟ با تشکر
- تيروييد
دخترم ٤ سال و نيم داره وزن كمي داره ١٢.٥ كيلو و قد ١٠٠ از لحاظ شادايي خوبه ولي چند وقته كه ناخنهاش افتاده ممكنه مشكله تيروييد داشته باشه
- شربت
سلام آقای دکتر دخترم 5 سالشه ریزش مو داره آزمایش ازش گرفتیم cbc نرماله یعنی کم خون نیست رفتم داروخانه براش شامپو خوب بگیرم دکتر داروخانه گفت شربت کیدی کیر(kidicare)بهش بدیدو شامپو مو (jaksons)بهم داد میخواستم بپرسم آیا این شربت برا دخترم که کم اشتها و ولاغر هم هستش مناسبه وسوال بعدیم این بود که آیامصرف این جور شربتا؟؟؟؟ باعث ایجاد تیروئید در کودکان میشوند یا نه ؟؟ آقای دکتر ازتون ممنون که سوالاتمون رو جواب میدید انشالله همیشه سلامت باشید
- زردی نوزاد
سلام نوزاددختر۳۶ هفته به دنیااومده ۹دی زردی بعد۵سه روزنمایان شدبستری دوشب درزایشگاه زردی شد۸ ترخیص شددوباره بعددوسه روزبردیم دکترزردی شده بو۱۸ دستگاه به مدت ۴۸ ساعت اوردیم خونه زردی شد۱۰ دباره بعدیه هفته بردیم دکترشده بود۱۶ دکترگفت ۴۸ ساعت شیرخشک بددید دوباره بعد ۴ روزبردیم دکتر شده بود ۱۴ و۱۵ آزمایش تیروئد در۱۴ روزگی دکترنوشته بود جوابش خوب بود دکترگفت جای نگرانی نیست برید خونه اگه تادوماه خوب نشددوباره بیایید لطفا راهنمایی کنید

