Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی نوزادسه ماهه
سلام.خسته نباشی پسرم سه ماهه اش هسته سرفه خشک میکنه ودماغ هاش یه کمی میگیره میشه یه دارو بگید بهش بدم که زودتر خوب بشه که نبرمش دکتر
- اسهال نوزاد ۸ ماهه
سلام پسرم ۸ ماهشه، چهار روزه به اسهال مبتلاست، روز اول به پزشک مراجعه کردم و مرتب داروهاشو به اضافه او آر اس میدم ولی غذا نمیخوره و به شدت بی حال و خواب آلوده، همش میخوابه و آب زیاد میخوره، میتونین راهنماییم کنین نیاز هست مجدد به پزشک مراجعه کنم. البته یه روزه از شدت اسهال کاسته شده قبلا هر ۲۴ ساعت ۲۰ بار بیرون روی داشت الان ۶ بار میره و کاملا آبکی.
- شیرخشک
سلام دکتر.دختر من ۳ ماهو ۱۱ روزشه وزنش نرماله بهش شیرخشک بیومیل پلاس۱ میدم ولی وقتی امروز بردمش متخصص اطفال گفت بیومیل پلاس برای بچه هاییه که وزن گیریشون خوب نیس این شیر ممکنه به کلیه هاش اسیب بزنه بهش بیومیل ۱ بده ایا این حرفشون درسته؟
- یبوست نوزاددوماهه
سلام خسته نباشیدپسرم دوماهشه شیرمادرمیخوره وروزی دوبارفقط هربارشصت تاشیرخشک میخوره نان اچ آ یک قبلاهاآپتامیل اچ آیک میخوردخوب بودولی الان پیدانمیشه ویبوست گرفته الان وفقط باتحریک مقعدی که وازلین وگوش پاک کن وداخل مقعدش میزارم مدفوع میریزه موقع دفع خیلی گریه میکنه وزورمیزنه ومدفوعش هم خمیری هست...آیاداخل شیرخشکش قندبندازم فایده داره؟؟میتونم بهش آب بدم ضرری نداره؟؟،دکترش گفت شیرش جزاچ آچون آلرژی داره چیزدیگه ای نمیتونه بخوره..
- وجود دانه های ریز روی بدن
سلام جناب دکتر.پسرم ۹ ماه داره و در حال دراوردن دندان هست.و چند روز قبل تب کرد و بردمیش یه دکتر عمومی دکتر چند تا دارو داد که اسمش زینگ و استامینیفن و آزیتروسین .که بعد مصرف سه روز تب بچه از بین رفت اما کل بدنش جوشهای ریزی زده همانند کهیر روی شکمش .لطفا راهنمایی کنید .یا اگر نیاز به معاینه داره فردا یعنی شنبه بیاریمش خدمتتون
- کمبود رشد کودکان
سلام آقای دکتر دخترم وزن تولد۳۲۰۰در ۲ماهگی ۴۷۰۰شد ودر۴ماهگی ۶کیلو الان در ۶ماهگی ۶۷۰۰شد چکار کنم که وزن گیریش خوب بشه البته شیر خودمو میدم غذای کمکی هم خیلی کم میخوره
- تب نوزاد
سلام برای اندازه گیری دمای بدن نوزاد کدوم دماسنج و چه روشی بهتره؟ و چه دمایی تب حساب میشه تو نوزاد دو ماهه
- تکان دادن دست
سلام وقت بخیر نوازد یک ماهه دست هاش رو بالا میبره و تکون میده از خواب بیدار میشه علتش چی میتونه باشه
- فاویسم
سلام دکتر گوجه سبز و اسفند هم برای فاویسم ضرر داره؟
- تلوزیون دیدن
درمورد تلوطیون دیون نوزاد 6ماهه سوال کردم شما فرمودید کوتاه مدت مشگل نداره.منظور از کوتاه مدت یعنی روزی چندساعت؟ سوال بعدی اینکه کلا چرا بده این کارمنجر به چه مشکلاتی میشه؟؟
- سرما خوردگی نوزاد ۵ ماهه
با سلام دخترم پنج ماهه هست بینیش گرفته و اچشم هایش را میخارونه واب از چشماش میاد چه شربتی بدم بهتره
- سرفه نوزاد سه ماهه
پسرم سه ماهه است و سرفه میکند و کمی آبریزش بینی دارد. چکار کنم
- فاویسم
پماد کالاندولا برای نوزاد یک ماه فاویسم ضرر داره ؟آیا میشه استفاده کرد ؟؟
- شیرخوار
سلام دکتر بچه من سه ماهشه به لاکتوز حساسیت داره که دوروزه شروع کردم بهش ببلاک ال اف میدم میخوام ببینم وزن میگیره با این شیر یا نه چون خیلی ریزه میزس یبوستو نفخشم برطرف میشه یا نه چون قبلش با شیرخشکای دیگه که میخورد نفخ داشت
- مولتی ویتامین
سلام. آیا قطره مولتی ویتامین و زینک باعث بی خوابی در نوزادان میشه؟
- پیروسوال قبلی پدی لاکت
ممنون اقای دکتر بابت پاسهخگویی تون در مورد پودر کیدی لاکت. شما فرمودین قطره پدی لاکت بدم. خواستم بدونماگه پودر پدی لاکت برای نوزاد سیزده ماهه بخوام بدم یه ساشه رو یه جا میتونم بدم؟
- گوجه فرنگی
با سلام اقای دکتر میشه لطف بفرمایید وعوارض گوجه فرنگی رو دکر کنید واز چند ماهگی میشود به نوزاد گوجه داد
- کج گذاشتن پا
سلام آقای دکتر. پسر ده ماهه دارم. دستشو بگیریم تا تا میکنه. مبل و اشیا رو میگیره بلند میشه. موقع راه رفتن پای راستش رو یکم رو به بیرون میذاره. چون هنوز خوب راه رفتن رو یاد نگرفته اونطوره یا مشکل داره؟ باید ببرم ارتوپد؟ نگرانم
- خلط
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دو بچه دارم یکی هفت ماهه و نیمه و دیگری هفت ساله هر دو از دیروز حالت خلط رو سینه اشان باشد دارند به حدی که کوچکی حتی نمی تواند شیر بخورد و مرتب بینی اشان را با قطره سدیم کلراید تمیز میکنم اما بازم هم بینی و گلو خلط دار است دقیقا باید چکار کنم آیا به دستگاه بخور نیاز دارم؟ سرد یا گرم؟
- سلام میشه به جای پپتی ۲ پپتی جونیور داد

