Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر نخوردن کودک
با سلام پسرم 3 ماهشه فقط شیر خودم رو میخوره وزن گیریش تا الان خوب بوده ولی مدتیه که شیر با فشار وارد دهنش میشه نمیتونه قورت بده گریه میکنه و سرشو عقب میکشه میخوام بدونم به مرور زمان بهتر میشه و آیا تولید شیر با نیاز کودک هماهنگ میشه یا نه
- نوزاد دوماه و نيم، ك سرفه و عطسه مي كنه و همينطور دماغش گرفتگي خفيف و چيزي شبيه خلط داره مي تونه دارو مصرف كنه، اصلا مريض شده يا ن؟ چون عطسه و سرفه خوندم طبيعيه،
- فاطمه
سلام آقای دکتر پسرم بخاطر کم اشتهایی و وزن کمش دکتر بهش شربت زینک گلوکونات داد الان تموم شده میخواستم بدونم میتونم هر شربت زینکی بهش بدم یا همون گلوکونات بدم
- درد پای کودکان
سلام دخترم 3 سالشه و چند وقتی میگه شبها پاش درد میکنه و تب میکنه علت چیه
- دور سر
بإسلام دختري پنج ماهه دارم كه يك هفته ديگه وارد ٦ماهگي ميشود،وزن تولد٤٢٠٠وزن الان ٨٥٠٠ كه بهداشت بردم سه هفته وزنش تغييري نكرده فرني هم بهش ميدم رفيق.دور سر تولد٣٦ ديروز بهداشت گفت٤٢ و نيم است دوره سرش دخترمن موقع خواب بشدت سرش عرق ميكنه و هركسي هم كه سرشو ميبينه ميگه پشت سرش خيلي صافه آيا مشكلي هست؟ اضافه نكردن وزن و دور سرش موردي داره؟
- دورسر
سلام دخترم یکسالشه دورسر۴۵ نرماله بدو تولد ۳۵ بوده؟
- جیغ کشیدن در خواب
سلام دخترم 5ماهش بعضی وقتا تو خواب جیغ مکش گریه میکن چند وقت پیش بردم دکتر گوشش یکم قرمزی داشت قطره بتامتازون داد الانم ب گوشاشو دست میزنم اروم میش میش همون قطره بتامتازون بریزم تو گوشش.ممنون
- دست و پا زدن
سلام من یک دختر دارم که 3 ماهه تمام شده چند وقتی هست نصف شب در خواب خیلی ورجه ورجه می کنه دست به موهاش و چشماش می کشه می خواستم بدانم طبیعی ؟
- سفیکسیم
میزان مصر ف سفیکسیم برای کودک ۷ساله با وزن ۲۹ کیلو گرم
- در باره سرما خوردگی
سلام خسته نباشید. ببخشید من دخترم یک سال و نیمشه گفتن یه وبروس سرما خوردگی اومده دخترم الان فک کنم از اون ویروسه گرفته میتونید کمکم کنید؟
- واکسن
با عرض سلام پسرم ۲۷ ماهشه واکسن ۱۸ ماهگیشو نزده الان آبله مرغان گرفته میشه بعد از خوب شدنش واکسن بزنه ؟
- مصرف دارو در شیردهی
سلام آقای دکتر میتونم از مولتی ویتامین التا فارما در دوران شیر دهی دخترم که یازده ماهشه و مینور هستش استفاده کنم؟
- شیر
فرزند یک ساله دارم که در آزمایش داده کم خونی داشته آیا میتوانم به او کم کم شیر پاستوریز؟
- حساسیت به دارو
با سلام نوزادی دارم به محض سرما خوردن حالت تنگی نفس به او دست میدهد نه به صورت شدید ولی میتوان تغیر در نفس کشیدن را احساس کرد و وقتی او را برای معاینه پیش دکتر میرم میگوید حساسیت است و نیازی به انتی بیوتیک ندارد میخواستم مرا راهنمایی نمایید و بهترین شربت حساسیت را به من معرفی نمایید چون خود دکتر گفت که نوزاد من حساسیت دارد وگایافنزین هم با شربت حساسیت به او بدهم لطف کنید یک شربت حساسیت خوب که برای نوزاد نه ماهه با مقدار مصرفش را برایم بگوییدممنون
- پاسخ به سبز شدن رنگ مدفوع کودک
سلام نوزاددونیم ماهه دارم دوروزیکبارشکمش کار میکنه سبزبینیشم آب میادوبندشده گریه زیادنمیکنه میخوام مشکلشوبدونم و چی بهش بدن خوب بشه شیرخشک کمکی بهش میدم
- يبوست
سلام ، اقاي دكتر نوزادم ٢٠ روزشه براي يبوست بچه ميزان اب قند بايد چه ميزان باشد
- تب کودک
سلام برای تب کودک دو سال و نیمه امپول اپوتل میتونیم بزنیم چون با شربت و شیاف پایین نمیاد دکتر دگزا نوشته ولی از عوارض ان میترسم
- رفلاکس
پسرم دوماهونیمشه رفلاکس داره دکترش ببلاک ای ار داره بارانیتیدین ازروزی ک این شیرخشک خورددیگه سینمونمیگیره بایدچیکنم
- اسهال نوزاد
- دامتیکون
سلام خسته نباشید ، پسرم ۲۴ روزشه و از ۱۶ روزگی دکتر برای دلدردش قطزه دامتیکون و تجویر کرد با پدی لاکت ، میگن نده دامتیکون یبوست میاره و بشدت خطرناکه درسته؟؟

