Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دخترم لرز داره چی کار کنم
- سلام یه پسر دو و دختر شیش ساله دارم سرفه و آبریزش بینی دارن شربت سیتریزن چقدر وچند ساعت یبار بدم
- دل درد نوزاد شیرخشکی
باسلام وخسته نباشین من یه نوزاد یک چنین ماهه دارم که ۳۶ هفته بدنیا اومده دکترش سه وعده شیرخشک اپتامیل pdf واسش تجویز کرده تا چند روز قبل خوب بود ولی الان بعدهروعده شیرخشک دل درد میگیره وزور میزنه آیا باید شیرخشکوعوض کنم یاطبیعیه؟بعدچندبار گاهی اوقات مدفوعشم چربه ایامشکلی هست یاممکنه ازشیرخشک باشه؟
- سرفه های خلطی
سلام دخترم یک سالشه هست دو هفته پیش سرفه خلطی داشت بردمش دکتر اموکسی کلاو و اسپری ابی سالبوتون بهش داد داروهاشو مصرف کرده ولی هنوز هم سرفه های خلطی دارد لطف کنید راهنمایی بفرمایید
- مقدار مصرف سفیکسیم۱۰۰برای کودک دوساله
مقدار دادن شربت سیفکسیم به کودک دوساله با وزن ۱۳.۵ چقدر است
- رشد دندان
سلام آقای دکتر خسته نباشید نوزادمن یک سالشه دوتا دندون از پایین در اورده یکی از دندون های بالایی هم داره درمیاد ایا رشد دندانش بد هسش با تومه ب سن نوزاد یا خوبه؟
- قی چشم
با سلام دختری ده روزه دارم دو تا چشمهایش قی کرده به حدی که سخت باز می شوند چکار کنم ممنونم
- رودل کودک
سلام اقای دکتر دخترم تقریبا سه سالش میشه همیشه میگفت معده ام بعد از عدا خورون درد میکنه یه روز تصمبم گرفتم وبردمش پیش یه خانم بعد با انگشتاش شکم وبالاتر از شکم را ماساژداد از اون به بعد دخترم خوب شده ولی من خیلی نگرانم چون کمی ماساژش محکم بود میترسم واسه معده اش اتفاقی افتاده باشد دیگه توبه کردم هیچوقت نبرم تو رو خدا اقای دکتر با ماساژ محکم واسه معده ودل کودک اتفاق بد مییفته بچم الان سرحاله وبازی میکنه تو رو خدا بگین براش اتفاق بد افتاده با ماساژ
- آبریزش بینی
سلام دخترم هشت ماه و نیمه.است وزنش هم 8/5 کیلو میتونم از شربت سرماخوردگی کودکان استفاده کنم یا خیر.
- رفلکس
سلام آقای دکتر بچه یکساله من رفلکس داره چیکار کنم
- درد شدید هنگام مدفوع
کودک دوساله دارم موقع مدفوع درد شدیدی داره ک خیلی گریه میکنه یبوست هم نداره
- سلام دخترم ۳۴ روز نفخ داره یبوستم داره باید چیکار کنم
- آیا برگشت تب بعد از ۶ روز از قطع تب طبیعی است در کودک ۶ ساله
- درمورد سرماخوردگی نوزادان
دختر پانزده روزه ام سرماخورده و چشم سمت چپش عفونت کرده چیکار باید بکنم
- دخترم شیر خشک نمخورد سه ماه کم دو ساله می شود اما بیسار ضعیف است
- حرف نزدن کودکم
سلام ،دختر۳ ساله ای دارم که زیاد حرف نمی زنه شاید کل کلماتی که بتونه بگه ۲۰ عدد باشه جمله بندی هم درحد ۲ کلمه مثل آب بده میتونه بگه راهنماییم کنید بگید باید کجا برم وچکار کنم البته از نظر شنوایی مشکلی نداره وتوی شنوایی سنجی هایی که در نوزادی بردمش هیچ گونه مشکلی نداشته خیلی ناراحت حرف نزدنش هستم چکار کنم؟؟
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر شربت سالبوتامول به دخترم دوروزه میدم واسه سرماخوردگیش الان اسهال گرفته به طوری که پشتش هم قرمز کرده وحتی بادکه ازشکمش خارج میشه ابکیه الان اسهالش واسه شربت هست یانه
- قطره استامنیفن پاراکید
سلام خسته نباشید دختر من امروز واکسن 2ماهگی شو زدم از داروخانه قطره استامنیفن پاراکید گرفتم تو اینترنت مقدار استفادشو زدم نوشته بود چون غلیظ ب اندازه وزنش بدین زیادش مسمومیت میاره ولی از مرکز بهداشت مون پرسیدم گفت ن دو برابر وزنش بده من باید چن قطره بهش بدم ممنون میشم اگ جواب بدین
- واکسن۱۸ماه
سلام پسرم ۱۸ماهشه و ۱۹مهر تب تشنج کرد و بستری شد.وتشخیص تبحال مغزی داده شد و دارو اسکلوویر۲۵۰تزریق شد ینی دوره ۲۱ روزه.که ۱۰ابان تمام شد مرخص شد...الان از روز مرخصی ۱۸روز میگذره.و شربت فنی تویین میدم ۴سی سی بعد الان میخام واکسن ۱۸ماهگی بزنم..آیا مشکلی نداره.واینکه دارو فنی تویین رو بدم واکسن بزنم یا واکسن بزنم بعد شربت فنی تویین بدم...و اینکه استامینفون قبلش بدم یانه و ایاتشنج نمیکنه؟؟خیلی میترسم..ممنون
- بیماری

