Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آلرژی
سلام ایا خوردن باقلوا برای نوزادی که به پروتیین گاوی آلرژی داره ضرر داره
- در مورد سرماخوردگی نوزاد
من پسرم 44روزشه سرماخورده دکتر گفته شربت آموکسی سیلین 125یک پیمانه هر 8بهش بده خیلی زیاد نیس آیا
- ناپروکسین۲۵۰
سلام پسر ۱۰ ساله من امروز تب ۳۸ درجه داره و کمی سوزش چشم و گلودرد و سردرد داره بهش قرص سرماخوردگی بزرگسالان دادم میشه قرص ناپروکسین هم برای تبش بدم؟مشکلی که با قرص سرماخوردگی بزرگسالان نداره؟
- شیرخشک pdf
پسرم۳۶ هفته با وزن ۲۳۵۰ متولد شد یه بار برای کمبود برای کمبود کلسیم رفت ان ای سیو یه بار برای کمبود آهن رفت و ۴۵ سی سی خون گرفت میشه شیر خشک pdf بهش بدم؟؟ الان دو ماهشه قطره آهن از کی بدم و چند قطره؟
- سرما خوردگی نوزاد ۶ماهه
سلام دخترم ۵ماهشه تب کرد بردمش دکتر قطره پلارژین براش تجویز کرد حالا بعد از یک هفته که دارو رو استفاده کردیم دوباره افتاده رو سرف⁵5
- شیر خشک و آلرژی
سلام آقای دکتر خسته نباشید. دخترم ۳ ماه و نیمشه و به شیر من حساسیت داشت که قطع کردم و شیر خشک آپتامیل اچ آ میدم. الان حساسیتش بهتر شده و داخل مدفوعش خون نیست اما همچنان اگزما میزنه و رفلاکس داره و وزن گیریش خوب نیست. سوال من اینه که میتونم بهش بیومیل سوی بدم؟ با توجه به اینکه بیومیل سوی بر پایه سویا هست میخواستم بدونم وزن گیری خوبی داره؟ و اگر با وجود بیومیل سوی دقیقا همین وضعیت رو داشت،کدوم اینها در اولیوت هست و بهتره؟ اگه با بیومیل سوی فقط یه مقدار اگزما و رفلاکسش بهتر شد، آیا خوبه که بهش بیومیل سوی بدم؟
- خارش واژن
سلام اقاز دکتر دخترم سه و سال و نیم داره امشب گریه که هم سوزش واژن داره هم خارش چکار کنم براش ؟
- تب
سلام منپسرم۲سال نیمش هست دکار بردمش ازیترومایسنداد و استامینافن کلی وقتی تایم استامینافنش میرسه بدنش گرممیشه بی حال میشه استامینافنمیخوره ۱ ساعت بعدش خوب میشه ۳روز هست اینمدل هست چکار کنم
- خفگی پی هم در هنگام شیر دادن
نوزادی که تازه ۱۵ روز میشه متولد شده که در هنگام مکیدن شیر پی هم خفه میشه هنگامی این خفه گی پیش میاد که شیر در دهان نوزاد بیشتر میشه (وقتی شیر کمی بیشتر در دهن جمع میشه)
- شیرخشک
من دخترم ۸ماهس شیرخشک آپتامیل مصرف میکنه ایرانیش .آیااپتامیل خارجی باایرانی فرق داره یامیتونم همین ایرانی روباشیرپاستوریزه به نوزادم بدم چون وزنش کمهد۷ کیلیو
- رگه های سیاه یا تکه های سیاه در مدفوع نوزاد
من دخترم ۴ ماهه و ۲۴ روزه هستش وزنشم ۷ کیلو هستاز دو ماهگی شیر خشک آپتامیل معمولی میدادم چند روز پیش فهمیدم حساسیت داره دور مقعدش قرمز میشد بردم دکتر براش شیر خشک آپتامیل اچ آ شروع کرد الان سه روزه این شیر رو میدم دیروز و امروز توی مدفوع رگه های سیاه یا تکه های سیاه به صورت پراکنده دیدم چیکار کنم .به دکترش دسترسی ندارم
- زینک
سلام وقتتون بخیر شربت زینک برای نوزاد ۴ماهه روزی چقدر بدم ؟
- استفراغ نوزاد۱۲ماهه
دخترم ۱۲ماهشه درعرض نیم ساعت دوباربالا آورده مشکلش چیه چیکارکنم نگرانم
- سرماخوردگی نوزاد
- اسهال
سلام پسرم یک سال پنج ماهشه چند روزه اسهال داره توی اسهالشم عفونت داره چی بهش بدم بخوره
- ماکارونی
سلام اقای دکتر غذاهای مث ماکارونی ازچن ماهگی میشه ب نوزاد داد؟.ایا زدن پیاز به غذای کمکی نوزاد اشکالی ندارد؟.
- مقدار مصرف شیر خشک
سلام نوزاد ما سه ماهه با وزن 3/5 میباشد و نارس بوده مقدار شیر خشکش باید چند سی سی باشد قانونی وجود دارد یا باید انقدر بدهی تا سیر شود
- سرماخوردگی قبل از واکسن
سلام پسر من شش سال داره و پانزدهم اردیبهشت دوز اول واکسن کرونا رو زد و سی و یک اردیبهشت به مدت پنج روز به خاطر علایم سرماخوردگی انتی بیوتیک خورد و دوز دوم واکسنش پانزدهم خرداده من کی میتونم پسرم رو با توجه به این شرایط برای دوز دوم واکسن ببرم. ممنون میشم راهنمایی کنید
- مسمومییت کودک چهار ماهه با شمع
بچه من ۴ ماهشه یکم پارافین شمع خورده مشکلی پیش نمیاد ؟
- سلام کلاریسین موقعی که با اب مخلوط کردم شکرکی شد مشکلی نداره مصرف کنم
سلام شربت کلاریسین آنتی بیوتیک موقعی که با آب قاطی کردم شکرکی شد مشکلی نداره برای مصرفش

