Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سیاهی مقعد کودک ۴ساله
- شربت آزیترومایسین
سلام. آقای دکتر پسرمن چندروزه سرماخورده بدن درد وتب داشت و بی اشتها خودمون دارو گرفتیم براش شربت آزیترومایسین ۲۰۰ از اونایی کا آماده شده است پودرنیست گرفتیم نمیدونم باید چقدر بدم بهش هفت ساله است و ۲۰ کیلو وزن داره
- خسته نباشید بچم مریضه گلو درد داره چی شربتی بهش بدیم و سرفه داره
سلام خوبی بچم مریضه گلو درد داره چی شربتی بهش بدیم و سرفه هم داره و سرما خورده
- سرفه
سلام.دخترم ۲۳ماهشه چن روز پیش سرماخورد و آبریزش بینی کمی داشت یک روز شربت کاریزان دادم قطع شد.حالا بعد ۴روز ک هیچ مشکلی نداشت سرفه خشک داره.کتوتیفن ۱۲ساعتی بهش دادم خوبه یا بهش ندم ببرمش دکتر؟ میترسم.تو خواب خیلی سرفه میکنه
- غذا نخوردن کودک ۳ساله
سلام وقت شما بخیر آقای دکتر، دخترک من ۳ ساله است و غذا نمیخوره هر غذای رو میبینه حالش بهم میخوره و میگه بو میده، فقط شیر خشک بایومیل و نودل و گاهی هم اندکی برنج و خیلی خیلی کم میوه، چپس هم فقط آماده های بازار و اگر به خانه درست کنم اصلا به بشقاب نگاه نمیکنه؛ یبوست هم داره معمولا یبوست داره وزنش خوبه اما خیلی نگران این حالت هستم، امیدوارم منو راهنمایی کنید ممنون از لطف شما.
- استفراغ
سلام آقای دکتر بچه ۵ ساله دارم از اواسط شب دوبار حالش بهم خورد و میگه معده و دلش درد میکنه چه دارویی بدم؟ بعد چندروز عد بهبود باید ببرم دکتر؟
- نوع واکسن
سلام وقت بخیر برای لچه ۴ ساله تزریق واکسن هلندی یا فراتسوی ۴طرفیتی فرقی میکنه یاخیر؟
- سلام،خسته نباشید ،بنده اولین واکسن فرزندم را تقریبا دوهفته دیر زدم و دکتری پیشنهاد کرد چون دو هفته دیر تزریق شده نوبت های بعدی واکسن را دیرتر بزنم، الان واکسن یکسالگی اش را دوباره دیر ببرم مشکلی نیست
- ابریزش
سلام دخترم ۳ سالشه عطسه و ابریزش داره نمیدونم بخاطره حساسیته و تغییر ابوهواس یا سرما خوردگی چی بدم ک ابریرشو عطسه هاش اگه از جفتش هست خوب بشه
- دندان
سلام دخترم ۱سالشه دندان نیش دراورره ولی کنار لثش ورم کرده مثل گوشت اضافه اورره باشه اینجوره دلیلش چیه دخترم خیلی بی قراره و گریه میکنه چیکار کنم ممنون میشم کمک کنید
- خوردن دستمال کاغذی و مداد دختر ۷ ساله
سلام خسته نباشید امروز از مدرسه دخترم زنگ زدن گفتن دوستاش میگن دستمال کاغذی و مداد میخوره ازش پرسیدن چرا گفته دوست دارم معلمش گفته باید ببرمش دکتر پدر میگه نمیخواد😥خیلی نگران شدم چیکار باید کنم لطفا راهنماییم کنین
- سلام آقای دکتر پسر چهار ماهه دارم از اول تولد گوشاش تستش رد شد بعد گقتن عفونت داره شربت سفکسیم ۱۰۰ دادن سه هفته استفاده کردم دوباره رفتم جواب نگرفتن میگن هم چنان گوشش جرم داره من چیکار کنم
- خواب
سلام اقای دکتر دخترم یکسال س ماهشه اصلا شبا خوب نمیخابه همش گریه میکنه وغلت میزنه بعد ک چشماشو باز میکنه بیدار میشه خوبه کلا از ۴۰ روزگیش دیگ شبا خوب نمیخابه بعدش باد شکمم هم خیلی میده بیرون
- دکتر روانشناس
درود، آقای دکتر لطف میکنید یه دکتر روانشناس کودکان معرفی کنید؟ ممنون
- مصرف قرص کلیدینیوم سی
آیا کودک۹ ساله می تواند قرص کلیدینیوم سی مصرف کند؟
- تاخیر در واکسن 18 ماهگی
سلام وقت بخیر نوزاد 18 ماهه دارم 10 روز واکسن 18 ماهگی عقب افتاده چون سرما خوردگی داره هنوزم خوب نشده نمیدونم مشکلی نداره بازم واکسنشو عقب بندازم تا خوب بشه یا باید هرچه زودتر واکسنشو بزنم؟؟لطفا راهنمایی کنید ممنون.
- جوشهای چرکی
سلام دخترمپنج ساله هست واطراف ناحیه تناسلی وروی رانش جوشهای چرکی خارش دار زده تب گلودرد هم داره اطراف واژن خیلی ملتهب شده باید چه کارش کنم
- سرفه
سلام اقای دکتر. پسرم ۴ سالشه یه مدتیه در طول روز یه بار سرفش میگیره به مدت یک رب که چون ریفلاکس معده هم داشته اول تا حالا استفراغ هم میکنه.علتش چی میتونه باشه؟ یه مدت با مشورت پزشک داروی حساسیت بهش میدادم بهتر بود ولی قطع کنم داروش دوباره سرفش شروع میشه.به نظر شما مشکلش از ریفلاکس معدشه یا از حساسیت؟؟
- گرفتن صدای دختر ۱۰ ماهه
سلام. دخترم ۱۰ ماهشه. صداش گرفته. بهش شیر موز دادم. با شیر گاو . نمیدونم به خاطر اینه یا نه. صداش گرفته. شربت زادیتین خوبه؟
- شربت سفیکسیم
این شربت برای اسهال بچع یا استفراغ خوبه؟

