Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع سفید
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم دو سال و سه ماه دارد. از بدو تولد پزشکش شما می باشید. اقای دکتر امروز پسرم مدفوع شل و به رنگ سفید تا کرم داشت. اقای دکتر دو روز پشت سر هم به پسرم کمی نون پیتزا و پنیر پیتزا دادم. منتظر بمونم تا ببیتم این رنگ مدفوع ادامه خواهد داشت یا باید اقدامی انجام بدهم؟ منتظر دستور جنابعالی هستم . یک دنیا سپاس و قدردانی
- آیا برای کودک ۵ ماهه که فاویسم دارد شربت پروفن پرتقالی منع مصرف دارد یا طعم شربت مهم نیست؟
- سوال ازمتخصص اطفال
سلام آقای دکترببخشیدپسرمن ۵ماه ونیمه بردم پیش متخصص اطفال براش آزمایش چکاب نوشت حالاتوجوابدهیش گفته تیروئیدش لب مرزه اقای دکتربه نظرشمابچه من تیروئید داره
- مدفوع نوزاد ۴ ماهه
سلام دخترم الان ۴ ماه و ۵ روزه هست دو هفته ای میشه که چهار روز مدفوع نمیکنه شیر مادر فقط میخوره کمی هم بی قراره هفته ی اول خودم شیاف گلیسرین گذاشتم و یک دفعه مدفوع زرد رنگ غليز خیلی هم زیاد کرد و بعد اون الان ۳ روزه باز هم مدفوع نکرده اشتهاشم خوبه به نظرتون معمولیه
- خس خس سینه
باسلام و وقت بخیر. پسرم 2سالشه حدود سه ماه است که خیلی خس خس میکنه به خصوص هنگام فعالیت. به چند دکتر متخصص اطفال مراجعه کردم متاسفانه هنوز خوب نشده. آخرین بار 10روز پیش بردمش پزشک متخصص بخور انجام داد و اسپری بهش داده میگه سینه اش عفونت داره یک هفته بعدش دومرتبه رفتم پیشش میگه داروها تاثیری نداشته دوباره یک هفته بعد بیارش. در صورت امکان اگه راهنمایی بفرمایید ممنون میشم. قبلاً از حسن و توجه شما کمال تشکر را دارم.
- سوال
سلام اقای دکتر خسته نباشید بنده قطره مولتی ویتامین اشتباهی بجای بیست پنج قطره سی قطره ب نوزادم میدادم حدود سه ماه اشتباه داد ایا عوارضی بدنبال داره جای نگرانی وجود داره؟.یه چن وقتی هم هس نوزادم یبوست گرفته ممکن از اون باشه؟؟
- تشخیص بیماری
با سلام و وقت بخیر آیا مشگل دار شدن کودک بر اثر کم کاری تیروئید، بستگی به درجه کم کاری دارد؟ یعنی هرچی کم کاری خفیفتر باشد تاخیر در شروع دارو عوارض کمتری ایجاد میکند؟
- غذا خوردن کودک
با سلام و احترام پسرم هفت ماهشه، تقریباً دو ماهه که غذا میخوره اما الآن سه روزه که اصلاً غذا نمیخوره و دهنش و سفت میبنده و حالت تهوع میگیره قبل از این خوب غذا میخورد
- سلام یه پسر دو و دختر شیش ساله دارم سرفه و آبریزش بینی دارن شربت سیتریزن چقدر وچند ساعت یبار بدم
- سلام آقای دکتر لطفا جوابم بدین من دختر ۲۳ماهه دارم ده رؤزقبل.ساعت سه صبح دمابدنش۳۷/۵بوداستامینوفن دادم بعدش دما کمتراز۳۷بودالان بعداز ده روز ساعت پنج صبح حس کردم تب داره دمابدنش۳۷/۵بود الان این نگران کننده هستش باید ببرم دکتر؟
- سیتریزن
سلام آقای دکتر امیدوارم که حال دلتون خوش باشه.دخنرم به خاطر حساسیت جای زادیتن سیتریزن میدم اول نه ماهه.چه مدت زمان بدم .اگه بهش ندم شبا خوب نمیخوابه .
- راه نرفتن
آقای دکترسلام دخترم 23ماهشه راه نمی ره چهاردست پاه ميره خیلی نگرانم
- واکسن ۴ماهکی
سلام من پسرم ۶ ماهشه وواکسن ۴ ماهگی هنوزنزدم اخه سینش خس خس میکنه دکتربر دم هنوزهم بهترنشده ضرری ک نداره کاملاخوب بشه بزنم
- گرفتگی پای واکسن دوماهگی نوزاد
سلام دکتر وقت بخیر ممنون وقت میزارید اونطرفی که پای دخترم واکسن دوماهگی زدم میخوام پاشو برا ورزش یبوست تکون بدم یمقدار سفت میکنه بعضی وقتام طاق باز خوابیده پاشو میده بالا بازی کنه داره دستو پامیزنه یهو اون پاش انگار حالت گرفتگی رگ ران یا پای خودمون چطوره یه لحظه مکث میکنه چشاش درش میکنه بعد کم کم وامیکنه نمیدونم چرااینقدر ترسیدم ب بنظرتون خوب میشه؟
- خلط دار بودن
سلام آقای دکتر ببخشید گلاب روتون اگه دفع کودک خمیری باشه یا یبوست باشه دیگه خلط نداره؟ یا نه باید شل باشه تا بفهمم.چون میخوام ببینم الرژی داره همچنان یا ن. ممنونم بازم ببخشید
- سلام خسته دخترم دوساله هستش
خیلی بی تابی مکنه کمکم سرفه میکنه احساس میکنم خیلی خلت داره
- علت سرفه نوزاد ۲۰ روزه چیست؟
سلام وقتتون بخیر نوزاد۲۰ روزه ای دارم که اوایل فقط عطسه داشت همراه با ترشحات بینی اما چند روزه که سرفه میکنه و تازگی سرفه هاش شدیدتر شده احتمال میدم از خواهرش سرماخوردگی گرفته به پزشک مراجعه کردم گفتن سرماخوردگی ویروسیه وشربت سالبوتامول هر۸ساعت ۱۵ قطره و قطره سدیم کلرید تجویز کردن آیا شربت سالبوتامول برای نوزاد ۲۰ روزه صرری نداره تجویز شما چیه؟ممنون از پاسخگویی شما
- فاصله
با سلام و عرض ادب میحواستم بدونم برای کودک سیزده ماهه بین قرص لووتیروکسین و قرص فروس سولفات(چون قطره اهن نمیخوره مجبورم قرص بدم)باسد چندساعت فاصله باشه تا مانع جذب همدیگه و مخصوصا لووتیروکسین نشه؟
- دوز مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵
سلام پسرم ۳ سالشه با وزن ۱۳ کیلوگرم. دکتر در سه نوبت گفته آموکسی سیلین بدم. هر مرتبه چند سی سی باید بدم؟ خیلی ممنونم اگه بفرمایید.🙏
- واکسن
سلام جناب اقای دکتر وقت شما بخیر. اقای دکتر امروز صبح دوازدهم ، واکسن چهارماهگی پسرم رو زدیم . پزشکش شما هستید. اقای دکتر قطره استامینوفنش را تا چند روز باید بدیم؟ و اینکه تا چند روز باید مدام چکش کنیم از نظر علاعم خطر و عوارض واکسن یک دنیا سپاس از شما و دعای خیر ما همیشه برای شما دکتر محترم و دلسوز

