Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دادن نبات داغ به نوزاد
سلاماقای دکتر نوزاد ۳ ماه و نیم دارم عیب نداره نبات داغ بهش بدم؟دل درد داره.
- اطفال
سلام دخترم ساله است یکم التهاب داره، دکتر براش سفکسیم100داد باید چند روز بهش بدم
- سرما خوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه سرما خورده فقط تب میکنه ایا دادن تخم مرغ دردوران سرما خوردگی باعث تب میشه
- سرفه خلط دار
سلام و عرض خسته نباشید
سوال من مربوط به پسره چهار سالم هست ، حدود یکماهی هست علاءم سرما خوردگی داره ، تا به حال سه بار ویزیت شده ، بار اول ، اموکسی سیلین 250 تجویز شد و کامل مصرف کردد ، و سرفه های خلط دارش از بین نرفت ، دفعه دوم اموکسی کلاب دادن و گفتم ویروس سینوزیت هست که روزه سوم تب کرد 3روز و با استا قطع شد ،و الان 8 روزه خورده و هنوز سرفه هایه خلط دارش داره ، الان دوباره دارویه جدیدی باید بهش بدم ؟چیکلر کنم سرفه 6اش بند بیاد؟ ممنونم از راهنماییتون - سلام دخترم چهارماهشه بخادر عدم لاکتوز ببلاک ال اف میخوره تا کی باید بهش بدم شش ماهگی شبرشو باید عوض کنم ببلاک دو بدم یا همینو ادامه بدم؟؟؟؟؟
- رفلاکس
سلام خسته نباشید
نوزادی ۵ ماهه دارم رفلاکس داره داروی امپرازول و شربت رانیتیدین هم تعصیری نداشتن همیشه بینیش بسته هست دیگه داره عادت میکنه با دهان نفس بکشه چیکار کنم قطره واب نمک تعصیر نداره صدای سینه اش هم بیشتر شده چی بهش بدم ؟؟ - بینی
سلام اقای دکتر دخترم دوسال دو ماهشه بینیش گرفته ترشح داره اب دهنشم همش قورت میده عطسه هم میکنه چیکار کنم چی بدم بهش؟؟؟
- قرص سفکسیم
سلام . قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک هفت و نیم ساله با وزن ۴۸ کیلو روزی چند عدد داده شود ؟ با تشکر
- نوزاد ۱۱ماهه که سینه خیز وچهار دست وپا نره مشکل داره
- شربت ستادین دی سی
با سلام
پسرم من گلو درد شدید داشت، بودیم دکتر که شربت ستادین دی سی را داد. تب پسرم قطع شده، آیا لازم است شربت را مصرف کند؟ لطفا راهنمایی کنید.
ممنون
- بیهوشی دندانپزشکی
باسلام اقای دکتر پسر سه سالو نه ماه که برای ترمیم دندان هاش دندانپزشک گفتن باید تحت بیهوشی باشه منتها یک پزشک اطفال گفتن که رو مغز تاثیر میزاره ایا این درسته ؟و اینکه پسر من نیاز به جراحی فتق هم داره که میترسم دوتا بیهوشی بهش اسیب بزنه و از یه طرف هم پسرم به احتمال زیاد بیش فعالی داره ایا رو بیش فعالیش تاثیر میزاره یا نه لطفا راهنمایی کنین
- دادن کشک
سلام خسته نباشی من یه پسر یک ساله دارم میتونم بهش کشک بدم
- آب
سلام وقت بخیر دخترم چهار ماهش تموم شده آیا میتونم آب بهش بدم ضرر نداره
- سلام خواهش میکنم جواب برین
پسر۷سالم پنحشنبه دکتز عمدمی بتامتازوت ال آ واسش تجویز کرد الان میگه انگار چشمام درد میکنه میتونه از عوارض دارو باشه؟ تا کی از بدن بچه دفع میشه؟ چرا تجویز میکنن وقتی تزریق کرد بعدش همه میگفتن برا بچه اصلا نمیزنن آقای دکتر ال آ با بتامتازون ساده چه فرقی داره؟ خیلی ممنونم
- پسرم گلو درد و ۲سال نیم دارد با وزن ۱۱/۵ کیلو چقدر باید سفکسیم بدم؟
- شیر
سلام.آقای دکتر پسرم ۴ماهه دیگه دوسالش میشه میخوام ازشیربگیرمش ولی انگاروابسته ترشده به سینه..هرجوریم میخوام هواسشوپرت کنم دادمیزنه میگه نه نه .راهکارمیدین بهم ممنون
- نوزاد
سلام اقای دکتر زانوی نوزاد نه ماهه ام بعضی موقع احساس میکنم صدای گز گز مانند میده مخصوصا بعد چن قدم برداشتن.علت چی میتونه باشه؟.مولتی ویتامین و شیرمادر میخوره
- دارو
با سلام اقای دکتر ایا شربتسرما خو کی برای نوزاد یازده ماهه ضرر دارد تا چند روز ضرری ندارد با تشکر
- خوردن دست
سلام اقای دکتر دخترم ۴ ماه و نیمه مدام دستاش میخوره با انگشتاش میجوئه دلیلش چیه؟
- مدفوع نمیکنه
سلام پسر من ۱۸ روزش است الان چهار روز مدفوع نکرده شکمش باد کرده درد هم میکنه همه اش گریه میکنه نمی خوابه شیر هم نمی حوره چه دارویی بهش بدم من داخل یه روستا زندگی میکنم امروز فردا هم تعطیل تا شنبه باید من چه دارویی بهش بدم بهتر بشه تا من یه جایی پسرم رو ببرم لطفآ زود جواب منو بدین

