Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب کودک
سلام دکترخسته نباشیدبچم تب داره میشه تخم بلدرچین بهش بدم تواین چندروزکه تب داره؟؟
- مقدار مصرف ایبوبروفن
سلام پسرم تب داره و شش سالشه و وزنش بیست ویک کیلو هست تا فردا که ببرمش دکتر میخواستم ببینم میزان مصرف شربت ایبوبروفن چند سی سی هست که بهش بدم
- رفلاکس
- اترزی مری
سلام اقای دکتر پسر من دو سال دو ماهش هس بدو تولد ب دلیل اترزی مری ک داشت جراحی شد دو ماه پیش هم اندوسکوپی شد ولی خیلی تب و سرفه داره یعنی ماهی ی بار با این علائم و استفراغ بستری میشه میشه لطف کنین بگین باید چ کارهایی انجام بدم ک سیستم ایمنی بدنش قوی بشه ؟؟؟؟؟؟؟
- درباری حساسیت نوزاد
سلام وقت بخیر پسر شش ماهه دارم از بدو تولد بخاطر اسهال ونفخ شیر خشک ببلاک ال اف با تجویز دکتر بهش دادیم الان بخاطر رفلاکس هر شیر خشک دیگه ای بهش میدم اسهال میشه ووزن نمیگیره اشکال ندارد که شیرخشک ببلاک ال اف رو ادامه بدیم
- سرماخوردگی کودکان
سلام جناب دکتر عزیز
ببخشید دخترم هشت ماه هشت کیلو هست
سرماخورده سه روز هست ولی فقط روز اول تب داشت ولی بعدش سرفه میکرد گاهی و کمی گلوش قرمز شده طبق معاینه دکتر اما چرک نکرده پزشک عمومی بیمارستان اطفال واسش از دیشب نسخه داده ولی از دیشب که شروع کردم یکسره خوابه تا امروز عصر فقط واسه شیر و سرلاک گاهی یکم بیدار میشه نگران شدم تجویز دکتر. این هست
هر دوازده ساعت نیم سی سی ستریزین
هر شش ساعت دو سی سی پدیزان
هر هشت ساعت ۱۰ قطره پلارژن کیدز.
البته مورد سوم را فقط یه بار دادم بهش صبح ناگفته نماند بچه ام شیر خودم میخوره و
خودم هم در سرما خوردم و دکتر واسم قرص استامینوفن ۵۰۰ هر شش ساعت یکبار و قرص لوراتادین شبی یکی و آزیترومایسین هر صبح یکی تجویز کرده - در باره اسهال کودک دوساله
سلام کودک من 21ماهه هست یک هفته هست که دچار اسهال شده پزشک ازیترومایسین 200تجویز کردن ولی مؤثر نبود آیا میتونم کوتریموکسازول بهش بدم چه راهکاری پیشنهاد می کنید که بهبودی حاصل شود؟ با سپاس
- کبودشدن پای کودک هنگام بغل کردن
سلام من پسرم 5 ماهشه وقتی تو بغلم پاهاش آویزون می مونه بنفش میشه وخیلی خوبم رو پاهاش نمی ایسته لطفا جوابمو بدین 🙏
- پرش
سلام آقای دکتر دخترم یازده ماهشه وقتی میخابه یهو میپره هایش عمیق میشه خوب میشه علتی داره
- برونشیت ریه
سلام بچه من دوسالشه وقتی چهل روزش بود مریض شد پنومونی داشت یا سینه پهلو فک کنم که یه هفته تو بیمارستان بود دیدم خوب نشد اوردمش خونه خودم درمانش کردم از همون موقع این بچه یه هفته در میون دو هفته در میون مریضه تب میکنه و بینیش میگره و سرفه این دفعه که مریض شده چرک خشکنم دادم ولی فایده نداره تنگی نفسم داره یکم تند تند هم نفس میکشه روز اول فقط عطسه میکرد ولی الان فقط سرفه میکنه هروقت مریض میشه شب موقع خواب یه چیزی میاد تو گلوش نفسش بند میاد هی قورتش میده مث وقتی ترش میکنه معده چکارش کنم خوب بشه انقد مریض نشه بخدا خسته شدم دیگه
- عفونت چشمی نوزاد
سلام دکترپسرم۲سال و۲ماهشه گلودردوهمیشه هم گوش هاش عفونت میکننداین شربت روبخرم بهش بدم یانه؟
- تب کودک ۴ ساله
دختر ۴ ساله دارم . از دیشب تب داره . هر ۸ ساعت ۷ و نیم سی سی استامینوفن پاراکید بهش میدم . ولی زیاد تاثیر نداره . میخوام بدونم این مقدار کم نیست ؟؟ وزنش ۲۰ کیلو هست
- سرفه نوزاد ۲ماهم
سلام جناب دکتر من پسرم ۲ماهشه خیلی کم سرفه میکنه میدونم سرما خورده تو سن ۲۲ روزگیش یکبار بستریش کردم دکتر بعد ترخیص بهش آزیترومایسین واسپری بینی داد الانم سرفه میکنه دوباره ایا میتونم باز شروع به مصرف دارو کنم وضعیت مالیم خوب نیست که ببرمش دکتر ممنونم خداخیرتون بده حتما راهنماییم کنین
- مدفوع سفید
سلام. مدفوع بچه ۲ سال و ۴ ماهشه کرم رنگه... ازمایش مدفوعش rbc۲ -۳ ...wbc ۱-۲ آیا نگران کننده است؟ کیدی لاکت زینک میخوره چون اولش اسهال داشت ببخشید الان یبوست یا ترکیب ابکی و سفت هست مدفوعش... لازمه پود کیدی لاکت رو ادامه بدم
- مشکل یوبست داره
سلام خسته نباشید بچه ام۵سالشه مشکل یوبست داره چی باید بهش بدم؟؟ اشتهاشم کمه چی بهش بدم
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم
پسرم ۴ سال و نیمه هست و ۲۰ کیلو وزنشه عفونت شدید گلو داره یه دوره فارمنتین ۴۵۷ دادم الان یه هفته ست قطع کردم خوب نشده الان سفیکسیم گرفتم نمیدونم چقدر بهش بدم لطفا راهنمایی کنین
- سلام با عرض خسته نباشید علت ورم سینه کودک
ببخشید دخترم یک سال و چهار ماهشه سینه چپش ورم کرده ولی توده نداره نرمه هیچ علائم دیگه ای نداره دلیلش چیه ؟؟ممنون میشم جواب بدین
- رفلاکس پنهان
سلام اقای دکتر دو روز پیش برا نوزاد هفت ماهم دکتر تشخیص رفلاکس پنهان داد . پودر اس امپرازول داد. الان دو روزه که دارو رو مصرف میکنم شیر نوزاد به شدت کم شده در عرض دوازده ساعت چهار پیمانه شیر خشک خورده.دکترش هم تا ده روز نیست. علت چیه اقای دکتر چیکار کنم؟
- اسهال
دکتر مدفوع کودک ۱۱ماهه چندبار در روز باشه اسهال محاسبه میشه...من دخترم بیمار شماست الان بخاطر نارنجی و قرمز بودن شهرها و پلاک فومن نمیتونم بیارمش پیش شما... تازه دندون درآورده ...الان نزدیک یک هفته س روزی دوبار مدفوع خیلی شل داشت...با بعضی اوقات یکم بدنش داغ میشد .امروز ۴بار دفع داشت و یکم سرش گرم شد...به نظرتون بخاطر دندان هستش؟
- جوانه
سلام کودک یک ساله دارم میشه داخل سوپش پودر جوانه گندم یونجه بریزم مشکلی ایجاد نمیکنه

