Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام ببخشید نوزاد پنج ماهه دارم سرماخوردگی گرفته دکتر شربت سیفیکسیم 100 بهش داده چقدر بهش بدم چون میزانش رو تعیین نکردن
- حساسیت پوست صورت نوزاد چهارماهه
- سرلاك
بإسلام.دخترم امروز واكسن ٦ماهگيش رو زده.وزن تولد٤٢٠٠وزن الان ٨٨٠٠..آرد برنج خودم درست كردم با آب و شيرخشك رقيق خورد ولي الرژي داره..سرلاك برنج خريدم با اب درست كردم از ديشب ٣بار خورده..فعلا كه حساسيت نشون نداده...براي سرلاك نيازي هست شيرخشك اضافه كنم يا طبق دستور بهش بدم؟؟
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم که اظهال شده که هر۴۵ دقیقه ای چکار باید کرد دسشوتی مدفوع میکنه ویکمی هم تب دار
- سرفه نوزاد سه ماهه
سلام اقای دکتر ببخشین پسرم. سه ماهشه از صب سرفه میکنه و سینش خس خس میکنه و صداش گرفته چیکار کنم چه دارویی بدم بهش
- گرفتگی بینی
پسرم۱۱ماهشه بینیش گرفته و مدام بینیش پره و ابریزش داره چیکار کنم
- سرما خوردگی
سلام دخترم سه ماه و ۴ روزش هست امروز سرما خورده فقط سرفه میکنه چه شربتی بدم ممنون میشم جواب بدین الان دکتر نیست ببرمش
- خوردن کرم کاندولا
وقتتون بخیر دخترم یک سالشه یکم کرم کاندولا خورد من دهنش شستم شیرم بهش دادم ولی فکر کنم یکم خورد استرس دارم الان چیکار کنم
- سوال
بإسلام.براي نوزاد هشت ماهه كه الرژي داره و به فرني برنج هم حساسيت نشون داد.چه سرلاكي بجز سرلاك برنج ميتونه ميخوره كه كم حساسيت باشه
- تغذیه نوزاد
سلام خسته نباشید....پسر۹ماهه ای دارم ک موقع تولد۳روزبیمارستان بستری بودب دلیل رفتن آب تودهنش بعدامعلوم شدک رفلاکسم داره وزن تولدش۲۸۰۰بودتقریبا۴ماهش بودی کم آب پرتقال میخوردموقعی ک غذای کمکی روشروع کردم غذاروقورت نمیداداصلاتودهنش نگه میداشت دکتربردم گف آب پرتقال خورده رفلاکسشوتشدیدکرده شربت رانیتیدین داد ی کم بهترشدتیریبا۱ماه پیش اسهال واستفراغ گرف بعدشم اولین دندونش دراومدالان ازاون موقع بازغذاروقورت نمیده اصلاحتی شده ۲۰دقیقه نگه میداره الانم بازشربت رانیتیدین وزینک میخوره وزن الانش۸کیلوه چن وقته خیلی وزن اضافه نمیکنه فقط خوب شیرمیخوره اصلاتمایلی ب غذاخوردن نداره مگ در روز۱وعده اونم خیلی کم غذاهای متنوعیم براش درس میکنم امااصلانمیخوره
- زردی نوزاد
با سلام نوزاد ۶ روزه با وزن هنگام تولد ۳۴۵۰ و وزن کنونی ۳۶۵۰ گروه خونی مادر o+ با ازمایش از کغ پا دارای زردی ۱۱.۳ ایا نیاز به فتوتراپی هست؟
- میزان مصرف سفکسیم برای کودک ۸ کیلویی
سلام فرزندم ۸ کیلو هست چقدر دارو بهش بدم
- چشم
سلام. پسرم حدود شش ماهشه. دوساعته بی دلیل از چشم چپش گهگاه اشک میاد بدون قرمزی. آیا نگران کننده و خطرناکه؟ دلیلش چیه؟
- دولیکوسفالی
با سلام. اقای دکتر شکل سر نوزادم دولیکوسفالیه. آیا با رشد نوزاد فرم سر نرمال میشه؟
- سلام یبوست نوزاد۸ماهه که تقریبا یک ماهه اینطوری شده
سلام خسته نباشید دختر ۸ماهه دارم که یبوست گرفته توی غذاهاش کره میریزم روغن زیتون میریزم لعاب خاکشیر میدم زیاد فایده ای نداره خیلی موقع مدفوع زور میزنه وسه روزی ار دفعه کم کم مدفوع میکنه وباد معده اش که خالی میشه خیلی بو میده مدفوع هاشم بو داره
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۶ماهشه ی.هفته هستش که سرماخورده که فقط آبریزش بینی داشت ولی از دیروز سرف وعطسه میکن چه دارویی مناسب که بدم دکتر هم نبردم
- سوختگی دور دهانه رحم نوزاد دختر
سلام دختر من ۱۳ ماهه است دو روز تب کرد و بعد از تب دور دهانه رحمش کلا حالت سوختگی شدید زده
- گوش بلبلي
بإسلام.نوزادي ٦ماهه دارم كه چن ماه موقع خوابيدن گوشش موقع خواب تا ميخورد،هركاري ميكردم صاف بشه باز تا ميشد.الان كه ٦ماه داره گوشاش خيلي بد شده.ايا چيزي هست كه انجام بدم درست بشه؟ارثي نيست چون گوش برجسته نداريم اصن.ميشه چسبي چيزي بزنم؟
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
سلام دختره دوماهه دارم سرفه میکنه صداش گرفته موقع گریه کردن.اسهال هم هستش تب خفیفی هم داره ولی شیر خوردنش خوبه
- یبوست
سلام اقای دکتر نوزاد ۱۹ روزه که شیرخشکی هست و ببلاک ۱ میخوره اما دوروز به دو روز گاهی مدفوع نمیکنه و به خودش میپیچه و زور میزنه ببلاک کامفورت بهش بدم بهتره یا نان ۱ رو امتحان کنم.

