Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر . پسر 2 ساله دارم از شنبه سرماخورده بود ازیترومایسین. شربت سرفه سیموسپان . سیتریزین و اسپری بینی استفاده کرده . الان چندروزه گذشته بینیش پر میشه و اینکه خلط داره و وقتی میخوابه سرفه خلطی داره میخوام بدونم داروی خاصی باید استفاده کنم یاخیر؟
- اسهال کودک
سلام پسرم یک سالشه سه روزه اسهال زرد رنگ وآبکی وبدبو داره آروغ بدبو هم داره کم اشتها هم هست میشه کمک کنید چکار کنم
- شربت تقویتی
سلام آقای دکتر وقت بخیر ،پسرم سه سالشه به دستور شما شربت ایمونس و آسماویت قبلا استفاده کرده ،شربت ایمونس تموم شد مجدد براش بگیرم یا شربت دیگه ای تجویز میفرمایید دستورشم بفرمایید،متشکرم
- حرف زدن کودک
سلام پسرم یکسال و هشت ماهش ولی کلمه های خیلی کمی میگه .ولی باهوشه همه چیز متوجه میشه .ما با کسی ارتباط نداریم و باهاش کم صحبت میکنیم ایا این مسایل تاثیر داره یا باید نگران باشم
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر پسرم ۲ سالشه گرفتگی بینی وعطسه میکنه ایا میتوانم قرص ایروکاست بهش بدم قبلا این قرص را به خاطره خس خس سینه خورده بود براش مشکلی پیش نمیاد
- سرماخوردگی اطفال
سلام دخترم 18ماهشه از خیلی مدت پیش هست که سرما خورده بود وسرفه میکرد پیش چند تا دکتر بردم داروهای مختلفی داد یه مدت خوب میشد ولی هنوزم که هنوزه سرفه هاش مونده بعضی اوقات زیاد بعضی اوقات کم...بهش دارو ازعطاری گرفتم میدم از داروخانه شربت خارجی سرفه گرفتم میدم الان شبا بعداز خوردن شیر سرفه میکنه دیگه نمیدونم چیکارکنم چند مدت دیگه نوبت واکسنش هستش اگه همینطوری باشه واکسن نمیزنن...راهنماییم کنید لطفاً...
- گرمی پیشانی
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید دکتر جان پسرم دو سالشه گاهی اوقات دست میذارم رو پیشانیش نسبت به جاهای دیگه بدنش گرمه از اول اینجوری بود گاهی دست میذاره رو چشمانش البته موقع نوزاد ی چند بار سرش خورد به استخوان شانه ام همش میترسم صدمه ندیده باشه خون لخته نشده باشه شده یه استرس واسم راهنمایی کنید ممنون از لطفتون
- غذا
سلام.پسرم یک سال و پنج ماهشه.غذاهای برنجی رودوست نداره زیاد.اگه همین برنج رو نوسوپ وشیر برنج وپوره ها استفاده کنم ویتامینش کامل؟دیگه نیاز نیست جدابدم؟
- علت خورده قطره استامینوفن
سلام ببخشید دخترم قطره استامینوفن کامل خورده لطفا راهنمایی کنید ممنون
- غذا خوردن کودک
با سلام و احترام پسرم هفت ماهشه، تقریباً دو ماهه که غذا میخوره اما الآن سه روزه که اصلاً غذا نمیخوره و دهنش و سفت میبنده و حالت تهوع میگیره قبل از این خوب غذا میخورد
- وزن نگرفتن نوزاد
سلام .ببخشید دختر من 5ماهه است با وزن 5/500 وزن تولد سه کیلو.داروی پنتوپرازول.زینک.فروس سولفات هم مصرف کرد .آزمایشات کشت ادرار هم مشکلی نداشت .شیر خشک نان مصرف میکنه لطفا راهنمایی کنید
- شربت سرماخوردگی
سلام وقت بخیر . میخواستم بپرسم وقتی بچه ۵ ساله سرمامیخوره بجای شربت پلارژین اگر نبود چه شربت سرماخوردگی بدیم ؟ کوریزان خوبه یانه
- قرمزی گردن
سلام وقت شما بخیر پسر من یک و نیم سالش گردنش رو میخارونه و قرمز ممنون میشم راهنمایی کنید چه پمادی بزنم
- شربت زیترومکس
سلام و خسته نباشید دختر من ۲۰ کیلو هستش سرما خورده و دیشب خدمتتون رسیدم قرار شد شربت زیترومکس ۳۰۰ بهش بدم اما دوز دارو یادم رفته میشه دستور مصرف رو دوباره بفرمائید
- قرمزی مقعد
سلام و وقت بخیر کودک بنده سه سالش هست تقریبا دو ماهه که مهدکودک میره و جدیدا در ناحیه مقعدش قرمزی شدید دیده میشه و زمان اجابت مزاج میترسه و میگه درد میاد در حالیکه مدفوعش کاملا طبیعیه ولی چند وقتیه که تا پنج روز طول میکشه که دفع انجام بده ولی قبلا حداکثر سه روز بود حالا نمیدونم محیط مهد کودک باعث این مشول شده و یا چیز دیگه ای ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- اسهال
شلام اقای دکتر پسرم ۲۳ماهس شکمش اسهال شده چی بهش بدم بند بیاد ؟؟؟؟
- مسواک
سلام خسته نباشید ببخشید میشه به دندون کودک یک ساله مسواک بزنم البته با اب
- دارویی
سلام آقای دکتر من دخترم ۶ سالشه و چند روزه مریض شده دکتر بهش قرص فارینات ۵۰۰ داده که هر ۱۲ ساعت نصفشو میدم امروز بعد از ۲ روز دل پیچه وسر درد شدید گرفته و بعد از نیم ساعت خوب شد البته من بعد از نیم ساعتی که قرص دادم بهش آب ولرم با چند قطره آبلیمو ریختم داخل آب بهش دادم مال اون نمیتونه باشه یا اینکه به قرص حساسیت داره و باید قطعش کنم؟
- شیر مادر
سلام دکترجان خداقوت پسرم ۱۱روز هست شیرمادر نخورده الان خیلی بی قراره اشکالی نداره شب موقع خواب بهش بدم؟؟یا ضرر دارد بعد این مدت؟
- خون دماغ شدن
سلام خسته نباشید،ببخشید اقای دکتر پسرم هشت سالش چند باره از یه سمت دماغش خون میاد خواستم دلیلش رو بدونم ،باید چیکار کنم

