Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پیش فعالی
باسلام خدمت شما.درمورد کودک پیش فعال خواستم بپرسم به کدام دکتر مربوط میباشد ممنون
- نوه ی من یک سالشه هسته ی خرما بلعید نگرانم چی میشه
- طریقه مصرف آزیترومایسن ایرانی برای نوزاد هشت ماهه
باسلام نوزاد من هشت ماهه هست، قبلاً آزیترومایسن خارجی مصرف کرده بودم برای نوزاد پنج ماهه یک و نیم سی سی، الان خارجی پیدا نمیشه نمیدونم ایرانی چقدر باید بهش بدم،وزن دقیقش رو هم نمیدونم، بع دلیل تعطیلات عید دکترش نیس
- دختر ۷ سالم چرک گلو و بینی سبز با سرفه داره ،ایا نیاز به انتی بیوک هست ) دکتر قرص سفکسیم داد
- ازمایش خون
با سلام ازمایش خون دخترم دو تا از گلبول های سفید خونش بالا هستن lym..mon و یکی از انها پایین هست neu خیلی نگرانم ایا مشکلی در خونش هست
- یبوست نوزاد ۳ ماهه
سلا اقای دکتر پسرم ۳ ماهشه یبوست داره تودستشویی کردم اذیت میشه شیرخشکی هست شیرخشک ببلاک اچ آ میخوره چیکارکنم چ قطره ای بهش بدم
- پسرم یه هفتس ناحیه کنار نافش دردمیکنه
- فولیک اسید
سلام مجدد آقای دکتر، سوالی پرسیده بودم بابته اینکه بچه ام شکمش زیاد کار میکنه...همیشه همینطوره... گفتین قرص فولیک اسید تاثیری نداره پس چی بهش بدم شکمش کمتر کار کنه ؟لاغره. یکسالشه .چیری که دائمی بخوره و شکمش کمتر کار کنه و بی ضرر هم باشه تا وزن بگیره...ببخشید طولانی شد
- دندآن
سلام آیا استامینوفن ساده برای دندان درآوردن مناسب است ؟چند قطره میتوان آستامینوفن یا دیفن هیدرامین داد؟
- رفلاکس
سلام آقای دکتر نوزاد بیست و پنج روزه ای دارم شیر نمی خورد و همش حالت کمان میکند خودش را اکثرا احساس میکنم خلط دارد و خس خس میکند و زیاد گاز معده دارد آیا این نشانه های رفلاکس است ممنون میشم راهنمایی بفرمائید
- من دخترم سه ماهشه تب کرده چیکارکنم تبش بیاد پایین
- شیرخشک
سلام پسرپنج ماهشه رفلاکس داره.دیگه شیرخودمونمیخوره البته توخواب میخوره توبیداری نه.میخوام شیرخشک بدم بنطرشماچی بدم؟؟
- تب بعدازتزریقواکسن
سلام آقای دکترمن امروز واکسن ش ماهگی دخترمو زدم شب تب کرد هز۴ ساعت استامینوفن دادم ولی باز دمای بدنش بین ۳۷تا۳۸بالاپایین میشه.چیکارکنم ؟
- رفلکس کودک 6ساله
پسرم رفلکس داره مرتب بالا میاره اما امروز دل درد داشت دور نافش درد می کرد یه مقدار هم تب داره زردآب میاره بالا.
- آزمایش ادرار
سلام ببخشید آزمایش دخترمه WBC 1-2 RBC 0-1 EP.Cell 1-2 mucus ( + ) PH 5 SPECIFIC 1025 بقیه منفی REsulte No growth جواب آزمایشش چجوریه ممنون
- وزن نوزاد 4 ماهه
سلام آقای دکتر ان شاالله ک حالتون خوب باشه و سایتون مستدام💙 دختر 4 ماهه ای دارم ک با وزن 2900 دنیا اومده و قدش 47 بود الان وزنش 5800 هستش و قدش 62 آیا رشدش خوبه حس میکنم لاغره و شیر زیاد نمیخوره انگار،،، شیر خودمو میدم نیاز نیس ببرمش دکتر ببینش؟
- میزان مصرف داروآموکسی کلاو ۶۴۳
سلام دور مصرف دارو کوآموکسی کلاو ۶۴۳ برای کودک ۳/۵ ساله باوزن ۱۶/۵ کیلو چقدر هست سینوزیت عفونت کرده
- سرفه کودک
باسلام بچم1سال ونیمشه هم آبریزش بینی داره هم خیلی سرفه میکنه شربت نوریزمیشه بدمش
- لرزش پا
من نوزادی سه ماهه دارم که پای چپ هنگام شیر خوردن چند ثانیه میلرزد پزشک اطفال گفته همون لحظه ار چهرهاش فیلم گرفته وبرایم بفرستید که هنوز موفق نشدهام به نظر شما میتواند مشکلی داشته باشد آیا نوار مغز لازمه
- در خصوص سلفه های تک سلفه ای مخصو صا در شب کودک ۸ ساله
سلام.حدود یک ماه از سرماخوردگی پسر ۸ ساله م میگزرد ولی هموز با تک سلفه های شبامه خواب از سرش پرانده به نظر میرسد ویروسی شبیه به آلرژی باشه لطفا راهنمایی بفرمایید

