Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دخترم ۵ماهه است دستگاه تناسلی موی زاید درآورده میخواستم بدونم طبیعی یا باید به دکترمراجعه کنم؟
- درد سينه چپ و ورم
دختر خواهرم ٦سالشه درد سينه سمت چپ داره و كمي هم متورم شده
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام یک هفته است از واکسن ۱۸ ماهگی پرسم میگذره تب نداره میتونم الان ک تب داره ببرم واکسنش را بزنم یا تبش پایین ک امد بزنم
- عفونت ادراری کودک شش ساله
سلام خسته نباشید،پسرم شش سالشه ،موقع دستشویی رفتن نمیتونه ادرار کامل بکنه و درد شدید داره که از شدت درد جیغ می کشه ،دیشب بردم دکتر و بعد آزمایش گرفتن معلوم شد عفونت ادرار خیلی شدید گرفته دکتر براش سفیکسیم 400 یکبار در روز تجویز کرده و قرص مترونیدازول 250 هر هشت ساعت ،قرص رو میخوره اما کپسول سفیکسیم رو نمیتونه بخوره میتونم کپسول هر 12ساعت نصفشو بدم؟
- ندادن قره اهن
سلام دختر من 3ماه دیگ دوساله میشه .من تا یک سالگیش هرچندوقت قطره اهن میدادم بهش ولی بد یک سالگی دیگ ندادم چون میگن واس ذهن بچه تاثیر داره وقتی ک مدرسه بره الان چ چیزی بهش بدم ک جبران بشه و دندوناشو سیاه نکن و ویتامین هم داشته باش ممنونم اگ راهنماییم کنین
- کرونا
سلام دخترم پنج ماهشه از باباش کرونا گرفته دکتر هم بردمش گفت اگه تنفسش تند شد یا شیر نخورد بیارش بیمارستان ولی من میترسم تب زیاد میکنه مرتب بهش شیاف یاتب بر میدم خیلی بی قراره چیکار کنم نکنه تشنج کنه یا متوجه نشم اتفاقی بیفته ممنون میشم راهنماییم کنین.
- دفع
درود پسرم نزدیک ۱۸ ماهش هست روزی دو بار دفع داره ولی الان چند روزی هست ۴ بار دفع داره یه کم آبکی هست چیکار کنم ؟ ممنون
- سرلاک
باسلام پسر من ۱۱ماهش امروز تموم میشه میره داخل دوازده ماه خواستم بدونم که چه نوع سرلاکی براش بگیرم چون و زنش کم ممنون از شما
- ک۶ک۶ع
سلام دخترم ۱۱ کیلوعه چقد شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم چند ساعتی؟
- وزن
سلام پسره من ۲ سال و ۲ ماه داره الان ۳ ماهه روی وزن ۱۱:۵ استوپ کرده غذاش هم معمولیه کم و بیش می خوره وزنه تولدشم ۲۸۰۰ بوده میشه راهنمایی کنید برای وزن گیری چیکار کنم همه نوع آزمایشی هو داده مشکلی نداره
- زردی کف پا
کف پای پسر ۶ ساله ام زرده البته هیچ علائم و مشکلی نداره حدود ماه پیش هم شما ویزیتش کردین ومشکلی نداشت ولی این زردی نگرانم کرده. ویتامین دی و قطره آهن هم استفاده میکنیم
- قرص
سلام دخترم ۳ سالشه میخاستم بدونم میتونه قرص جوشان بخوره
- کارنکردن شکم
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم ۸ماهشه ۳روز شکمش کارنکرد بعضی وقتاحس میکنم ی زور ریزی میزنه ولی بعدش خبری نیس تاچند روز شکمش کارنکنه طبیعی؟
- دخترم اسهال چه دارویی بهش بدم
- تب ۳۹ درجه
دختر من سه روزه شبها تب بالا یعنی ۳۹ داره. با استامینوفن میاد ۳۸ نهایتا. دکتر بردم استامینوفن و برم هگزین داد.سرفه هم داره. چکار کنم؟ امروز ظهرم ۳۹ شد. علت چیه و چکار کنم
- رفلاكس معده
با سلام دختر من ٢ماهش هست بعد از شير براي زدن بادگلو به خصوص زماني كه خوابه مثل شبها نميتونه بادگلو بزنه و هي به خودش ميپيچه و گاهي گريش ميگيره اين نرماله؟ براي رفلاكسشه؟تو خواب مدام به خودش براي رفلاكس ميپيچيد و صدا در ميورد ، الان كمتر شده ولي الان وقتي بادگلو داره همچنان اونطوريه. خيلي جديدا اب دهن و حالت كف داره و همش داره ترش ميكنه يا عق ميزنه و سرفه ميكنه . خيلي كم بالا مياره شايد ٢روز يكبار حالت پنيري بيشتر مواقعموقع شير خوردن دايما سرش رو رو به عقب مي بره و ناآرومه.آيا مي تونم از قطره زانتك و يا داروهاي مشابه اين استفاده كنم
- سلام نوجوان 14 ساله مبتلابه فاویسم میتونه قرص اندامین بخوره
- نفس بند امدن ی دفعه
رفلکس معده درمانش چیست ایا خطرناکه چون باعث میشه نفسش گرفته بشه واسه چند دقیقه نوزاد یک ماهه است یک دفعه نفس خود ب خود بند میاد و از دهانش انگار تف یا کف بیرون میاد علتش چیست
- واکسن آنفولانزا
با سلام لطفا کودک ۶ ساله نیاز به واکسن آنفولانزا دارد؟
- سرما خوردگی وسرفه نوزاد 20روزه

